*

groovy.

• 11224
  • Looking for fun and feelin.
Re:doorofnight bij Minplus
« Reactie #30 Gepost op: 5 juni 2012, 20:05:16 »
 ;D  ;D

Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1.  Luxman l507s. Elipson 1404.  Elipson 1704. Rodec sm200.
Elementen.At12s-Goldring Eroica-At-f5occ.
Satin 117g. Tapedeck Akai 201d. Cassettedeck Jvc dd5. Sme 3009. Burn & Jones super 90 mk2 tonearm.

*

Hanske

• 3982
  • Hey, alles klinkt hier hetzelfde!
« Reactie #31 Gepost op: 5 juni 2012, 20:11:16 »
Pssttt dis un zeriejeus draadje 8)

*

groovy.

• 11224
« Reactie #32 Gepost op: 5 juni 2012, 20:16:21 »
Mijn postings mogen verwijderd worden 8)
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1.  Luxman l507s. Elipson 1404.  Elipson 1704. Rodec sm200.
Satin 117g. Tapedeck Akai 201d. Cassettedeck Jvc dd5. Sme 3009. Burn & Jones super 90 mk2 tonearm.

*

S.B.Marantz

• 23501
  • CLASSIC MARANTZ POWER! There can be only one...
« Reactie #33 Gepost op: 5 juni 2012, 21:09:54 »
Zijn er maar 4025.  ;D ;D

*

groovy.

• 11224
« Reactie #34 Gepost op: 5 juni 2012, 21:35:24 »
Alleen van dit draadje ;D

*

minplus

• 6914
  • relax, don't do it
« Reactie #35 Gepost op: 5 juni 2012, 22:39:50 »
Kijk uit, voor je 't weet ben je zelf verwijderd als ouwe zak... ;D
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

a.b.

• 8285
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #36 Gepost op: 5 juni 2012, 23:01:59 »
Alleen van dit draadje ;D

die vintage vliezen van jou kunnen helemaal niet hard!
Adults with imaginary friends are just really old children

Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

groovy.

• 11224
« Reactie #37 Gepost op: 6 juni 2012, 10:25:59 »
Gaan we katten ;D ;)

*

Tdo

• 10608
  • Smurf?!
« Reactie #38 Gepost op: 19 december 2012, 13:11:43 »
Gistermiddag was het tijd voor een tegenbezoek bij minplus. Een eind van de weg, het pad af vond ik het schitterend gelegen boerderijtje. Na kennismaking met betere wederhelft van Ger, hond en katten de nodige muziek beluisterd op de al eerder in dit topic omschreven set. Met dien verstande dat de cdspeler een denon speler (meen ik) was, aangezien de naim in afwachting van revisie op de reservebank stond opgesteld.

Opvallend was het gemak en vanzelfsprekendheid waarmee de muziek werd weergegeven; de combinatie Mcintosh versterking en JBL speakers is een schitterend huwelijk! De akoestiek van de ruimte zal meehelpen, maar het resultaat is geweldig. Heerlijke muziek van onder andere Dead Can Dance, Tunng, Mari Boine Band en CocoRosie beluisterd. Genieten!

Ger, bedankt voor de gastvrijheid, mooie muziek en 't speeltje voor de katten - en niet te vergeten de hulp met de laptop.

Tot een volgend keer - Tdo

*

a.b.

• 8285
« Reactie #39 Gepost op: 19 december 2012, 14:59:11 »
Gistermiddag was het tijd voor een tegenbezoek bij minplus. Een eind van de weg, het pad af vond ik het schitterend gelegen boerderijtje. Na kennismaking met betere wederhelft van Ger, hond en katten de nodige muziek beluisterd op de al eerder in dit topic omschreven set. Met dien verstande dat de cdspeler een denon speler (meen ik) was, aangezien de naim in afwachting van revisie op de reservebank stond opgesteld.

Opvallend was het gemak en vanzelfsprekendheid waarmee de muziek werd weergegeven; de combinatie Mcintosh versterking en JBL speakers is een schitterend huwelijk! De akoestiek van de ruimte zal meehelpen, maar het resultaat is geweldig. Heerlijke muziek van onder andere Dead Can Dance, Tunng, Mari Boine Band en CocoRosie beluisterd. Genieten!

Ger, bedankt voor de gastvrijheid, mooie muziek en 't speeltje voor de katten - en niet te vergeten de hulp met de laptop.

Tot een volgend keer - Tdo

:) goed verhaal! herken het zeker.

*

minplus

• 6914
  • relax, don't do it
« Reactie #40 Gepost op: 20 december 2012, 11:25:54 »
Het was voor ons ook een groot genoegen, net als het bezoek van Abel indertijd (ik kom nog naar Rotterdam, Abel).

Het was plezierig dat m'n lief met de laptop aan het werk kon (is ze erg goed in) zodat wij ons met de muziek bezig konden houden zolang de siamees geen rotzooi creŽerde.
De cd-speler is idd. een Denon (van de inbreng) die een verrassend goed geluid geeft, niet veel minder dan de Naim.
Ik geniet momenteel van het stapeltje CD's dat je hier achterliet.
Tot spoedig ziens!

*

a.b.

• 8285
« Reactie #41 Gepost op: 20 december 2012, 12:37:14 »
Het was voor ons ook een groot genoegen, net als het bezoek van Abel indertijd (ik kom nog naar Rotterdam, Abel).

Het was plezierig dat m'n lief met de laptop aan het werk kon (is ze erg goed in) zodat wij ons met de muziek bezig konden houden zolang de siamees geen rotzooi creŽerde.
De cd-speler is idd. een Denon (van de inbreng) die een verrassend goed geluid geeft, niet veel minder dan de Naim.
Ik geniet momenteel van het stapeltje CD's dat je hier achterliet.
Tot spoedig ziens!

Je bent welkom. Zelf ben ik inmiddels wel tevreden over het geluid hier; en ik heb inmiddels een paar (zeer) enthousiaste reacties (niet van de fora) van audiofiele kennissen gehad, dus ik voel me niet (langer) opgelaten.

Komt het uit als ik volgende week nog even langs kom rijden? Zondag of Maandag (nog even ovb, ben eea aan het regelen)? Na de middag, voor het avondeten?

« Laatst bewerkt op: 20 december 2012, 12:39:38 door a.b.d.o.n. »

*

minplus

• 6914
  • relax, don't do it
« Reactie #42 Gepost op: 20 december 2012, 13:49:26 »
Lijkt me erg leuk, Abel, welkom.
Laat maar weten wanneer precies dan zorg ik dat die dag vrij blijft. Je kunt hier mee-eten, tussen de middag brood en 's avonds warm.

*

a.b.

• 8285
« Reactie #43 Gepost op: 20 december 2012, 14:01:13 »
Lijkt me erg leuk, Abel, welkom.
Laat maar weten wanneer precies dan zorg ik dat die dag vrij blijft. Je kunt hier mee-eten, tussen de middag brood en 's avonds warm.

ik stuur vandaag nog even een pm :)

*

a.b.

• 8285
« Reactie #44 Gepost op: 26 december 2012, 10:55:36 »
Zo dat was weer gezellig in huize Minplus. Dank je wel voor de gastvrijheid, de muziektips en de gezelligheid!

Ik heb toch nog een bestemming voor een aantal van de achtergelaten boeken gevonden :)