*

MYRYAD

• 110
Re: Tjongejongejonge....
« Reactie #52170 Gepost op: 24 juni 2019, 16:47:28 »
-zucht-
Waarom zo'n omschrijving van een beroepsgroep?  Tuurlijk, ze hanteren en bewaken grenzen die wij als maatschappij afgesproken hebben.
En er zijn in elk vak goede en slechte werkers.
Maar in de keren dat ik ze nodig had, we in mijn werk samen projecten deden, of nu tijdens opleiding waar ik als trainingsacteur klus, ben ik nog geen lege schoendozen en laag IQ mensen tegen gekomen.  Wel toevallig tegen eentje aangelopen. Die zat verstopt in zo'n flits camera doos. Net toen ik 9 km te hard reed.

*

Tom!

• 5392
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #52171 Gepost op: 24 juni 2019, 18:00:35 »
Ik ken wel wat mensen die ergens in hun carrière voor Defensie hebben gewerkt. Ze zijn er in alle soorten en maten, intelligent en minder intelligent. Ik heb nog geen correlatie kunnen vinden tussen werken voor Defensie en gebrek aan intelligentie. Zo ook op mijn werk, daar lopen slimme en domme mensen rond.

Je hoeft niet slim te zijn, maar het mag wel.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

minplus

• 8650
  • relax, don't do it
« Reactie #52172 Gepost op: 24 juni 2019, 19:08:46 »
Het is onzinnig om jaloers te zijn en af te geven op al die intelligentere mensen in die beroepsgroepen of in andere.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

groovy.

• 11867
  • Old school audio.
« Reactie #52173 Gepost op: 24 juni 2019, 19:13:27 »
Iemand deed iets doms,en iemand zei tegen hem wat doe jij nu slimmerik ;D
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Ortofon rmg 212. Micro-Seiki cf1.  Lenco b51 Burn & Jones Super. Lenco l70v. Luxman l507s. Luxman t-550v. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404.  Cabasse Prao. Harman Kardon 6550. Composed dv1 dt.

In to each life some rain must fall.

*

groovy.

• 11867
  • Old school audio.
« Reactie #52174 Gepost op: 24 juni 2019, 19:37:05 »
Maarten van der Weijden flikt het!!! wat een kanjer.
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Ortofon rmg 212. Micro-Seiki cf1.  Lenco b51 Burn & Jones Super. Lenco l70v. Luxman l507s. Luxman t-550v. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404.  Cabasse Prao. Harman Kardon 6550. Composed dv1 dt.

In to each life some rain must fall.

*

Tom!

• 5392
« Reactie #52175 Gepost op: 24 juni 2019, 19:40:37 »
En een telefoonstoring waardoor 112 niet bereikbaar is...
--- E. Schönberger

*

Roots

• 1966
  • I have Reggae Mylitis.
« Reactie #52176 Gepost op: 24 juni 2019, 19:44:56 »
Nou..Mister Tisniks heeft wel een punt natuurlijk, het heeft iig niets met IQ te maken...Maar...Als militair moet je wel een beetje gehard zijn, schuilen onder een boom omdat het regent als de vijand aanvalt gaat niet helpen for sure.

Kijk eens naar de politie in USA, de één is nog vetter als de ander, die gaan echt niet meer over een muurtje springen om jou te achtervolgen.Nee die doorzeven je liever met 38 kogels in de rug...En roepen dan zwaar hijgend "shots fired shots fired"!
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SCD-555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

*

TANNOY

• 40634
« Reactie #52177 Gepost op: 24 juni 2019, 19:48:54 »
En een telefoonstoring waardoor 112 niet bereikbaar is...
ja als vervanging hadden ze het nummer van de telegraaf opgegeven  :-X
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets doms zeg!

*

Tom!

• 5392
« Reactie #52178 Gepost op: 24 juni 2019, 19:57:26 »
Hebben ze meteen genoeg burenruzies en steekpartijtjes voor een extra editie.
--- E. Schönberger

*

minplus

• 8650
  • relax, don't do it
« Reactie #52179 Gepost op: 24 juni 2019, 20:06:32 »
Opstelten had aangegeven dat (hij zou regelen dat) zoiets nooit weer zou gebeuren. Maar hij bromde wel vaker ongefundeerde onzin...
Ik heb hem eigenlijk nooit iets intelligents horen brommen. :-X
Dit kan ook als voorzet gebruikt worden in andere berichten in dit topic. :)
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Nicolas

• 18508
  • The more ambitious home installation
« Reactie #52180 Gepost op: 24 juni 2019, 22:03:17 »
Nou..Mister Tisniks heeft wel een punt natuurlijk, het heeft iig niets met IQ te maken...Maar...Als militair moet je wel een beetje gehard zijn, schuilen onder een boom omdat het regent als de vijand aanvalt gaat niet helpen for sure.

Kijk eens naar de politie in USA, de één is nog vetter als de ander, die gaan echt niet meer over een muurtje springen om jou te achtervolgen.Nee die doorzeven je liever met 38 kogels in de rug...En roepen dan zwaar hijgend "shots fired shots fired"!

Los van het gigantisch veralgemeniseren dat hier gebeurt, weet je toch niet de exacte context van de oefening? Als de oefening was "bestorm de vijand en wel nu" dan is het inderdaad meer dan een beetje [ x ] ongeschikt om voor de regen te gaan schuilen. Wat als het een tweedaagse "bewaak het doel" oefening was en het was de betrokken militair zijn rustperiode? Wat als het een meerdaagse survivaloefening in de natuur was? Of laat ons echt helemaal de andere kant van het spectrum opzoeken: "uitrusting droog houden in barre omstandigheden". :)

1 2 3 4 5 6 7 8

*

Roots

• 1966
  • I have Reggae Mylitis.
« Reactie #52181 Gepost op: 24 juni 2019, 22:11:17 »
Nee precies, dat vertellen ze ook niet...Daarom hebben wij nu vrij spel :)

Ze hadden gewoon de verkeerde sergeant.
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SCD-555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX