*

minplus

• 7743
  • relax, don't do it
Re: Tjongejongejonge....
« Reactie #49935 Gepost op: 12 juni 2018, 23:24:38 »
Ik zit er over te denken de mijne de volgende keer een flesje bier te geven.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

a.b.

• 8962
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #49936 Gepost op: 12 juni 2018, 23:38:48 »
Alles wat ik besteld heb en wat bezorgd moest worden door PostNL is daadwerkelijk aangekomen. En op tijd. Mijn postbezorger ken ik niet.

Ik heb weleens geweigerd een pakket aan te nemen voor buren verderop die ik helemaal niet kende. Dat vond hij niet leuk.
Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

Nicolas

• 18434
  • The more ambitious home installation
« Reactie #49937 Gepost op: 14 juni 2018, 17:02:28 »
Voor Tom: dit projectje kan onderhand ingekaderd worden als schoolvoorbeeld. We zijn nu in de fase "neem onze text-only input 1 op 1 over, je mag zelf niks toevoegen qua tekst of grafisch element, je mag enkel Arial gebruiken. O ja, en zorg dat het er wat duur en fancy uitziet."

Euhm...
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2018, 17:04:36 door Nicolas »
about 0 seconds remaining

*

Tom!

• 5210
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #49938 Gepost op: 14 juni 2018, 17:42:59 »
Hahahaha!
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

J.B.L

• 3605
« Reactie #49939 Gepost op: 19 juni 2018, 21:43:03 »
Tjongejonge post NL  >:( ;D ;D
Pakje van Coolblue, volgens de site en app afgeleverd bij de buren 2 deuren verderop, buren weten van niks...postNL kan pas donderdag wat doen want dan zijn de 3 bezorgdagen verstrekt. :facepalm:

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #49940 Gepost op: 19 juni 2018, 23:54:07 »
Bij mij zou "2 deuren verderop" betekenen dat ik mijn pakketje zou moeten proberen te vinden in een gribus van een huis waar in de 7 woningen in dat huis (als ik alleen de betreffende huisdeur in beschouwing neem; er zijn 3 huisdeuren in dat gebouw) zowat wekelijks andere bewoners zitten. Veelal van Poolse en andere Oosteuropese afkomst, of van sociaal niet erg in aanzien verkerend allooi.

Ondanks mijn aandringen even te wachten tot ik in zijn buurt zou zijn, had iemand uit België vorige week vrijdag een pakket naar mij gestuurd.
Niet per post, maar per DPD, naar bleek. Wonder boven wonder werd het pakket gisteren (al) bezorgd...
Een ander stuurt een klein (brievenbus)pakje per BPost; komt dus in handen van PostNL en daar ben ik niet blij mee. Het is wel met Track & Trace; of dat een voordeel is, durf ik niet te zeggen. Recente ervaringen leren dat het pakje zomaar een poosje "verdwenen" kan zijn en dan opeens op weg terug naar de afzender is. Ik vertrouw die hele verzendclubs niet meer.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

J.B.L

• 3605
« Reactie #49941 Gepost op: 20 juni 2018, 09:38:14 »
Lijkt net een arbeidershotel zo, Celica  ;D
Wij hebben goede contacten met de buren hier, dus anders waren zij naar ons toe gelopen met het pakket maar ze weten echt van niks.  ;D
In ieder geval heb ik het ook gelijk bij Coolblue neergelegd, wellicht dat zij meer druk kunnen uitoefenen op postNL....
Sinds dat wij een jonge 'bijbaantje'-bezorger van vermoedelijk Marokkaanse afkomst hebben gekregen in de wijk, gaat het regelmatig mis - pakketten die ruim te laat worden bezorgd of als hij even zijn dag niet heeft, dondert hij gelijk een niet-thuis briefje in de brievenbus zonder aan te bellen.
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 09:40:45 door J.B.L »

