audiofreaks
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
20 Juni 2013, 07:26:16
Sponsored by
serveo
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Audiofreaks, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen  |  Grand Cafe  |  Grand Cafe  |  Topic: Solar storm?? « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 72 Print
Auteur Topic: Solar storm??  (gelezen 18491 keer)
begtjuh
persoonlijke homepage
green members
Hero Member

« Antwoord #120 Gepost op: 3 Augustus 2012, 10:23:18 »

En dan heb je nog niet eens de werkelijk prachtige muziek op deze plaat gehoord  Grin

Sombreros are not metal
radiohead
persoonlijke homepage
Hero Member

loVe=IxR in Tir nan Og

« Antwoord #121 Gepost op: 3 Augustus 2012, 10:37:53 »

Het ochtendgloren tijdens een zonnestorm. Dat heeft iets... Grin

De audio is een gebied waar subjectieve en objectieve realiteits benaderingen elkaar treffen. Kortom uitstekend gebied voor onderzoek.
radiohead
persoonlijke homepage
Hero Member

loVe=IxR in Tir nan Og

« Antwoord #122 Gepost op: 3 Augustus 2012, 11:16:03 »

Trouwens iedereen die hem nog niet gezien heeft raad ik aan om de prachtige film 'Sunshine' van Dany Boyle eens te gaan kijken.

Gewoon leuke film over dat de zon zijn activiteit verliest en dat de Icarus 2 met een nucleaire payload zo dicht mogelijk bij de zon tracht te komen om deze opnieuw te activeren.

http://www.imdb.com/title/tt0448134/

De audio is een gebied waar subjectieve en objectieve realiteits benaderingen elkaar treffen. Kortom uitstekend gebied voor onderzoek.
Hocus Pocus
persoonlijke homepage
green members
Titan Member

Nu nog buisjes in mijn oren

« Antwoord #123 Gepost op: 3 Augustus 2012, 11:42:00 »

Ik vind dit wel een interessante theorie;

http://www.youtube.com/watch?v=UGCqcckYvDQ

"Een garnaal die slaapt gaat naar de klote" - Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg, Graaf van Katzenelnbogen en Bergeijk
spaceaardbei
persoonlijke homepage
Titan Member

fastforwards

« Antwoord #124 Gepost op: 3 Augustus 2012, 15:42:20 »

dit is interesting  Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=7YA-9iHKHJo&feature=relmfu

Technics sl-1200 Gold  Cerwin Vega XLS-215  Yamaha A-S2000 enz
nostalgie
persoonlijke homepage
Jr. Member
**

« Antwoord #125 Gepost op: 3 Augustus 2012, 16:01:43 »

Richard,je hebt helemaal gelijk,tuurlijk gaat het gebeuren,het is al vaker gebeurd.
 In de Sahara was het lang geleden water.

Wetenschappelijk is het al lang bewezen dat het gebeurd,als je nu meer documataires kijkt zie je alle bewijzen voorbij komen,Verschillende aard lagen,waar nu de sahara is was vroeger water.
Het gaat mis,de zon is zo goed als dood en aan het uitzetten,en wat denk je van de Gamma stralen van uit de ruimte,elke dag komen die uit de ruimte en schieten alle kanten uit,we hebben tot nu toe geluk gehad.

Het is niet of het zal gebeuren maar wanneer het gebeurd.

En niet alleen de Maya,s voor spelden dit ook Nostredamus,Merlijn(ja die heeft echt bestaan,was een zonderling die in de engelse bossen leefden)maar ook een chinees(weet de naam niet meer)en een amerikaans indianen stam,ze leefden allemaal in een andere tijd en kwamen allemaal op 21 dec. 2012
uit.

Ik geloof nergens in vooral niet in een God,maar je moet ook niet gelijk alles verwerpen,dat komt zo dom over.

En nee ik ben geen doem denker,het is gewoon waarheid. Wink

morph
persoonlijke homepage
*green members*
Titan Member

« Antwoord #126 Gepost op: 3 Augustus 2012, 16:29:47 »

En niet alleen de Maya,s voor spelden dit ook Nostredamus,Merlijn(ja die heeft echt bestaan,was een zonderling die in de engelse bossen leefden)maar ook een chinees(weet de naam niet meer)en een amerikaans indianen stam,ze leefden allemaal in een andere tijd en kwamen allemaal op 21 dec. 2012
uit.

't Knappe van al die wijze mensen is dat ze niet alleen die datum voorspelden, maar in de berekening ook al wisten mee te nemen dat er zoiets als de huidige gregoriaanse kalender zou komen.

