*

geerd

• 5761
  • scheun ja
Re: Tjongejongejonge....
« Reactie #51345 Gepost op: 11 februari 2019, 12:41:27 »
moet het er ook aanzagen niet afzagen

extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

*

TANNOY

• 40971
« Reactie #51346 Gepost op: 11 februari 2019, 12:44:50 »
Tjongjonge , wil ik ergen een plankje tussen plaatsen  , inmiddels al drie keer een stukje afgezaagd ...nog steeds te kort !
misschien moet je het andere deel van het afgezaagde eens gebruiken..

misschien is dat de juiste maat..
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets doms zeg!

*

Celica TA40

• 26593
  • Este nix pax christe nix
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #51347 Gepost op: 11 februari 2019, 17:10:08 »
:D
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

groovy.

• 11921
  • Old school audio.
« Reactie #51348 Gepost op: 11 februari 2019, 17:29:44 »
Waarschijnlijk aan de verkeerde kant afgezaagd :)
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Ortofon rmg 212. Lenco b51 Burn & Jones Super. Lenco l70v. Luxman l507s. Luxman t-550v. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404.  Cabasse Prao. Harman Kardon 5650. Composed dv1 dt. Emt 938.

In to each life some rain must fall.

*

Heintje

• 1732
« Reactie #51349 Gepost op: 11 februari 2019, 22:50:49 »
Wat een afgezaagde opmerking.   ;D

*

Nicolas

• 18515
  • The more ambitious home installation
« Reactie #51350 Gepost op: 11 februari 2019, 22:53:14 »
Ik vind jullie conclusies wat kort door de plank. Een beetje met de botte bijl zeg maar.

1 2 3 4 5 6 7 8

*

Heintje

• 1732
« Reactie #51351 Gepost op: 11 februari 2019, 23:11:39 »
Kijk, dát snijdt wél hout!  ::)

*

Tom!

• 5483
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #51352 Gepost op: 12 februari 2019, 08:51:07 »
Nou had ik de afgelopen weken van alles aan mijn fiets vervangen... maar op de rit naar het werk vanmorgen besloot de achterderailleur dat het mooi was geweest. Gelukkig hoefde ik niet te ver te lopen naar een bushalte en was ik ruim op tijd. Beetje geluk met de bus, dus op tijd op mijn werk. Nou vanmiddag maar eens zien of ik dit kan oplossen.  :(
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

« Reactie #51353 Gepost op: 19 februari 2019, 13:13:13 »
Man wat is ING toch een flutbank, ergens zo'n 8 a 9 jaar geleden werd ik geweigerd omdat zij mijn paspoort niet accepteerden (uiteindelijk mochten ze dat absoluut niet doen, maar goed...) en toen was ik probleemloos bij ABN ontvangen.
Afgelopen week alsnog geprobeerd want een 2e rekening is altijd handig. Ik moest aangeven dat ik toen over de documenten onterecht geweigerd werd, hup 3 dagen later krijg je weer een hele vragenlijst per mail met waarom, wanneer, waarvoor en nog eens waarom vragen. Het is goed met jullie, ik ga naar een andere bank.

*

Sterremuur

• 12629
  • Tegenwoordig niet meer druk...
    • Intuitieve begeleiding
« Reactie #51354 Gepost op: 19 februari 2019, 13:17:52 »
Doe maar ASN. :)
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

« Reactie #51355 Gepost op: 19 februari 2019, 13:19:23 »
Eens kijken, zat zelf aan Rabo te denken. Is ASN goed qua internetbankieren?

+
Wat raar zeg, ik was bezig met iemand voor een Technics deckje en CD speler, direct betaald maar diegene schijnt mij nu al te hebben beoordeeld maar je kunt niet zien hoe je beoordeeld bent. Opvallend dat ik dan plots ook niet meer zie waarvoor ik mijn vorige beoordelingen heb ontvangen?!

