Video TS aspelen op Home cinema
« Gepost op: 23 februari 2011, 21:28:26 »
hallo allemaal,
Ik heb laatst een home cinema set gekocht van LG namelijk de LG HB905SP

nu kan ik daarmee ook via het netwerk op de media speler die we beneden hebben staan films kijken maar nu is mijn vraag: Ik kan wel gewoon de bleu ray films bekijken maar niet de video TS bestanden, heeft iemand een idee hoe ik die wel kan bekijken?

mvg,
Jeroen

*

abovemidpoint

• 634
  • Hoe lang moet je ervoor werken?
Re:Video TS aspelen op Home cinema
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2011, 22:39:55 »
Vraagje staat er tussen de Video.ts bestanden een "vreemd" bestand als b.v. jpeg, of txt of een torrent, daar hebben streamers soms moeite mee.
En kijk op de site van de leverancier welke formaten je streamer wordt geacht af te spelen , heb je de laatset update geinstalleerd, Video.Ts is erg gangbaar, als je merk dat niet afspeelt kan je evt proberen het nog te ruilen /terug te brengen.
Als dat allemaal niet lukt is er nog een remedie; alle Video.Ts bestanden converteren.
Je kunt met een programma als NTI (mogelijk ook Nero) de VTS files openen en branden(=schrijven) als ISO image op je harde schijf. (hoop dat je streamer dat formaat wel leest). Een programma als free video converter zet video.ts flies om in een formaat wat je video streamer wel leest.(http://www.koyotesoft.com/indexEn.html    Deze programma's geven ook aan of je Video.ts bestand beschadigd is wat ook een reden kan zijn voor weigeren.
EAR vv Krell KSA 50, Scheu draaitafel SEAC 308 l arm Shure m97xe en een Denon 301, Lumin D1, Carvers , Sony CDP-X3000ES, B77, + Audio Innovations 500 met Monitor Audio Silver line