*

Opa S.

• 7802
  • Scheef en toch geen schaats
    • Second Life Audio
Re: Tjongejongejonge....
« Reactie #51150 Gepost op: 11 januari 2019, 11:03:02 »
De geschiedenis herhaalt zich word ook wel gezegd.

Het probleem met links is dat ze er een teringzooi van maken.

Dat doet rechts ook, maar dat was al weer even terug.

Rechts zal er hoe dan ook een teringzooi van maken (of doet dat wellicht al, Trumpie!!!)

Dan krijgt links weer de kans en dan kunnen zij er weer een teringzooi van maken.

Althans, als ze voor de verandering eens in staat zijn de gelederen te sluiten in plaats van zichzelf in duizenden meninkjes en ideeën te versplinteren.

't Is tijd voor wat anders. Jammer dat er nooit iemand naar Opa S. luistert, anders zou ik wel eens wat leuks verzinnen. Maar ja, voor de kat z'n viool gaan we natuurlijk niet dansen.
Homo sapiens non flatulat ad mensam / with sufficient thrust ducks fly just fine.

>(.)__ <(.)__ =(.)__ 
   (___/  (___/  (___/

*

morph

• 14181
« Reactie #51151 Gepost op: 11 januari 2019, 11:05:46 »
Men kan wel een partij uitsluiten, maar de gedachte van de kiezer niet.
Inderdaad.
Dat zie je ook aan het onlangs bekend geworden "Nashville-opstel" van een andere groepering die zegt (bepaalde) mensen te vertegenwoordigen.

*

morph

• 14181
« Reactie #51152 Gepost op: 11 januari 2019, 11:10:29 »
De geschiedenis herhaalt zich word ook wel gezegd.

Het probleem met links is dat ze er een teringzooi van maken.

Dat doet rechts ook, maar dat was al weer even terug.
Sinds de WOII zijn overwegend VVD en CDA (dat waren in eerste instantie nog losse rooms-katholieke en protestantse partijtjes) aan de macht geweest...

Het probleem is in mijn ogen bij zowel links, rechts als midden, dat door ontwikkelingen in de maatschappij er vooral gekeken wordt naar verschillen in plaats van overeenkomsten en die verschillen door manipulators met lust naar invloed en macht enorm benadrukt worden.

*

Niemand

• 21192
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #51153 Gepost op: 11 januari 2019, 11:29:51 »
Verdeel en heers is eigenlijk nog steeds de regel
HvdHeide,s structuurinfo-Berret-ThvW.
Audiolamp+variac+gelijkrichter.v.v.Tegels-Berret
Tannoy15dc2838 Hornloaded DF kast-Peter GRF2+Filter Tannoyspecs -Peter GRF2,materiaal volgens ThvW)
Chaos-Bocama224bThvW
CD104-ThvW-Berret
draad-ThvW
At8000-Sander
Onbehandeld:
Div.Draaitafels

*

geerd

• 5727
  • scheun ja
« Reactie #51154 Gepost op: 11 januari 2019, 11:58:02 »
zeker verdeel,de kiezer zijn keuze is van geen belang in deze en heers ,of dat nog zo is ik zou zeggen dat geld meer een drijfveer is voor de grootste hap daar in de zgn regering .
de druk die de kerk vroeger uit kon oefenen is wel minder tegenwoordig dus de uitspraak de kerk houd ze dom de regering arm wordt steeds minder gelukkig .
helaas is de politiek tegenwoordig net als vroeger geld vergaren en onderdrukken voorliegen en deze onwaarheden verkondigen als de oplossing .
zal ook wel nooit veranderen of ze moeten eens meer om mensen geven dan geld maar dat zou echt een wonder zijn .
mijn geloof in het haagse oplichters gilden regering genoemd is dan ook al jaren niet meer aanwezig helaas .

extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

*

MYRYAD

• 110
« Reactie #51155 Gepost op: 11 januari 2019, 13:00:31 »
Politiek is een land besturen, niet om alle mensen tevreden te stellen.
En soms ben ik blijkbaar geen landsbelang.

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #51156 Gepost op: 11 januari 2019, 16:29:52 »
Vroeger hield de kerk de mensen dom en de regering ze arm; tegenwoordig heeft de kerk genoeg interne problemen en houdt de regering de mensen dom en arm.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

geerd

• 5727
  • scheun ja
« Reactie #51157 Gepost op: 11 januari 2019, 18:48:59 »
alleen dat dom houden is steeds lastiger voor die uitzuigers gelukkig en wie weet komt er ooit een groep slime mensen aan de macht ,,,alhoewel ik dat zomaar niet zie gebeuren .
dus zullen er altijd mensen zijn die een vermogen krijgen voor kantoorvulling en zullen die genen die het werk doen voor een beetje steeds meer moeten doen .
zal zoon kantoorvuller wel weten waar mensen voor moeten weken in nl mensen die elke dag in weer en wind werken voor een paar 100 euro .
die zotten aldaar hebben besloten dat ik maar 10,88 euro bruto mag verdienen en dan worden mijn uren ook nog door hun beperkt 
zijn dagen dat de fooi meer is dan het salaris gelukkig dus hebben we dat nog en belasting vrij zover ik weet

*

Tom!

• 5327
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #51158 Gepost op: 12 januari 2019, 08:04:01 »
Dat ligt nog best wat hoger dan mijn salaris, momenteel. En ik kom vaak niet aan de 40 uur in de week, dus dan komt het netto helemaal op een lachertje uit.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

geerd

• 5727
  • scheun ja
« Reactie #51159 Gepost op: 12 januari 2019, 09:06:12 »
dat is ook het probleem de wet laat het toe contracte te geven voor zelfs 0 uur ik heb 15 uur maar dat is zeker niet voldoende om van te leven .
alles ten behoeven van de werkgever tot de werknemers tot hier en niet verder roepen .
ons landje is net een verkeerd gebouwde flat , lichte fundering van losse stenen  en heel veel massief erboven op
een paar moeten het dus voor veel mogelijk maken hier te leven en net die groep wordt al jaren onderbetaald
als de kantoorvullers 24 uur thuis blijven merken we daar niets van maar als de vuilnis niet wordt opgehaald

*

jpio

• 4538
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #51160 Gepost op: 12 januari 2019, 15:15:30 »
Komen eindelijk de lang verwachtte leddimmers binnen, branden 7 van de 8 lampen gelijk eruit :(
Waren speciaal voor deze lampen, volgens opgave. Dus dan maar weer eens een dispute openen bij ali.. gvd.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, HK cdspeler, Nakamichi deck, Philips 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

a.b.

• 9467
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #51161 Gepost op: 12 januari 2019, 17:26:19 »
Vervelend Jaap. Het is weer een heel gedoe zo.

Ik koop zulke dingen altijd/bij voorkeur lokaal. Kan ik nog fysiek langs de winkel voor garantie/hulp en hopelijk blijven zulke winkels bestaan. Ik zou het  vervelend vinden als we voortaan ieder schroefje via internet moeten bestellen en dat winkels verdwijnen uit het straatbeeld.

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

groovy.

• 11786
  • Old school audio.
« Reactie #51162 Gepost op: 12 januari 2019, 17:37:35 »
Oef dat is pech hebben.
Misschien regeld ali iets met je.
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1. Acoustical 2800 All Balance. Lenco b51 Burn & Jones Super. Lenco l70v. Luxman l507s. Luxman t-550v. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404 Jerry mod.  Cabasse Prao.

Be fair to each other. True love,mean no harm. The human touch means so much.

*

jpio

• 4538
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #51163 Gepost op: 12 januari 2019, 19:20:54 »
Achjaaa we gaan het zien.
A.B.; ja mee eens en ben ook nog eens erg dualistisch daarin .
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, HK cdspeler, Nakamichi deck, Philips 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

MYRYAD

• 110
« Reactie #51164 Gepost op: 15 januari 2019, 20:44:06 »
No brexit!!!!!
Stemming 202 voor 432 tegen.