"De gregoriaanse kalender, een aanpassing van de daarvoor gebruikte juliaanse kalender, werd voor het eerst voorgesteld door de Napolitaanse arts Aloisius Lilius, en werd overgenomen door het Concilie van Trente (1545-1563). Paus Gregorius XIII kon pas in 1582 met de bul Inter gravissimas deze kalenderhervorming doorvoeren. Bij de invoering liepen de weekdagen zonder onderbreking door: op donderdag 4 oktober volgde vrijdag 15 oktober 1582. "

21 december 2012... jaja.
En dan hebben we het verder maar niet over de exacte startdatum van de door ons gebruikte jaartelling...
m44
persoonlijke homepage
green members
Titan Member

iedereen is verschillend ...behalve ik

« Antwoord #127 Gepost op: 3 Augustus 2012, 16:43:59 »

jongens....komt allemaal goed.
ik heb al tig waarschuwingen gekregen van allerlei pluimage over stormen en velden...achteraf voel je je een dagje vreemd en je set klinkt juist helemaal top of niet en thats it.

no worries hier

en mocht het aankomen op recht van de sterkste...dan zal ik me wel redden denk ik  angel

i like my metal as i like my coffee.....black

http://www.ncrm.nl/
nostalgie
persoonlijke homepage
Jr. Member
**

« Antwoord #128 Gepost op: 3 Augustus 2012, 17:34:07 »

Ik weet dat de datum niet percé hoeft te kloppen.

De rede dat de noord en zuid zullen omdraaien komt omdat de planeten rond de aarde op een bepaalt 
 punt om de aarde gaan staan,die hebben allemaal een groot magnetischveld,het zou zelfs kunnen dat
 de aarde uit  :Delkaar getrokken wordt,maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren,maar dat is de reden dat de polen zullen omdraaien.
 En dan heb je ook nog de super nova,s en kometen,dat gaat ook gewoon gebeuren,het is een kwestie van tijd,tuurlijk blijft de aarde niet bestaan,wat denk je van die dode planeten in ons zonnestelsel,ooit was daar water dus waarschijnlijk ook leven.

De zon zit op zijn einde,en komt steeds dichter bij de aarde en zal uit eindelijk de aarde verzwolgen.

Maar ja, de mensheid is toch verrot,en het geloof, alleen oorlog levert het op,alleen om dat mensen in een sprookjes boek geloven,gelukkig mag je in nederland(soms)nog je mening zeggen.

En Jezus was de eerste Manson die dacht dat hij de zoon van god was Cheesy
B. Gehakt
persoonlijke homepage
green members
Titan Member

Ik post niet op woensdag.

« Antwoord #129 Gepost op: 3 Augustus 2012, 17:42:45 »

Aha ok, nu is het mij duidelijk.
nostalgie
persoonlijke homepage
Jr. Member
**

« Antwoord #130 Gepost op: 3 Augustus 2012, 17:49:37 »

En nu eerst een lekker bakje koffie met een lekker stukie cake.

En na 2 dagen weer muziek luisteren,dus genieten doe ik wel,als het komt komt het toch wel  Wink

Fijn dat het voor je duidelijk is Wink Smiley 
Nicolas
persoonlijke homepage
Titan Member

Last night a DC saved my life with a song

« Antwoord #131 Gepost op: 3 Augustus 2012, 18:29:03 »

Disclaimer betreffende enkele voorgaande posts: een wilde kreet als feit geformuleerd, blijft een wilde kreet.

Nostalgie, ik denk dat je nog enig verwerk- en sorteerwerk hebt met hetgene dat je opgevangen hebt.

The more ambitious home installation
It's pronounced "Porsche"
Hocus Pocus
persoonlijke homepage
green members
Titan Member

Nu nog buisjes in mijn oren

« Antwoord #132 Gepost op: 3 Augustus 2012, 18:39:59 »

Daar is geen tijd meer voor Nicolas, zuipen, feesten, dansen en sex is alles wat ons nog rest  Grin

"Een garnaal die slaapt gaat naar de klote" - Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg, Graaf van Katzenelnbogen en Bergeijk
Nicolas
persoonlijke homepage
Titan Member

Last night a DC saved my life with a song

« Antwoord #133 Gepost op: 3 Augustus 2012, 18:53:00 »

Aangezien wij even uitgefeest zijn na de trouwerij, 3 uur dansles genoeg voor de rest van mijn leven was en ik niet drink...mooi.  Cool

The more ambitious home installation
It's pronounced "Porsche"
theo technics
persoonlijke homepage
Global Moderator
Titan Member

« Antwoord #134 Gepost op: 3 Augustus 2012, 18:59:03 »

Dansen en sex is alles wat ons nog rest  Grin

Waar en wanneer? angel Grin Grin

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 72 Print 
Audiofreaks, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen  |  Grand Cafe  |  Grand Cafe  |  Topic: Solar storm?? « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte