*

Heintje

• 1451
Re: De beste humor
« Reactie #25320 Gepost op: 11 augustus 2018, 22:09:24 »
Nice chick!

*

Bloom

• 609
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
« Reactie #25321 Gepost op: 12 augustus 2018, 21:51:22 »
Ik ga jullie nog eens 24 uur de tijd geven. Dat kan toch beter, hoop ik?

*

geerd

• 5410
  • scheun ja
« Reactie #25322 Gepost op: 12 augustus 2018, 22:14:40 »
nee lastig plaatje kan denk ik echt niet beter
les is more

*

Bloom

• 609
  • Bloom's music blooms!
« Reactie #25323 Gepost op: 12 augustus 2018, 23:40:15 »
Dan zal ik een ander plaatje geven. Deze dan?

*

Niemand

• 20760
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #25324 Gepost op: 13 augustus 2018, 07:43:38 »
heej mot jij je niet gaan wassen!
TannoyArdenmkII ook interne bekabeling volgens
 V D Heide en Berret(vdH-B)
ChaosBocama224b-THvW
CD104-ThvW
BekabelingThvW
Div dt's MS,Td,Dual,SonyTangentiaal.ookalles vdH-B behandeld.

*

minplus

• 7734
  • relax, don't do it
« Reactie #25325 Gepost op: 13 augustus 2018, 08:55:17 »
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

geerd

• 5410
  • scheun ja
« Reactie #25326 Gepost op: 13 augustus 2018, 09:17:09 »
ongewenste intimiteiten bij bergbeklimmen nemen hand over hand toe
les is more

*

Benco

• 5594
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #25327 Gepost op: 13 augustus 2018, 09:58:46 »
Daar heb ik nou het schijt aan !
Me too !

*

Rubble

• 10378
« Reactie #25328 Gepost op: 13 augustus 2018, 10:00:39 »
Dan zal ik een ander plaatje geven. Deze dan?

"Terugkomen jij! Je moet de foto met het Russische kippenmeisje weer terug plaatsen, dat zijn de spelregels!"
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

*

Bloom

• 609
  • Bloom's music blooms!
« Reactie #25329 Gepost op: 13 augustus 2018, 10:19:00 »
De spelregels in het eerste bericht zeggen niets over de mogelijkheid dat er geen winnaar uitgeroepen wordt. Dus is het denk ik niet tegen de regels dat er dan een nieuwe foto geplaatst wordt zodat er wl een winnaar mogelijk wordt.

*

morph

• 13829
« Reactie #25330 Gepost op: 13 augustus 2018, 10:41:40 »
De spelregels in het eerste bericht zeggen niets over de mogelijkheid dat er geen winnaar uitgeroepen wordt. Dus is het denk ik niet tegen de regels dat er dan een nieuwe foto geplaatst wordt zodat er wl een winnaar mogelijk wordt.

Maar dit staat er wel: "Na 24 uur bepaalt degene die de foto plaatste wie het leukste commentaar had."
Nu lijkt het er alleen maar op dat je de reacties niet leuk genoeg vindt, terwijl de mensen die ze plaatsten het zeer waarschijnlijk wel leuk bedoeld hebben.
Als jouw methodiek wordt gevolgd zou men kunnen blijven plaatsen totdat iemand het feitelijk door de plaatsende persoon al in gedachte bedoelde bijschrift vermeldt. Dat is nu net niet de bedoeling.

Oftewel; als iemand niet kan kiezen terwijl er wel al meerdere antwoorden zijn, dat prikt diegene er maar eentje na de 24 uur. Desnoods met de vermelding dat het (helaas?) op die wijze beslist is. Als je het topic even van vooraf doorneemt zie je ook dat het al vaker zo is gegaan.

*

geerd

• 5410
  • scheun ja
« Reactie #25331 Gepost op: 13 augustus 2018, 11:18:36 »
ze komt niet uit rusland maar uit kazachstan met een euro kip uit Barneveld die geen bloedluizen heeft na een behandeling met fibropronil .
dat zie je gelijk kijk maar hoe ze eruit ziet ,duidelijk te veel eieren met fibropronil gegeten .
en een plaatje voor het wat men hier vroeger zij het buiten gemak .
ze geeft hier aan dat ze aan de dunnen is door de eieren van de kip uit de euro zone Barneveld dus .
en dat is niet iets om grapjes over te makken vandaar het zo stil bleef .
maar dat dan een andere plaatsen niet volgens de regels is is juist gezien dat mag geloof ik alleen als er na 24 uur nog geen reactie is .
les is more

*

jpio

• 4370
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #25332 Gepost op: 13 augustus 2018, 12:26:48 »
Belgen en bergbeklimmen.. tja dat gaat dan toch weer anders dan gebruikelijk..;)
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

Heintje

• 1451
« Reactie #25333 Gepost op: 13 augustus 2018, 19:09:00 »

Maar dit staat er wel: "Na 24 uur bepaalt degene die de foto plaatste wie het leukste commentaar had."
Nu lijkt het er alleen maar op dat je de reacties niet leuk genoeg vindt, terwijl de mensen die ze plaatsten het zeer waarschijnlijk wel leuk bedoeld hebben.
Als jouw methodiek wordt gevolgd zou men kunnen blijven plaatsen totdat iemand het feitelijk door de plaatsende persoon al in gedachte bedoelde bijschrift vermeldt. Dat is nu net niet de bedoeling.

Oftewel; als iemand niet kan kiezen terwijl er wel al meerdere antwoorden zijn, dat prikt diegene er maar eentje na de 24 uur. Desnoods met de vermelding dat het (helaas?) op die wijze beslist is. Als je het topic even van vooraf doorneemt zie je ook dat het al vaker zo is gegaan.

Ahaa, 25 % kans voor mij!

(vond je dt dan geen leuke reactie?  ;D)

*

jpio

• 4370
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #25334 Gepost op: 13 augustus 2018, 19:35:13 »
Ahwel.. uwen spuitdiaree kan ik nu missen als kiespijn *proest*
Of: "zal ik u nu eens kietelen" ;D
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2018, 19:52:36 door jpio »
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.