*

Sterremuur

• 12613
  • Tegenwoordig niet meer druk...
    • Intuitieve begeleiding
Re: Tjongejongejonge....
« Reactie #52035 Gepost op: 15 mei 2019, 09:32:14 »
Ik zou een bejaardenwoninkje huren. :angel:
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

*

Nicolas

• 18510
  • The more ambitious home installation
« Reactie #52036 Gepost op: 15 mei 2019, 10:01:21 »
En dan zitten die bejaarden om 3 uur 's nachts met hun opgevoerde rollators op de stoep luid te praten (want de batterijen van het gehoorapparaat zijn al sinds de vooravond leeg) terwijl ze naar loeiharde marsmuziek luisteren. En dan die stank van pijptabak en mottenballen. Nee bedankt!

1 2 3 4 5 6 7 8

« Reactie #52037 Gepost op: 15 mei 2019, 10:13:09 »
Nou die gasten naast ons gaan het ook niet lang volhouden, 2 jonge stellen onder 1 dak. Hoor je al regelmatig ruzies, laatst is volgens mij de vader van eentje er geweest om wat wijsheid tot hun hoofd te praten.
Vannacht helaas weer om 3 uur wakker geworden door een malloot die zijn longen eruit probeerde te hoesten in de tuin, dom volk  >:(

*

Sterremuur

• 12613
  • Tegenwoordig niet meer druk...
    • Intuitieve begeleiding
« Reactie #52038 Gepost op: 15 mei 2019, 11:33:08 »
Oooo, dan is het gauw gedaan hoor.  :laugh:
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

*

Opa S.

• 8148
  • Scheef en toch geen schaats
« Reactie #52039 Gepost op: 15 mei 2019, 14:06:53 »
Ik had dan vannacht weer "last" van nachtelijke werzkaamheden hier in de buurt (ik vermoed pijpen leggen, die zag ik tenminste een week of wat terug langs de weg liggen). Ik werd om een uur of vier uur wakker, hoorde dat ze bezig waren en ben vervolgens maar weer gaan slapen. Tsja, wat moet je anders hè.

Desondanks is het hier verder prima, zo tussen de bejaarden.

Ok, bejaarden hebben natuurlijk ook nadelen, ze willen altijd een praatje met je maken. Gelukkig kunnen ze niet meer zo snel lopen, dus dat win ik meestal wel.

Je moet alleen opletten voor de slimmeriken, die gaan achter de vuilcontainer in hinderlaag liggen, net zo lang wachten tot je je wekelijkse vuilniszakje weg wilt gooien en dan POEF, dan springen ze achter de vuilcontainer vandaan en wordt je zomaar verbaal overvallen. Het zijn net Cliniclowns wat dat betreft! Maar goed, als dat gebeurt gaat de adrenaline vol aan de gang en trek je een sprintje en dan kom je er meestal nog wel goed vanaf.

Maar waar je wél mee op moet passen is dat je tegenwoordig geëlectrificeerde bejaarden hebt! Je weet wel, dat ze zo'n batterij tussen hun benen hebben of achter hun kont. Dan loop jij hard weg, maar dan hebben ze hun electrische fiets paraat en proberen ze je alsnog in te halen en een praatje met je aan te knopen. Ach, in wat voor land leven we, dat daar nog steeds niets aan gebeurd is!
Proper stupidity is fascinating.

Ricky Gervais

*

MYRYAD

• 110
« Reactie #52040 Gepost op: 15 mei 2019, 14:23:25 »
Ja, dat was vroeger wel anders. Toen hoorde je ze met de spartamet van verre al aankomen.
Of de solex natuurlijk.

*

Opa S.

• 8148
  • Scheef en toch geen schaats
« Reactie #52041 Gepost op: 15 mei 2019, 14:25:59 »
Tsja, ook bejaarden evolueren, het ligt gewoon in de aard der dingen, ben ik bang voor.
Proper stupidity is fascinating.

Ricky Gervais

*

minplus

• 8713
  • relax, don't do it
« Reactie #52042 Gepost op: 15 mei 2019, 19:40:30 »
Niet zeuren jongens. Er komen steeds meer bejaarden en als die allemaal elektrisch gaan ipv. op de Solex of het Eitje scheelt dat een stuk voor het miljeu.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

groovy.

• 11880
  • Old school audio.
« Reactie #52043 Gepost op: 15 mei 2019, 19:46:52 »
Ik hoop dat mijn Opeltje nog 20 jaar mee gaat ;D
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Ortofon rmg 212. Micro-Seiki cf1.  Lenco b51 Burn & Jones Super. Lenco l70v. Luxman l507s. Luxman t-550v. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404.  Cabasse Prao. Harman Kardon 6550. Composed dv1 dt.

In to each life some rain must fall.

*

minplus

• 8713
  • relax, don't do it
« Reactie #52044 Gepost op: 15 mei 2019, 20:48:49 »
Is als met audio, kan heeeel lang mee als ze degelijk zijn en zolang onderdelen nog te krijgen zijn. Tenzij je erg veel geld over hebt; dan is alles mogelijk.

*

Nicolas

• 18510
  • The more ambitious home installation
« Reactie #52045 Gepost op: 16 mei 2019, 20:02:08 »
Ik begrijp steeds beter hoe sommige gemeenten hun budget in orde houden: zet nergens een bord "betaald parkeren" en verstop de enige parkeermeter van de hele wijk achter een haagje (I shit you not!) en dan wachten maar.  :-X

1 2 3 4 5 6 7 8

*

minplus

• 8713
  • relax, don't do it
« Reactie #52046 Gepost op: 16 mei 2019, 21:09:46 »
De eerste keer dat ik het systeem meemaakte en een bon kreeg in een wijk waar ik lang gewoond had en altijd parkeerde als ik de stad weer bezocht bleek de meter bij de afrit van de ringweg te staan op een punt waar je alle aandacht voor het verkeer nodig had. Ik had nog een paar straten rondgereden omdat er nogal veel plekken vrij waren maar kon nergens een bord ontdekken dat je niet mocht parkeren. Later kwamen er op meer punten meters.
Gelukkig waren het fatsoenlijke parkeerwachten die begrepen dat het in feite voor mij vrijwel niet mogelijk was geweest om de overtreding niet te begaan en de bon verscheurden na een aantal minuten praten. :)

*

Benco

• 5825
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #52047 Gepost op: 17 mei 2019, 11:22:35 »
Parkeerwachters met begrip ?!?, nu kan je me veel wijsmaken hoor ...

*

MYRYAD

• 110
« Reactie #52048 Gepost op: 17 mei 2019, 12:21:38 »
Jaja, ik kom ze bij de opleiding boa's en handhavers ook tegen.

*

minplus

• 8713
  • relax, don't do it
« Reactie #52049 Gepost op: 17 mei 2019, 16:43:14 »
Had ik ook in Parijs bij een hotel waar de parkeermeter niet functioneerde en ik 2 dagen later een bon achter de ruitewisser zag en 30 meter verder een dame die bonnen uitschreef. Sprak haar aan en ze zei dat zij het niet had gedaan maar een collega die met het verkeerde been uit bed was gestapt. Op m'n vraag wat ik nu met de bon moest zei ze met een glimlach: "gewoon verscheuren, hoor je niets meer van". :)