« Laatst bewerkt op: 19 februari 2019, 13:41:51 door J.B.L »

*

Sterremuur

• 12629
  • Tegenwoordig niet meer druk...
    • Intuitieve begeleiding
« Reactie #51356 Gepost op: 19 februari 2019, 13:43:34 »
Ja, prima.
En ook "groen", en zo.
Ook de app werkt goed.
Werkt met pincode en grotere transacties met een apparaatje.
App heeft ook handig kasboek.
Ik vind het net iets prettiger dan ING, maar daar zit ik aan vast wegens hypotheek.
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

*

geerd

• 5761
  • scheun ja
« Reactie #51357 Gepost op: 19 februari 2019, 13:51:11 »
rabo een bank waar ik 15 jaar alles had lopen meerdere rekeningen had en een betaal kaart met een max van 500 euro weigerde deze max naar 2000 op te schroeven na mijn scheiding .
abn wilde al helemaal niets doen of je moet gelijk een flink bedrag storten wat ik dus even niet kon .
ing oo meneer geen probleem sturen de betaalkaard met spoed op kunt u vandaag nog tussen 4 en 5 uur afhalen in grave .
zeer tevreden dus met ing extra rekening ooit een opgezet even fia de site regelen geen probleem 2 dagen later pasjes binnen klaar .
nooit enig probleem gehad met ze
extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

*

TANNOY

• 40971
« Reactie #51358 Gepost op: 19 februari 2019, 14:07:48 »
https://www.rvo.nl/subsidies-regelingen/regeling-groenprojecten/voorwaarden-regeling-groenprojecten/banken-met-een-groenfonds

als het groen wilt zijn..

het is denk soms persoon afhankelijk, ik zit bij ING en ABN Amro, maar beide banken heb ik tot nu toe geen problemen..
meest bevalt me ABN
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets doms zeg!

*

Celica TA40

• 26593
  • Este nix pax christe nix
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #51359 Gepost op: 19 februari 2019, 15:24:27 »
Ik zit al jaren bij de ABN-AMRO. Wat internetbankieren en geldautomaten betreft, is het de grootste ramp op bankgebied die ik ken.
Met de regelmaat van de klok ligt de internetbankierensite eruit en de geldautomaat hier in het dorp is meer "buiten gebruik" dan functionerend. Vaak "alleen storten" mogelijk, maar meestal een rood scherm met de melding dat de automaat buiten gebruik is. Uiteraard de meeste keren op vrijdagmiddag en dan kun je tot maandagmiddag of zelfs dinsdagmorgen wachten voordat het ding weer werkt. Geld pinnen bij de automaat van de Rabobank gaat niet met een spaarpas, dus dan moet je eerst weer naar huis, geld overboeken van de spaarrekening naar de betaalrekening en dan weer de deur uit naar de Rabo-automaat. Thuisgekomen merk je dan dat internetbankieren eruit ligt...

Mijn vriendin is bij de Rabobank en heeft minder problemen met internetbankieren en de geldautomaat. Er is zelfs op zo'n 10-11 km afstand (nog) een filiaal waar ze naar toe kan om te storten (dat gaat niet bij de geldautomaat van de Rabo hier in het dorp), ook muntgeld (bij de ABN-AMRO automaat alleen papiergeld). De filialen van de ABN-AMRO bestaan niet meer; alleen nog regionale "hoofd"kantoren, die dan wel weer kashoudend zijn.

Zelf heb ik in het verleden rare ervaringen gehad met de Rabarberbank. Daarom ben ik destijds ook overgestapt naar de AMRO-bank, die later fuseerde met de ABN (die hier een filiaal tegenover de AMRO-bank had). Ik zat bij de Rabarberbank omdat ik dan mijn loon van het uitzendbureau ook op vrijdag op de rekening had, in plaats van op maandag of dinsdag pas bij de Postbank, waar ik klant was voordat ik naar de Rabarberbank ging.

Andere banken met een servicepunt zijn hier de ING (een geldautomaat bij het postservicepunt in de Read Shop) en de Regiobank (meen ik tenminste dat die zo heet); die laatste zit bij een makelaar in het kantoor die dus 2 petten op heeft... Geen geldautomaat, die makelaar duikt de kluis in om je geld dat je vooraf "reserveert" te pakken. Aan het hele concept zit een luchtje, maar dat kan mijn persoonlijke indruk zijn (ben er een paar keer met de ouders van mijn vriendin geweest, die via de makelaar hun huis verkocht hadden).
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos