*

seoman

• 1090
  • No Comment
Re: Tjongejongejonge....
« Reactie #49200 Gepost op: 16 december 2017, 16:35:04 »
Windows heeft af en toe de neiging om mijn muis niet te herkennen.

Dan steek ik hem in een andere usb poort en dan doet ie 't totdat windows klaar met zoeken is naar een nieuwe driver.
Overijverige puinhoop

Wat ook wel eens helpen wil is de stekker er dan ineens uitrekken (netsnoer) en weer inpluggen.
Dan vind ie weer wel de muis.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2017, 16:38:02 door seoman »
Groeten Simon

"Is it freedom to choose what is not a choice?
Or is it freedom to silence what is not a voice?"

« Reactie #49201 Gepost op: 16 december 2017, 16:54:30 »
Zorg ervoor dat die USB poorten onder energie beheer niet gaan slapen! ;)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

*

jpio

• 4403
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #49202 Gepost op: 16 december 2017, 18:09:22 »
ja precies.. heb ik hier dan dus ook uitgeschakeld.. scheelt best wel het nodige geneuzel.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #49203 Gepost op: 16 december 2017, 19:02:24 »
Soms sta je verbaasd van de prijzen op lokaal nivo. Zowel mee als tegenvallend overigens doch verrassend is het af en toe tóch wel.

Inderdaad.
Ik bestel vaker iets via internet bij een fietsenzaak in Aken en haal het dan in de winkel af. Kopen in de winkel is slechts mogelijk bij een zeer beperkt aantal artikelen. Ze hebben een groot magazijn elders waar alle bestellingen verwerkt worden en voor afhalers naar de winkel gebracht worden. Met 95% van het assortiment zijn ze de goedkoopste binnen 50 km.
Maar een traditionele fietsenzaak (ook in Aken) waar ik al 40 jaar geleden weleens wat kocht, is met bepaalde (voornamelijk kleine, vaak gevraagde spulletjes) vaak goedkoper. Alnaargelang wat ik nodig heb, loont het soms om alles bij die laatste winkel te kopen; de grote artikelen zijn dan wel duurder, maar de vele kleine artikelen maken het dan (grotendeels) weer goed. De paar euro die ik duurder uit ben, vind ik dan weer goed besteed doordat een kleine winkel wat verdiend :) . Bovendien vind ik het lastig om van de ene winkel naar de andere te moeten lopen, want ze liggen ieder aan een andere kant van het centrum. En ik sta dan in de ene winkel geen reclame te maken voor de andere met draagtassen met reclameopdruk :P .
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

seoman

• 1090
  • No Comment
« Reactie #49204 Gepost op: 16 december 2017, 19:30:43 »

ik ga het eens proberen
bedankt
Groeten Simon

*

Benco

• 5679
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #49205 Gepost op: 17 december 2017, 11:11:36 »
DJ's ...
Toen ik in de 80's en 90's amateur dj was met eigen mobiele discobar , toen het ook nog werken was ...
Een verhuis was een verhuis , de speakers , versterkers , mengpaneel, draaitafels , cd spelers , meubel en verlichting , maar vooral ook de talloze loodzware platen bakken en cd coffers....
Toen waten er ook slechte  dj's ...
Maar gisteren ... Djeezes ...
De moderne dj heeft een hd bij met 100000 mp3tjes een laptop met een dj programma een paar speakers en een paar bakjes met licht effectjes in ...
En blijkbaar absoluut geen enkele kennis van muziek ...
Als je een job aanneemt voor een 40 jaar jubileum is kennis van 70's en 80's muziek echt wel een must ...
Plus de nodige trouwfeest en jubileum klassiekers ... Giga foute muziek maar onmisbaar op zulke feesten ...
Maar mijnheer de dj had geen besef ...
Maw , het jubileumfeest was snel de das om gedaan.
« Laatst bewerkt op: 17 december 2017, 11:40:38 door Benco »

*

Tom!

• 5260
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #49206 Gepost op: 17 december 2017, 11:36:04 »
Altijd jammer, zoiets. Ik heb een paar keer geDJ'd maar het is niet echt simpel. Je moet niet je favoriete muziek willen draaien maar het publiek aanvoelen en proberen om er meer leven in te krijgen. Als het druk wordt op de dansvloer en je ziet mensen plezier hebben dan doe je het goed, ook als je muziek draait die je zelf verschrikkelijk vindt. Na een paar avonden met heel veel Hazes en consorten had ik het alleen gehad...
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

Benco

• 5679
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #49207 Gepost op: 17 december 2017, 11:48:28 »
Je moet idd heel wat muziek hebben maar voral ok kennen ... En het volk kunnen lezen , aanvoelen ...
Het draaien van de juiste plaatjes is ook niet prese garantie , de timing moet juist zitten ... Een goeie dj voelt dat aan .
En ja je moet oftewel een beetje gek zijn ofwel aan zelf-pijniging willen doen als je feesten  draait ...
De vogeltjes dans , hucklebuck , twist , in zaire , la bamba , polonaise etc etc  het moet gewoon en mooi getimed of het gaat geweldig de mist in :-)

*

geerd

• 5500
  • scheun ja
« Reactie #49208 Gepost op: 17 december 2017, 23:07:34 »
krijg ik een mail van de ns ,dat er gratis kaarten klaar liggen voor mij als trouwe klant .
snap niet dan dat ze nog bestaan als ze mij als trouwe klant zien .
laatste keer dat ik klant was was in 1979  ;D ;D
les is more

*

seoman

• 1090
  • No Comment
« Reactie #49209 Gepost op: 17 december 2017, 23:26:28 »

Dat stond niet aan. maar die andere optie wel. Die staat nu uit. Ik hoop er maar het beste op
Groeten Simon

*

Tom!

• 5260
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #49210 Gepost op: 22 december 2017, 07:59:33 »
Is de bus eindelijk eens op tijd,  is er stroomstoring op mijn werk. Zonder stroom is er niet vl wat we kunnen doen...
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

a.b.

• 9133
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #49211 Gepost op: 22 december 2017, 11:50:41 »
Het grote heien van een groot huizencomplex in mijn (erg grote achtertuin) is begonnen! Eerst een half jaar geluisterd naar de sloopwerkzaamheden, die altijd om half zeven moesten beginnen en rond 3 uur doodbloedden, en nu, zo weet ik uit ervaring, beginnen ze te heien om een uur of 6 en zijn ze het rond de schaft zat. Maar dan is iedereen al wel wakker.

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

geerd

• 5500
  • scheun ja
« Reactie #49212 Gepost op: 22 december 2017, 12:14:47 »
heel mooi toch van die mensen dat ze je op tijd wakker maken , en doe groen zet je wekker uit scheelt weer stroom en geld .
ja ja zo kun je dus slapende rijk worden  ;D ;D ;D
les is more

*

groovy.

• 11617
  • Old school audio.
« Reactie #49213 Gepost op: 22 december 2017, 16:26:52 »
Hier starten de werkzaamheden aan de weg om 7.00 uur.
Dat gaat nog.
1 rijbaan is tot halverwege geasfalteerd.
Juni 2018 moet de Ringbaannoord geheel gerenoveerd zijn.
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1. Acoustical 2800 All Balance. Lenco b51 Burn & Jones Super. Luxman l507s. Luxman t-550v. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404 Jerry mod.  Cabasse Prao. Rodec sm200.

Focus on the good.

*

a.b.

• 9133
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #49214 Gepost op: 22 december 2017, 16:50:01 »
Als je achter slaapt heb je er niet zoveel last van? Of toch wel?
Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin