audiofreaks
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
22 September 2014, 18:10:49
Sponsored by
serveo
Teufel
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Audiofreaks, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen  |  Te koop / Gevraagd  |  Te koop  |  Topic: Shure V15 III ongebruikt in originele verpakking met twee originele naalden « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Shure V15 III ongebruikt in originele verpakking met twee originele naalden  (gelezen 917 keer)
sultankat
persoonlijke homepage
Full Member

"leven en laten leven"

« Gepost op: 26 Juni 2011, 12:12:35 »

Wegens overcompleet heb ik hier nog een ongebruikt (!) Shure V15 III element liggen in de originele verpakking met het bekende zwarte geornamenteerde doosje. Altijd als reserve gehouden.
Bijbehorend zijn twee originele Shure naalden die wel zijn gebruikt in een Dual 701 met het andere af fabriek gemonteerde Shure V15 III element. Volgens inspectie zijn deze nog in prima conditie:

1x Shure VN-35 E Super Track "Plus" met de eliptische naald, ook in een zwart geornamenteerd Shure doosje met verpakking.
1x Shure VN-35 HE (dit is de Hyper Eliptische naald met het rode Shure logo (zeldzaam!), in de originele Shure verpakking.

In de USA gaat dit voor absurde prijzen weg zag ik. Hier op dit forum wil ik het wel leuk houden: voor 145 euro (element + 2 naalden) mag de nieuwe eigenaar aan de slag er mee. En: ik heb het element niet meer kunnen uitproberen (de naalden wel) dus:  als binnen een week blijkt niet goed, dan geld terug.
Oh ja: montagemateriaal wordt meegeleverd.

Link naar marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/461130896

« Laatste verandering: 26 Juni 2011, 13:29:49 door sultankat » Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

"Stereo oren, stereo speakers"
sultankat
persoonlijke homepage
Full Member

"leven en laten leven"

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Juni 2011, 22:05:22 »

Verkocht
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

"Stereo oren, stereo speakers"
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
Audiofreaks, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen  |  Te koop / Gevraagd  |  Te koop  |  Topic: Shure V15 III ongebruikt in originele verpakking met twee originele naalden « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte