*

groovy.

• 10947
  • Looking for fun and feeling groovy.
Re: Waar halen jullie je vinyl vandaan?
« Reactie #135 Gepost op: 12 maart 2017, 16:29:45 »
Echt iets voor de rijdende rechter MR Visser ;D
U mag niet meer schelden en u koopt maar eens 1 keertje muziek.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen ;D
Garrard 301 sme 3009. Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 sme 3009  Ortofon as212.  Luxman l507s. Elipson 401. Rodec sm200.
Elementen.At12s-Goldring Eroica-At-f5occ. Akai x201d.
Satin 117g.

*

chansig

• 10165
« Reactie #136 Gepost op: 12 maart 2017, 16:34:18 »
En pm gehad van Germen....ik hoop dat hij snapt wat ik bedoel.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

minplus

• 6464
  • relax, don't do it
« Reactie #137 Gepost op: 12 maart 2017, 16:54:10 »
Ik kan me er ergens wel iets bij voorstellen, barstende koppijn, hondsziek, knallende ruzie met liefje gehad, enz., zonder dat je als bezoeker raar deed.

Dan ga ik er vanuit dat hij normaal heel vriendelijk is en niet zoals de jongen die ergens jaren 70 bij De Groef werkte (NB. voordat ik daar een jaar werkte) en die standaard zo met klanten omging en om die reden door Roel Hemmes ontslagen werd. Die jongen ging trouwens ook zo met z'n vriendinnetje om, een zeer lief en onschuldig en toen heel naďef meisje. Heb me vaak verbaasd over wat ze van hem pikte.

Maar goed, het wordt tijd dat de winkelier zich hier aanmeldt als lid voor een wederwoord.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

chansig

• 10165
« Reactie #138 Gepost op: 12 maart 2017, 17:00:29 »
Laatste vind ik ietwat raar..waarom zou iemand zich hier aanmelden omdat een ander wat vervelends over hem/haar schrijft ? Die ander kan ook nadenken.

Gr. Hans

*

minplus

• 6464
  • relax, don't do it
« Reactie #139 Gepost op: 12 maart 2017, 17:13:30 »
Laatste vind ik ietwat raar..waarom zou iemand zich hier aanmelden omdat een ander wat vervelends over hem/haar schrijft ? Die ander kan ook nadenken.

Gr. Hans

Je neemt die laatste opmerking wat te serieus, Hans. Maar je hebt gelijk, ik had er een  ;) bij moeten zetten voor alle duidelijkheid.
Overigens is een extra zeer actief lid nooit weg. ( ;)?)

*

chansig

• 10165
« Reactie #140 Gepost op: 12 maart 2017, 17:20:11 »
Ja euhhh,...daarmee is je hele post een grapje ?

Gr. Hans

*

minplus

• 6464
  • relax, don't do it
« Reactie #141 Gepost op: 12 maart 2017, 17:33:48 »

Gr. Hans

Ik hoop dat je in staat bent het verschil te zien tussen de 1e 2 alinea's en de laatste, Hans.
Zeker na een extra uitleg mijnerzijds omdat je het de 1e keer nog niet gezien had, ook al was het voor mijn gevoel wel duidelijk. Maar daar had ik me vergist.

Voor alle duidelijkheid:
Het wordt tijd dat elke zeer audio-actieve Nederlander met zin in iets op audio-gebied zich hier aanmeldt als lid  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

*

Opa Spylac

• 5487
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #142 Gepost op: 12 maart 2017, 18:30:44 »
Ik ben wel eens van diefstal beschuldigd toen ik een winkel - waar ik al langere tijd een goede klant was - uitliep zonder iets te betalen kopen.

Nu had ik me inderdaad ook zeer verdacht gedragen, ik had twee soorten tandenstokers uit het rek gepakt en weer teruggelegd, omdat ik drie verschillende nodig had en ze de derde niet hadden. Ik dacht; "dan koop ik het wel via internet" en liep de winkel uit.

Vlak bij de auto werd ik aangeklampt door een hysterische en agressieve shop keeper die zei dat ik mee terug moest komen en dat hij de politie ging bellen omdat ik gestolen had.

Op mijn vraag wat ik dan gestolen had kon hij geen antwoord geven, maar ik hád iets gestolen. Ik legde hem uit wat ik gedaan had, maar dat ging er als zure koek in en hij bleef op zijn standpunt dat ik toch echt iets gestolen had.

