*

André

• 7735
  • kuch,kuch......
open dag ae-europe.
« Gepost op: 9 oktober 2009, 18:38:06 »
morgen is de open dag bij ae-europe,is dat nog wat?
ik ga er morgen met een maatje heen en ben zeer benieuwd of het wat is.
ik moest plaatsen reserveren dus.....
Classé cp-45 Maas edition,Perreaux reference 3400 Maas edition,Acoustic Siganture challenger,Benz ace s lo,Bluenote b5 titanium,Sonos zp90 Magna,zelfbouw speakers,Black Lion Red Sparrow dac.

Kringlopers zitten in een visuele cirkel.

Re:open dag ae-europe.
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2009, 19:53:14 »
dat is zeker wat
ik kan helaas niet anders was ik zeker gegaan
was afgelopen 2 jaar zeer leerzaam
als je de kans hebt zeker gaan

*

André

• 7735
  • kuch,kuch......
« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2009, 22:07:43 »
gaan doe ik zeker,maar las er hier niets over dus dacht misschien dat `t niets was ;D
Classé cp-45 Maas edition,Perreaux reference 3400 Maas edition,Acoustic Siganture challenger,Benz ace s lo,Bluenote b5 titanium,Sonos zp90 Magna,zelfbouw speakers,Black Lion Red Sparrow dac.

*

211audio

• 1351
    • Buizen DIY site
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2009, 18:45:29 »
Misschien zegt dat meer over "hier" dan over de open dag  ;D
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (Albert Einstein)

*

André

• 7735
  • kuch,kuch......
« Reactie #4 Gepost op: 10 oktober 2009, 18:49:07 »
het was prima vertoeven:broodjes,koffie,bier en uiteraard een aangenaam stukje muziek.
het schakelkastje met de koppelcondensators was erg leuk om mee te spelen,gelijk een stelletje meegenomen.
de grote verassing waren de russische pio`s,kosten weinig maar spelen zeer lekker 8)

*

Niemand

• 20694
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2009, 10:38:37 »
het was prima vertoeven:broodjes,koffie,bier en uiteraard een aangenaam stukje muziek.
het schakelkastje met de koppelcondensators was erg leuk om mee te spelen,gelijk een stelletje meegenomen.
de grote verassing waren de russische pio`s,kosten weinig maar spelen zeer lekker 8)
jij hebt het iig naar je zin gehad mooi toch  ;)