*

hrcc

• 611
Re: Bij doorofnight
« Reactie #1560 Gepost op: 20 december 2017, 17:13:52 »
Het is wel wat vreemd dat de Lyngdorf die bult rond 45 hz niet wegpest, dat is toch iets wat je mag verwachten lijkt me.
vriendelijke groet,
cees

luistert allen naar fip radio: jazz en wijde omstreken !

*

a.b.

• 8472
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #1561 Gepost op: 20 december 2017, 18:09:18 »
Het is wel wat vreemd dat de Lyngdorf die bult rond 45 hz niet wegpest, dat is toch iets wat je mag verwachten lijkt me.

Vind ik ook. Ter relativering: het is amper 7dB en niet heel breedbandig. En even ter vergelijking: ik denk dat er maar handvol hier op het forum zijn die een betere meting thuis hebben.  Chansig is daar één van, misschien Baardman?

En om even onbescheiden te zijn: het (laag) klinkt hier stukken beter dan ik doorgaans hoor, ondanks het gemeten bultje. De Lyngdorf doet het dus erg goed.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

minplus

• 7120
  • relax, don't do it
« Reactie #1562 Gepost op: 20 december 2017, 19:21:07 »
Lang zal je daar niet van genieten vermoed ik want de servers houden tegenwoordig alles bij mbt de verleende codes én hun gebruikers via ip-nrs.

Het kon jarenlang. Men probeerde wel de clubs die de codes op internet plaatsten weg te krijgen maar voor elke die verdween kreeg je 2 nieuwe. En met ip-nummers kon sowieso niets want je had alleen wat codes in je softcam staan en zat er niet mee op internet. Als bv. het Digi-pakket (oostblok met veel Engelstalige films) op zwart ging haalde je een uur later de nieuwe codes op van internet en die toetste je in in je tuner zonder dat die ooit aan internet verbonden was.
Tegenwoordig zijn de codes veel beter versleuteld en wisselen bv. om de minuut terwijl het vroeger om de maand was. Maar nog steeds zijn bv. enkele biss-codes van sommige afzonderlijke zenders te vinden. Sommige wisselen die code misschien 1x per jaar en het interesseert ze niet dat een paar schotelfreaks meekijken. Die 300 mensen verspreid over 30 landen zouden toch geen abo op hun zender nemen.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Niemand

• 20690
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #1563 Gepost op: 20 december 2017, 23:14:36 »
Wat een domme pech Abel ,weer een klapper helaas .
Ik hoop wel dat er verder niks mis is  ;)

*

a.b.

• 8472
« Reactie #1564 Gepost op: 21 december 2017, 10:01:04 »
Dank je Walter, ja de vorige keer toen een auto achterop reed was ook in het kader van een audio-bezoek. Toen had ik jou net afgezet bij CS. Mensen moeten wat rustiger rijden en beter vooruit kijken, dat scheelt een hoop ellende.

Alles lijkt goed te gaan! De nek en schouders waren een paar dagen stijf en één been deed wat pijn, maar ik lijk er goed vanaf te komen. En Koen ook.

En die sub komt wel weer in orde, heeft even tijd nodig.

*

minplus

• 7120
  • relax, don't do it
« Reactie #1565 Gepost op: 21 december 2017, 17:53:40 »
Gelukkig, Abel, maar dus wel een whiplash-variant. Goed in de gaten houden en niet onderschatten, ook met hoofdpijn. En dat geldt ook voor Koen.
Een van m'n dochters is met plusmin erbij een paar jaar geleden ook van achteren aangereden; plusmin zat ontspannen achterover en heeft ca. een maand aardig last gehad, dochter die naar voren boog kreeg de volle mep en heeft meer dan een half jaar ellende gehad.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

a.b.

• 8472
« Reactie #1566 Gepost op: 21 december 2017, 18:04:05 »
Dat is allemaal niet mis. Ja het kan lang duren.

*

groovy.

• 11275
  • Looking for fun and feelin.
« Reactie #1567 Gepost op: 21 december 2017, 18:10:06 »
Gelukkig gaat het al beter met je :)
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1.  Luxman l507s. Elipson 1404.  Elipson 1704. Rodec sm200.
Elementen.At12s-Goldring Eroica-At-f5occ.
Satin 117g. Tapedeck Akai 201d. Cassettedeck Jvc dd5. Sme 3009. Burn & Jones super 90 mk2 tonearm.

Kennis is niet hetzelfde als wijsheid.