Daar werd ik zelf natuurlijk ook een beetje pissig van en ik heb hem aangegeven dat hij dan vooral maar moest doen waar hij zin in had, maar dat ik geen tijd had voor onzinnig oponthoud in zijn winkel, dat daar mijn auto stond en dat ik daar NU mee weg ging rijden en dat hij mijn kenteken (wat voor de verandering ook eens bij die auto hoorde... :angel:) kon opnemen om aan de politie door te geven.

Nooit meer iets van gehoord. Helaas.

Ik hachel alleen bouten. Tenzij ik diggel.

*

KT88

• 27695
  • The cat's meow
« Reactie #143 Gepost op: 12 maart 2017, 18:38:33 »
Zeker een Bulgaars kenteken.....  ^-^
Mensen zijn soms al geschokt door wat ik zég.
Ze zouden eens moeten weten wat ik dénk.....

*

chansig

• 10165
« Reactie #144 Gepost op: 12 maart 2017, 18:41:09 »

Gr. Hans

Ik hoop dat je in staat bent het verschil te zien tussen de 1e 2 alinea's en de laatste, Hans.
Zeker na een extra uitleg mijnerzijds omdat je het de 1e keer nog niet gezien had, ook al was het voor mijn gevoel wel duidelijk. Maar daar had ik me vergist.

Geen idee..sorry. Je kan het wijten aan dat ik dom ben,niet goed lees, of dat jij duidelijk was...allemaal prima. Dan laten we het daarbij.

Gr. Hans

*

minplus

• 6464
  • relax, don't do it
« Reactie #145 Gepost op: 12 maart 2017, 18:53:43 »
Mai aidiejuh.
Een miscommunicatie is snel geboren.
Gelukkig gaat het niet over politiek of voetbal. ;D ;)

*

chansig

• 10165
« Reactie #146 Gepost op: 12 maart 2017, 18:56:48 »
 ;D

Gr. Hans

*

Opa Spylac

• 5487
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #147 Gepost op: 12 maart 2017, 19:00:32 »
Zeker een Bulgaars kenteken.....  ^-^

Helaas nooit gehad, verboden auto's ouder dan zeven jaar te importeren of tegen een strafheffing van 15k Euro of zoiets. Dus maar niet gedaan met deze vriend;

Ik hachel alleen bouten. Tenzij ik diggel.

« Reactie #148 Gepost op: 4 juni 2017, 22:34:12 »
Omdat het hier over vinyl gaat en waar we dat vandaag halen en niet over het importeren van automobielen maar even terug on-topic. ;-)

Gisteren kwam ik bij toeval uit bij een winkeltje in Bergen op Zoom waar o.a. vinyl werd verkocht. Omdat het al laat in de middag was heb ik me beperkt tot de CD's en uiteindelijk enkele 2e hands Blu-rays kunnen scoren. Het vinyl-aanbod is echter ook niet misselijk voor een redelijke prijs.
Daarnaast bestaat het aanbod uit retro en wat daaronder valt kan je via onderstaande links checken.
Binnenkort dus nog maar eens terug om het vinyl-aanbod door te spitten.  :) 

https://youtu.be/xWHtsyjzNgI

https://www.facebook.com/Roest-Retro-194775737650595/
https://www.facebook.com/retro.vinyl.vintage/
https://www.facebook.com/Roestwonen
ADAM ARTist 5 / B&W DM2A + DM4 + DM5 / Dual 721 / Eltax Linear Response 10.5 / Onkyo A-809 / Sansui AU-7500 / Sony CDP-XB930 / Sony MDS-JB980 / Technics S(pylac)A-600 / Technics SL-Q3 / Technics SL-7 / Technics SL-10 / Technics SC-EH600 / Thorens TD-320 Mk II

*

ShaggyNL

• 915
  • Peter de platen-poetser
    • Flickr foto pagina
« Reactie #149 Gepost op: 7 juni 2017, 09:10:16 »
Waar...
Discogs
eBay
Marktplaats

Maar ook graag hier in Zwolle bij Diskid. Maar in Groningen heb je een leuk antiek winkeltje... maar die hebben achterin serieuze LP's te koop. Het betreft Klinkhamer.
Luxman | JK Acoustics | Stax | Audio-Technica | Sony | Audio Physic