*

Clan

• 1964
Re:Mooie speakers op Marktplaats/Ebay
« Reactie #45 Gepost op: 17 juni 2007, 14:36:49 »
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.

« Reactie #46 Gepost op: 17 juni 2007, 22:31:00 »
Koopje....
Infinity Kappa 6.2i Advertentienr.:9931653813 

Terug   |    Audio, Tv en Video > Luidsprekers    Vorige | Volgende   

Grotere afbeelding Prijs: 100,00
Datum: 17-06-07 20:23
Gezien: 50 keer

Adverteerder         
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam: Pronk
Telefoon: -
  Beschrijving | Kaart

Twee Infinity Kappa 6.2i speakers te koop.
Behuizing licht beschadigd en doeken moeten vervangen worden.
Afhalen in Barendrecht.

*

Clan

• 1964
« Reactie #47 Gepost op: 20 juni 2007, 11:04:25 »
http://audio-video.marktplaats.nl/luidsprekers/95267734-elac-250-4pi-hi-end-met-een-griffel.html

Ik heb het kleine broertje hiervan, die klinken zo ontzettend goed...

Ik wou dat ik deze kon plaatsen, dan had ik ze allang gekocht.

Herkansing: ze staan er weer (opnieuw)!  :D

http://audio-video.marktplaats.nl/luidsprekers/99743195-elac-250-4pi-pure-hi-end-voor-een-aantrekkelijke-prijs.html

m.vr.gr.
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.

*

Ruud

• 1649
  • Wie met andermans oren luistert..bedriegt zichzelf
« Reactie #48 Gepost op: 20 juni 2007, 15:01:22 »
Ik vraag me af of ze wel origineel f fabriek zijn, of door een ijverige hobbyist zijn gemaakt.
Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan voor door mij geplaatste opmerkingen.
d.t.:Moscode SuperIt MM Phonotrap  c.d.:NorthStarDesign, v.v.: Lynx e.v.: Dynaco ST400, speakers Gehakte KEF LS50 + 2 dipool subwoofers: Translator Bombarde. 2 tegels

*

Clan

• 1964
« Reactie #49 Gepost op: 20 juni 2007, 15:06:48 »
Ik vraag me af of ze wel origineel f fabriek zijn, of door een ijverige hobbyist zijn gemaakt.

Als dat zo zou zijn dan weet deze wel waar hij/zij mee bezig is geweest!  ::)

m.vr.gr.

*

Clan

• 1964
« Reactie #50 Gepost op: 20 juni 2007, 19:49:09 »

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #51 Gepost op: 20 juni 2007, 19:51:22 »
studio rispens  ;)

*

Satch

• 9850
  • We need more cowbell.
    • Ongezond audioverstand
« Reactie #52 Gepost op: 22 juni 2007, 23:35:06 »
Zelfbouwluidsprekers zijn vaak moeilijk te verkopen, maar dit paartje zou ik best wel willen beluisteren...  :-*

*

stone

• 6052
« Reactie #53 Gepost op: 22 juni 2007, 23:51:20 »
Ziet idd heel goed uit!
IT'S ONLY ROCK 'N' ROLL (BUT I LIKE IT)

*

Marantzfreak

« Reactie #54 Gepost op: 23 juni 2007, 00:57:39 »
Ziet er idd erg goed uit maar 2500,- voor een set tweedehands scanspeak Avalon clones ??? :o :o :o ::) Vl te duur. ;)

*

John Wx

• 1545
« Reactie #55 Gepost op: 23 juni 2007, 10:46:06 »

is origineel

*

Ruud

• 1649
  • Wie met andermans oren luistert..bedriegt zichzelf
« Reactie #56 Gepost op: 23 juni 2007, 12:02:10 »

is origineel

Da's mooi, heb jij ze toevallig beluisterd?
Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan voor door mij geplaatste opmerkingen.
d.t.:Moscode SuperIt MM Phonotrap  c.d.:NorthStarDesign, v.v.: Lynx e.v.: Dynaco ST400, speakers Gehakte KEF LS50 + 2 dipool subwoofers: Translator Bombarde. 2 tegels

*

Clan

• 1964
« Reactie #57 Gepost op: 24 juni 2007, 13:59:21 »

*

Bert

• 15207
« Reactie #58 Gepost op: 24 juni 2007, 14:40:37 »

*

Nicolas

• 18471
  • The more ambitious home installation
« Reactie #59 Gepost op: 25 juni 2007, 00:10:17 »
Kringloopwinkels die spullen op de rommelmarkt kopen en met winst in de winkel verpatsen, kringloopwinkels die het mooie spul op marktplaats zetten, al dan niet met vette vraagprijs, kringloopwinkels die meer geld vragen voor "goede" LP's, kringloopwinkels waar van alles en nog wat apart gehouden wordt voor die of die persoon, kringloopwinkels die duurder zijn dan de platenwinkel ernaast, die duurder zijn dan de instrumentenwinkel nieuw, die duurder zijn dan ikea nieuw...

Ergens zijn dit slag kringloopwinkels 2 aspecten van kringloopwinkels kwijtgeraakt:

1) wij verkopen weggegooide oude maar nog bruikbare spullen van anderen  door aan nieuwe eigenaars om het mileu te sparen, want er komt geen afval n moet geen nieuw spul gemaakt worden
2) voor onze klanten is de aankoop van andermans weggesmeten spul dus een milieubewuste stap die hun financieel ook goed uitkomt

En ik wil er gerust nog een derde aan toevoegen, wat niet officieel in de kringloopwinkelspirit zit maar wl een belangrijk deel is waarom ze populair zijn geworden:
3)naar de kringloop gaan is een sport voor koopjesjagers. Zij zijn blij met hun gouden vondst, wij hebben weer wat inkomsten en er is weer een stuk afval van het stort gered.

Kringlopen die het koopjesjagers onmogelijk maken door sorteren en apart houden en marktplaats inschakelen, of die zo'n hoge prijzen hanteren dat het niet interessant is om niet gewoon voor nieuw te kiezen (en mensen die de prijskaartjes zien het wel liever zelf verkopen dan naar de kringloop te gaan!), die maken niet alleen hun winkel maar ook de gedachte erachter kapot. Noem jezelf dan meteen gewoon brocant/antiek/tweedehands. Zo ken ik er ook eentje, heeft zichzelf nooit "kringloop" genoemd en dan heb ik er ook geen enkel probleem mee. En daarnaast ken ik ook een paar kringloopwinkels die nog niet te veel sorteren, lage prijzen hanteren, die absoluut niet op marktplaats gaan en die al hun spul van schenkingen krijgen. Daar ga ik graag :). Ze mogen van mij wel meer vragen voor marantz dan voor yoko of voor meer watts versterker iets meer dan voor een lichter model (die regeltjes kunnen immers soms ook in je voordeel werken :)), maar ze moeten niet beginnen met voor alles wat te koop staat "de marktplaatsprijs" te gaan vragen. Dan koop ik wel meteen op marktplaats. Hoef ik mijn huis niet uit en weet ik voordien wl wat er binnen is.
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2007, 00:14:16 door Nicolas »
about 0 seconds remaining