*

Dzjarr

• 1197
  • Dzjarr
    • Jarno Hameling Geluidstechniek
Re:Akai GX-400, GX-650, PRO1000 motorsturings probleem
« Reactie #75 Gepost op: 10 januari 2010, 19:49:12 »
;D Ja het niveau dondert naar beneden in Nederland en BelgiŽ..waar is de goede smaak en kwaliteits gevoel gebleven..

Hoezo Belgie?
;D AkTeVoX
Ah dat wist ik niet. Voelde me bijna beledigd: Zit in Zeeuws-Vlaanderen. Wordt ook vaak als Belgie gezien. Kan ik slecht verdragen... >:( >:(
Ik zeg maar zo: Ik zeg niks...

http://www.jarnohamelink.tk

Akai GX-630D (2x) Akai GX-620, Akai GX-625, Akai GK-4000D, Akai GX-215D, Akai GX-635D (2x), Akai GX-600DB, Akai GX-265D, Akai GX-646, Technics RS-AZ6 (2x)

*

flierefluiter

• 19196
  • Rinse the kraut!
« Reactie #76 Gepost op: 10 januari 2010, 20:26:30 »
;D Ja het niveau dondert naar beneden in Nederland en BelgiŽ..waar is de goede smaak en kwaliteits gevoel gebleven..

Hoezo Belgie?
;D AkTeVoX
Ah dat wist ik niet. Voelde me bijna beledigd: Zit in Zeeuws-Vlaanderen. Wordt ook vaak als Belgie gezien. Kan ik slecht verdragen... >:( >:(
  Nou in Nederland kunnen ze nog veel leren van die Belgen,dus zo beledigd hoef je je niet te voelen.

*

Dzjarr

• 1197
  • Dzjarr
    • Jarno Hameling Geluidstechniek
« Reactie #77 Gepost op: 10 januari 2010, 20:28:56 »

Hoezo Belgie?
;D AkTeVoX
  Nou in Nederland kunnen ze nog veel leren van die Belgen,dus zo beledigd hoef je je niet te voelen.
Nee, OK, misschien waar, maar ik ben toch wel een echte trotse Nederlander.

Het ergste vond ik nog wel toen ik iets wilde kopen op MP. De  verkoper (ergens in nederland) wilde het wel versturen. Zag er op eens toch vanaf, want hij wilde niet naar het buitenland versturen... Zijn naam deed ergs buitenlands aan...
Ik zeg maar zo: Ik zeg niks...

http://www.jarnohamelink.tk

Akai GX-630D (2x) Akai GX-620, Akai GX-625, Akai GK-4000D, Akai GX-215D, Akai GX-635D (2x), Akai GX-600DB, Akai GX-265D, Akai GX-646, Technics RS-AZ6 (2x)

*

flierefluiter

• 19196
  • Rinse the kraut!
« Reactie #78 Gepost op: 10 januari 2010, 20:39:40 »
 ;D Tja..dat kan gebeuren

*

Lampje

• 7513
« Reactie #79 Gepost op: 10 januari 2010, 20:47:29 »

Hoezo Belgie?
;D AkTeVoX

Het ergste vond ik nog wel toen ik iets wilde kopen op MP. De  verkoper (ergens in nederland) wilde het wel versturen. Zag er op eens toch vanaf, want hij wilde niet naar het buitenland versturen... Zijn naam deed ergs buitenlands aan...

Rotterdams?  ;D
"Opruimen....ja, het gaat lukken!"

*

flierefluiter

• 19196
  • Rinse the kraut!
« Reactie #80 Gepost op: 10 januari 2010, 21:11:56 »

Hoezo Belgie?
;D AkTeVoX

Rotterdams?  ;D
;D ;D Dat zijn ratten..

*

Lampje

• 7513
« Reactie #81 Gepost op: 22 november 2018, 18:05:02 »
Ik heb even de specsheets erbij getrokken.

Volgens mij is de gain niet hoog genoeg van die BC639

Ik prop er liever 2sc1815Y in of hoger (GR of BL).

Die 2sc458 van Siem hebben ook een best hoge gain dacht ik. Die passen er ook in.

Ik heb dat ook in die Pioneer. Darlington moest een relaitje open sturen. De originele D had een veel hogere Gain. Nog een torretje ervoor was daarbij de tijdelijke oplossing  ;)

Oh en deze hoort er ook bij zodra je het over de 2sc711 of 2sc2130 hebt  :-X:

Hoi Dik,

Na 8 jaar! Hij doet het! :D :D :D :D (soms moet je dingen even laten rusten!)
Heb de 2SC458 gematched/uitgezocht op hoge Hfe:288.
Zat zelfs een 2SC711 in met een Hfe:10........nooit gezien!

Kan de PRO1000 eindelijk dicht!........... ::) :P

« Laatst bewerkt op: 22 november 2018, 18:26:26 door Lampje »
"Opruimen....ja, het gaat lukken!"

*

Opa S.

• 7435
  • Scheef en toch geen schaats
    • Second Life Audio
Re: Akai GX-400, GX-650, PRO1000 motorsturings probleem
« Reactie #82 Gepost op: 22 november 2018, 20:22:21 »
Gefeliciteerd!

Maar een to-92 tor met een Hfe van 10, die is gewoon stuk. Nou ja, misschien nog net niet helemaal, maar hij zal niet meer doen wat ie moet doen.
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__ 
               (___/  (___/  (___/