Zoekend naar Home Cinema met pre-out (liefst van Denon)
« Gepost op: 8 februari 2012, 16:26:43 »
Hoi,

Ik ben er inmiddels al een paar jaartjes uit maar ik ben bezig om mijn setje een beetje uit te breiden / te verbeteren.

Ik draai met Denon dat wil ik zo graag houden, betaalbaar en redelijk stukje muziek komt eruit.
Momenteel heb ik de PRA-1500 voorversterker, deze heeft kuren.
Eindversterkers zijn 2x de POA-4400A met Denon DA-500 en cd speler 1460 (ook deze heeft kuren).
Al met al redelijk gedateerd maar ik ben nog steeds tevreden.

Zo langzamerhand ben ik gekker geworden om een film te kijken en daarom wil ik graag een AV kanaal en in mijn tijd had je de AVC-2800 en AVC-3800.
(ook wel de kleinere broertjes maar die hebben volgens mij geen pre-out).

Wat is tegenwoordig een goede AV Receiver / versterker met pre-out (zodat ik mijn monoblokjes als basis kan blijven gebruiken) maar met versterkers voor de centerspeaker, achter en subwoofer?

Ik kom er nu niet meer uit welke AV Receiver / versterker de pre-out heeft en uiteraard wil ik wel graag Denon blijven gebruiken.
Ook HDMI aansluiting lijkt mij erg handig, dus te oud kan het ook weer niet zijn.

Wie kan mij adviseren welke mogelijkheden ik heb en misschien hebben jullie nog wat in de aanbieding?
Vanwege de investering koop ik het liefst gebruikt maar moet uiteraard wel technisch en optisch in goede (zwarte) staat verkeren.

Ik verneem graag van jullie.

Groetjes, Jan-Cor