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #49942 Gepost op: 20 juni 2018, 16:21:56 »
Hier raken er regelmatig poststukken (pakketjes en enveloppen) zoek. Zeer vervelend als je voor iets betaald hebt (voor het artikel en voor de verzendkosten) en uiteindelijk krijg je niets. Of als het belangrijke post van instanties is, met een document dat je nodig hebt.
PostNL zegt wel dat er maatregelen genomen worden als het blijft voortduren, maar als ze al maatregelen nemen, dan is dat wel na het zoekraken van nog meer zendingen. En alles aangetekend en/of met track&trace laten toesturen heeft als eindresultaat alleen maar dat je nog meer geld kwijt bent.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

chansig

• 10655
« Reactie #49943 Gepost op: 20 juni 2018, 16:39:38 »
Hier alle kleuren bezorgers aan huis gehad. Volgens mij 1 keer echt fout gegaan. Netjes opgelost door de bezorger zelf.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

jpio

• 4374
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #49944 Gepost op: 20 juni 2018, 18:22:42 »
Had ik wat besteld en betaald, gelukkig via paypal, en vervolgens blijft het stil.
Week gewacht, mail gestuurd en krijg je een standaard geautomatiseerde mail met excuses blabla.
Weer week gewacht en er meteen een claim van gemaakt. Binnen 2 dgn had ik eea in huis.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

minplus

• 7743
  • relax, don't do it
« Reactie #49945 Gepost op: 20 juni 2018, 19:40:16 »
Tsonge.
Hier vandaag volgens trekken trees een pakketje bezorgd gekregen maar nee hoor.
Er zijn hier 2 bezorgers van postnl.
De ene levert keurig af of meldt waar het ligt via een briefje in de bus als we niet thuis zijn. De andere mikte tot nu een briefje in de bus dat we er niet waren onverschillig of we thuis waren of niet.
Maar vandaag niets afgeleverd en geen briefje...

Correctie op dit bericht:

Het pakje is door de goeie afgeleverd maar hij had vergeten een briefje in de bus te doen. Dankzij de bewakingscamera's konden we achterhalen waar hij het neer had gelegd op een veilige en droge plek. 8)
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2018, 11:00:46 door minplus »

*

Tom!

• 5210
« Reactie #49946 Gepost op: 21 juni 2018, 08:19:31 »
Mijn tablet heeft het loodje gelegd, en ik heb 'm hard nodig om te solliciteren. Fijn, komt erg uit om een nieuwe aan te schaffen.
--- E. Schönberger

*

J.B.L

• 3605
« Reactie #49947 Gepost op: 21 juni 2018, 13:17:55 »
Snel een laptopje regelen? Wij houden daarom altijd een stokoude core2duo laptop achter de hand...niks waard maar nog wel genoeg voor Office en mailwerk.

Mijn Coolblue pakket is nog steeds spoorloos, wel fijn dat Coolblue er direct werk van maakt en snel op alle vragen reageert.

*

minplus

• 7743
  • relax, don't do it
« Reactie #49948 Gepost op: 21 juni 2018, 14:36:23 »
Tsonge.
Hier vandaag volgens trekken trees een pakketje bezorgd gekregen maar nee hoor.
Er zijn hier 2 bezorgers van postnl.
De ene levert keurig af of meldt waar het ligt via een briefje in de bus als we niet thuis zijn. De andere mikte tot nu een briefje in de bus dat we er niet waren onverschillig of we thuis waren of niet.
Maar vandaag niets afgeleverd en geen briefje...

Correctie op dit bericht:

Het pakje is door de goeie afgeleverd maar hij had vergeten een briefje in de bus te doen. Dankzij de bewakingscamera's konden we achterhalen waar hij het neer had gelegd op een veilige en droge plek. 8)

En nog een correctie.
De bezorger had er blijkbaar aan gedacht dat hij vergeten had een briefje in de bus te doen en heeft dat vanmiddag alsnog gedaan.
Supernetjes.
Ik zet een fles wijn voor hem klaar als hij weer iets komt bezorgen.

*

Tom!

• 5210
« Reactie #49949 Gepost op: 21 juni 2018, 16:47:43 »
Snel een laptopje regelen? Wij houden daarom altijd een stokoude core2duo laptop achter de hand...niks waard maar nog wel genoeg voor Office en mailwerk.

Mijn Coolblue pakket is nog steeds spoorloos, wel fijn dat Coolblue er direct werk van maakt en snel op alle vragen reageert.
Ik zou niet weten waar ik die snel vandaan moest halen. Heb dus maar snel iets verkocht (niet de bedoeling, maar goed) en met het geld naar Coolblue voor een nieuwe. Daar zit ik dit nu op te typen.
--- E. Schönberger