Re: Advies gevraagd over sub-woofer
« Reactie #15 Gepost op: 13 januari 2008, 22:08:27 »
Verder kun je ook kijken naar een subwoofer van BNS om een homogeen geluid te houden

Ik ben helaas niet onder de indruk van de huidige BNS producten. Je kunt deze niet vergelijken, ook niet qua klankkleur, met de Soundcolumn's uit de jaren 90 van de vorige eeuw.
Mijn huidige setup:
Receiver: ARCAM AVR350, LCD-TV: LG RZ-30LZ13,  DVD: HK DVD21, Mediaplayer: Popcorn Hour A-110, Front & surround speakers: BNS Soundcolumn II, Center speaker: BNS Soundcolumn I  (all filters upgraded by TG-acoustics), Subwoofer: BK Monolith DF

*

Stadium III

• *
  • 26
  • Rel Strenght In Depth
« Reactie #16 Gepost op: 14 januari 2008, 17:35:55 »
Dan zoeken naar een andere oplossing

Stadium III
Marantz Sr 7500 Dv 7600
Marantz Cd 7300 Rc 5400
Acoustic Energy Aelite Three Centre One
Rel Stadium III
VDH Bekabeling
Sharp LC-42XD1E
Global Moderator Marantz Forum

« Reactie #17 Gepost op: 14 januari 2008, 21:01:14 »
Mijn zoektocht wordt vervolgd...
Mijn huidige setup:
Receiver: ARCAM AVR350, LCD-TV: LG RZ-30LZ13,  DVD: HK DVD21, Mediaplayer: Popcorn Hour A-110, Front & surround speakers: BNS Soundcolumn II, Center speaker: BNS Soundcolumn I  (all filters upgraded by TG-acoustics), Subwoofer: BK Monolith DF

« Reactie #18 Gepost op: 2 februari 2008, 18:33:32 »
Vandaag wezen luisteren naar de BK Monolith. Zowel op muzikaal gebied (DTS CD "Virtual Vices V" van Namlook & Spyra) als op video (Finding Nemo de scene waarbij de peuter op het aquarium klopt) waren dermate overtuigend dat ik hem maar meteen besteld heb.

Nu afwachten totdat hij geleverd wordt...

Nog bedankt voor alle adviezen.

RogerS
Mijn huidige setup:

*

marvin

• 5228
« Reactie #19 Gepost op: 2 februari 2008, 18:35:37 »
finding nemo is geluids-technisch een top film...!

goeie test...!
zelf bedacht?  :D

« Reactie #20 Gepost op: 2 februari 2008, 19:20:05 »
finding nemo is geluids-technisch een top film...!

goeie test...!
zelf bedacht?  :D

Nee niet zelf bedacht maar daarom niet minder indrukwekkend!
Mijn huidige setup:

*

marvin

• 5228
« Reactie #21 Gepost op: 2 februari 2008, 19:26:25 »
uiteraard, daardoor niets minder....

als dat ding thuis staat zou ik je nog wel wat kunnen aanraden, puur geluids-technisch..

der untergang

starwars (vooral de eerste met de pod-racers)

U-571

shooter

madagascar

cars (ja, eigenlijk bijna alle disney films. zo ook de dreamworks films)

« Reactie #22 Gepost op: 2 februari 2008, 21:56:32 »
der untergang
Die zal ik zeker bekijken / beluisteren!

U-571
Om te luisteren had ik vandaag Das Boot meegenomen. De diepte bommen en het varen door de storm was zeer zeker indrukwekkend.  :)
Mijn huidige setup:

*

Koei

• 1197
« Reactie #23 Gepost op: 26 februari 2008, 19:34:57 »
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.

« Reactie #24 Gepost op: 6 maart 2008, 04:09:46 »
Vandaag de BK Monolith aangesloten. Omdat onze zoon van 5 dagen oud in de woonkamer lag, heb ik helaas de sub-woofer nog niet goed kunnen inregelen ;D. Echter ook op een lager volume merk ik een uitbreiding van het diepste laag.

Zodra ik het huis voor mij alleen heb kan ik de subwoofer goed inregelen en hem eens uitproberen.  O0
Mijn huidige setup:

*

Niemand

• 20924
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #25 Gepost op: 6 maart 2008, 09:04:13 »
Vandaag de BK Monolith aangesloten. Omdat onze zoon van 5 dagen oud in de woonkamer lag, heb ik helaas de sub-woofer nog niet goed kunnen inregelen ;D. Echter ook op een lager volume merk ik een uitbreiding van het diepste laag.

Zodra ik het huis voor mij alleen heb kan ik de subwoofer goed inregelen en hem eens uitproberen.  O0
Nou jongen dan gefeliciteerd met je zoon geweldig alles gezond hoop ik?
verder huis alleen helaas vergeet dat de eerste 10 jaar  maar  ;)
Alles Henri vd Heide,s structuurinfo door Berret en ThvW.
Audiolamp ,variac met gelijkrichter.v.v.Tegels
TannoyArden mkII(Filter Tannoyspecs door Peter GRF2,materiaal volgens ThvW)
Chaos-Bocama224b
CD104
Bekabeling.
Onbehandeld:
diverse draaitafels.

*

marvin

• 5228
« Reactie #26 Gepost op: 6 maart 2008, 14:30:14 »
 ;D ;D
gefeliciteerd met je zoontje hoor!
en je woofer uiteraard....
als je over 10jaar tijd hebt om even wat in te regelen dan horen we het wel...!

gr, marvin....  :D

*

ralf

• 351
    • www.ra-subwoofers.nl
« Reactie #27 Gepost op: 7 maart 2008, 09:18:19 »
valt wel mee hoor, is een kwestie van laten wennen aan geluid
nu zit mijn zoontje van 6 ook gewoon films als Starwars te kijken en tekenfilms als Iceage 2 , Shrek en noem maar op zijn erg mooi in
beeld en geluid met een goede subwoofer erbij
nog gefeliciteerd met je zoontje

« Reactie #28 Gepost op: 10 maart 2008, 21:28:40 »
Nog bedankt voor de felicitaties.

Als het nu maar snel zonnig weer wordt zodat mijn vrouw met kinders kan gaan wandelen naar de eendjes en de speeltuin. Dan heb ik effe tijd om hem in te regelen en te "testrijden".  ;D
Mijn huidige setup:

*

Koei

• 1197
« Reactie #29 Gepost op: 16 april 2008, 02:21:01 »
Wat heeft je overtuigd om een BK te kopen? Ik ben zeer tevreden met de mijne (XLS200)
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.