*

Wim72

• 1939
Re: HET FUNDAMENTELE WELLES/NIETES TOPIC
« Reactie #1200 Gepost op: 14 maart 2019, 16:05:56 »
;D ;D ;D ;D ;D die tanoy kan het reageren niet laten dit is het welles nietes topic  ;D ;D

Daar is het forum voor bedoeld... Uiteraard was Geerd zijn bijdrage het meest bruikbaar en waardevol!👍

*

TANNOY

• 40550
« Reactie #1201 Gepost op: 14 maart 2019, 16:12:11 »
;D ;D ;D ;D ;D die tanoy kan het reageren niet laten dit is het welles nietes topic  ;D ;D

je weet hoe een forum werkt?

het is welles of nietus, dat betekent nog niet dat er onzin getikt moet worden.
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets doms zeg!

*

Wim72

• 1939
« Reactie #1202 Gepost op: 14 maart 2019, 17:14:22 »
Het mooie is dat je bij zaken die niet door de beugel kunnen of overbodig zijn mods gaan bezemen of je een pm krijgt van mods met of dringende adviezen of een opdracht tot aanpassen...  ;D En indien zonodig ook sanctie.

Geerd zijn bijdragen zijn soms wat vreemd en niet altijd even duidelijk, vaak is vaker nalezen nodig of navragen noodzakelijk maar zijn bijdragen zijn altijd onpartijdig, neutraal, niet gekleurd, niet vooringenomen, altijd gebaseerd op zijn eigen ruime ervaringen als high-ender en muziekliefhebber! Dat wil niet altijd zeggen dat ze 100% kloppen maar wel vaak een kern van waarheid bevatten.

*

TANNOY

• 40550
« Reactie #1203 Gepost op: 14 maart 2019, 17:17:42 »
Het mooie is dat je bij zaken die niet door de beugel kunnen of overbodig zijn mods gaan bezemen of je een pm krijgt van mods met of dringende adviezen of een opdracht tot aanpassen...  ;D En indien zonodig ook sanctie.

Geerd zijn bijdragen zijn soms wat vreemd en niet altijd even duidelijk, vaak is vaker nalezen nodig of navragen noodzakelijk maar zijn bijdragen zijn altijd onpartijdig, neutraal, niet gekleurd, niet vooringenomen, altijd gebaseerd op zijn eigen ruime ervaringen als high-ender en muziekliefhebber! Dat wil niet altijd zeggen dat ze 100% kloppen maar wel vaak een kern van waarheid bevatten.

Citaat
Dat wil niet altijd zeggen dat ze 100% kloppen maar wel vaak een kern van waarheid bevatten.
nee! het is vaker roetoeteren dan iets onderbouwen.
als je er naar vraagt , dan doet hij dat niet!

het is prima als men een mening heeft , anders is er geen discussie, maar van alles roepen en nergens echt op ingaan, nee dat neem  ik niet erg serieus.

natuurlijk zal men iets van ervaring hebben, maar in het verleden blijven hangen, zal je niet vooruit helpen.
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2019, 17:33:51 door TANNOY »
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

*

Opa S.

• 8033
  • Scheef en toch geen schaats
« Reactie #1204 Gepost op: 14 maart 2019, 17:25:49 »

Vooral inderdaad zijn opinie over Scheu en Technics zijn onapartijdig, neutraal, niet gekleurd, niet vooringenomen en altijd gebaseerd op zijn eigen ruime ervaringen...

Vaak een kern van waarheid bevatten, nu lig ik toch echt even dubbel! Maar dat er minimaal een kern van waarheid in zit (wat ik me overigens afvraag in vele gevallen) is wel prettig, vooral als je het poneert als de waarheid.

In het land der blinden is éénoog koning en dan kan je er lustig op roeptoeteren!
Proper stupidity is fascinating.

Ricky Gervais

*

Opa S.

• 8033
« Reactie #1205 Gepost op: 14 maart 2019, 17:27:17 »
PS: Als iemand zich aangesproken voelt, dan bedoel ik jou waarschijnlijk ook!

Ricky Gervais

*

Opa S.

