Hulp bij aankoop nieuwe 2.1 of 5.1 set
« Gepost op: 5 maart 2012, 15:08:58 »
Hallo,

Ik heb hier op het forum veel topics doorgelezen om te kijken of er al iemand is geweest die dezelfde "eisen" heeft als mij wat betreft de aankoop van een nieuwe 2.1 of 5.1 set.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij op weg kan helpen met het uitzoeken van een goede set of een zelf samengestelde set. Mijn "eisen":

- Budget +/- 500 euro (als het iets meer wordt voor echt een betere set is dat geen probleem)
- Hele vage eis maar toch: Hij moet hard kunnen zonder te vervormen (ik luister veel nummers met bas en ik wil graag een setje waarbij deze muziek niet vervormd)
- Liefste 5.1 maar als dit niet gaat lukken dan een goede 2.1
- Versterker moet een afstandbediening bij zitten (heb nu een oude versterker zonder afstandsbediening dus das erg lastig)
- HMDI Aansluiting(en) zodat ik mijn tv erop kan aansluiten
- USB aansluiting zodat er een Ipod aankan
- 3.5 mm jack voor mobiele telefoon aansluiting (kan eventueel ook via rood witte tulp maakt niet zoveel uit)

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen, want ik heb het idee dat de mediamarkt medewerkers en dat soort mensen niet echt weet waar ze het over hebben. (Ze kijken volgens mij meer naar de sets waar ze meer winst op pakken dan dat ze echt naar de eisen luisteren)

Hopelijk heb ik zo voldoende informatie verstrekt, zo niet laat het aub even wat dan post ik het erbij.

Alvast heel erg bedankt!

Gr. Wesley

EDIT:
Ik heb nu 4 boxen aangesloten waarvan er 2 naar mijn mening een lekker geluidje produceren. Misschien is het niet nodig die te vervangen? Het gaat om 2 van deze jongens:

EDIT:

Na een beetje zoeken kwam ik uit op :

Pioneer VSX-820

Iemand die mij kan vertellen of deze zijn geld een beetje waard is? Of zijn  er andere merken die voor de prijs betere kwaliteit leveren?