*

muziekfreak

Re: sensurround
« Reactie #15 Gepost op: 2 augustus 2005, 16:17:25 »
Ik heb het ook niet over thuis, waar de muren al gescheurd zijn van de vuilniswagen. Gewoon echt in een theater. Niet de bioscoop van nu waar je tegen minstens 10 keer de prijs van vroeger tegen het hoofd van je voorganger aan mag kijken, waar ze in de pauze niets beters weten te doen dan chips en popcorn verkopen. Die na de pauze krakend en stinkend je film verpesten. Omdat de zalen kleiner zijn geworden, omdat we niet meer veel toegevoegde waarde zien.Ja de nieuwste films zie je het eerst in de bios. Maar thuis kunnen we projecteren tot 9m diagonaal, hebben de thuisbioscopen ook surround. Er moet gewoon een dimensie extra in. En dat kan. Ga eens kijken in Futuroscope, mogelijkheden zat.
Een filmdoek van 7 tennisvelden groot, projectie onder de stoelen, Groot bolvormig scherm met echte 3d polaroid brillen. (Dan is de efteling toch wel zo slap).
Nee thuis is dat alllemaal niet haalbaar, daar kun je alleen een base pump neer zetten of zoals ik doe mijn stero dicht op de 31 HZ na en dan lekker hard laten mee dreunen. En dan nog wordt er geen signaal meegestuurd van "nu iets extreems". Je versterkt cq ondersteunt alleen de lage tonen.
Daarom Sensurround terug in de zalen is super. We moeten het alleen maar aangeven. (k Heb al contact hierover met Pathe)

Ik ben het roerig met de man eens ga eens een 3dmax gebeuren bezoeken..helaas zijn de films erg kort gezien de opname gebeurt dmv van speciale RAMMELENDE CAMS die letterlijk in een kwartiertje filmen heel wat meters film verslinden.

En bios hahahah...waarom zou ik ervoor betalen als ik het zelf bezit  ;D