• 8033
« Reactie #1206 Gepost op: 14 maart 2019, 17:28:07 »
't Is maar goed dat ik geen werk heb trouwens...

Ricky Gervais

*

Wim72

• 1939
« Reactie #1207 Gepost op: 14 maart 2019, 18:43:56 »
Minister Ollongren wil nepnieuws en onwaarheden verspreiden op sociale-media tegengaan, grote kans dat mijn zinvolle grote korrel zout bijdragen in de toekomst strafbaar zijn... :laugh:

*

jpio

• 4604
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #1208 Gepost op: 14 maart 2019, 19:43:36 »
Oude tijden lijken te herleven?
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, HK cdspeler, Nakamichi deck, Philips 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

a.b.

• 9570
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #1209 Gepost op: 14 maart 2019, 20:35:36 »

Nou ja, dus niet, maar dat zou ik wel kunnen zijn als ik me iets aantrok van de waan van de dag.

Ik trek gewoon kleren aan.
Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

Niemand

• 21204
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #1210 Gepost op: 15 maart 2019, 13:07:39 »
Minister Ollongren wil nepnieuws en onwaarheden verspreiden op sociale-media tegengaan, grote kans dat mijn zinvolle grote korrel zout bijdragen in de toekomst strafbaar zijn... :laugh:
wordt tijd  ;D ;D
HvdHeide,s structuurinfo-Berret-ThvW.
Audiolamp+variac+gelijkrichter.v.v.Tegels-Berret
Tannoy15dc2838 Hornloaded DF kast-Peter GRF2+Filter Tannoyspecs -Peter GRF2,materiaal volgens ThvW)
Chaos-Bocama224bThvW
CD104-ThvW-Berret
draad-ThvW
At8000-Sander
Onbehandeld:
Div.Draaitafels

*

Sterremuur

• 12604
  • Tegenwoordig niet meer druk...
    • Intuitieve begeleiding
« Reactie #1211 Gepost op: 15 maart 2019, 13:27:37 »
Dat High End is trouwens ook maar een label, hoor!

Ik stond vanmorgen onder de douche en dacht......

Inderdaad!

:P :angel:
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

*

TANNOY

• 40550
« Reactie #1212 Gepost op: 15 maart 2019, 13:32:55 »
Dat High End is trouwens ook maar een label, hoor!

Ik stond vanmorgen onder de douche en dacht......

Inderdaad!

:P :angel:
mooie douchekop?  ::)

*

Opa S.

• 8033
« Reactie #1213 Gepost op: 15 maart 2019, 13:49:11 »

Nou ja, dus niet, maar dat zou ik wel kunnen zijn als ik me iets aantrok van de waan van de dag.

Ik trek gewoon kleren aan.

wordt tijd  ;D ;D

Ricky Gervais

*

TANNOY

• 40550
« Reactie #1214 Gepost op: 5 april 2019, 13:25:50 »
Er is inmiddels 60 meter Cordial CLS 240 onderweg, en daarvan knip ik ook éénmaal 2x3 meters af en ga dit vergelijken met Mit Onewire met de adaptertjes. Als het ook maar enigzins zo goed klinkt als de Mit Onewire met adapters?, zal ik dat hier gelijk melden, diep door het stof gaan en ben ik mede verantwoordelijk aan een aantal grijze haren bij Tannoy! "die dit dus al wist en mij wilde behoeden voor de veronderstelde Mit Onewire onzin". In dat geval https://www.loreal-paris.nl/ op mijn kosten een doos haarverf! Ik hoop dat ik het dan toch nog goed kan maken? Maaaaaar ik ben erg benieuwd, zal toch niet zo zijn dat het echt Equalizer draad/kastjes betreft?, is het wel zo dan meld ik dit ook. Wordt ook weer vervolgt ..............................
Enneuh, never niemand voor het hoofd willen stoten he?, is dan echt mijn onwetentheid geweest? Nooit meer iets anders gebruikt als Mit ...... hoop niet dat men gelijk heeft, heb dan wel wat uit te leggen hier.

zo onder de indruk van die goedkope kabel??