DVD's ruilen
« Gepost op: 27 februari 2005, 13:04:19 »
Dit is best een aardig initiatief van een mede Eindhovenaar.

Hij heeft een systeem bedacht om onderling GRATIS DVD's te ruilen, heb er zelf inmiddels ook al een paar geruild.

Zijn voorraad is nog niet zo heel erg groot maar alle begin is moeilijk en hoe meer ruilers er zijn hoe groter de keuze word.

Moet er wel even bij vermelden dat het ruilen persoonlijk geschied (je moet er dus zelf heen).

Kijk maar eens even op zijn site en oordeel zelf.
www.beeldbuizerd.nl

*

muziekfreak

Re: DVD's ruilen
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2005, 18:55:09 »
Ik zie het nut erniet van in...is wel leuk voor mensen die er echt behoefte aan hebben. Maar het lijkt mij leuker als je natuurlijk een DVD collectie bezit dan 5 stuks zegmaar als filmfanaat.

*

eploeg

Re: DVD's ruilen
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2005, 12:16:03 »
Dit is best een aardig initiatief van een mede Eindhovenaar.

Hij heeft een systeem bedacht om onderling GRATIS DVD's te ruilen, heb er zelf inmiddels ook al een paar geruild.

Zijn voorraad is nog niet zo heel erg groot maar alle begin is moeilijk en hoe meer ruilers er zijn hoe groter de keuze word.

Moet er wel even bij vermelden dat het ruilen persoonlijk geschied (je moet er dus zelf heen).

Kijk maar eens even op zijn site en oordeel zelf.
www.beeldbuizerd.nl
Als Mede Eindhovenaar moet ik zeggen, best een leuk idee.
Maar ja, onze stad is gelukkig vol van ideeen, we zijn niet voor niets technologie hoofdstad natuurlijk.
Maar ook ik zie het niet zo.
De DVD's die ik aanschaf, zijn voor mijn gevoel must have's, die ik niet graag wegdoe. Daarnaast, misschien een tip. Bij de Timco in Aalst liggen een karrevracht DVD's met 30% korting in alle genres van kinderfilms tot "hoe maak je kinder"films ;D.
Maar inderaad,als je films huurt en je brengt ze weer terug, kost het ook geld. Als je dan een paar te ruilen dvd's koopt kun je dus voor nop een hoop films zien.