Re: zelf spelen!!!
« Reactie #30 Gepost op: 29 oktober 2005, 22:56:41 »
Gitaar:
Aria-Dreadnought AD-28 Akoestische
Cort M-520 Elektrische
Hughes & Kettner Vortex Halfstack

Mondharmonica:
Hohner Blues & Merano Blues (alle toonaarden)

Keyboard:
Roland E-15 Digital Synthesizer

Traditioneel:
Didgeridoo
Mouth Harp
Zang :)

*

Bizon

• 1079
  • Hoi ik ben Bizon...
    • M'n hyves
« Reactie #31 Gepost op: 31 oktober 2005, 21:46:45 »
zang wil ik horen  :angel:
Logic Pro 8.0.2, TC Electronic Konnekt24D, KRK V88, CME UF6, Technics SL1210MKII, Ortofon Concorde Nightclub E MKII, Rode NT1000.

Real DJ's play with Vinyl, Cd's, them selves?, PC, banana's, MUSIC.

*

rdridder

• 4174
    • Informatie over Hoorn
« Reactie #32 Gepost op: 5 november 2005, 11:58:40 »
beatboxen doe ik ook ben alleen niet zo masterlijk goed als sommige vrienden van me die het nog niet eens de helft van de tijd bezig zijn geweest dan ik  :'(
maar dat compenseer ik dan weer door ook nog beats en rappen erbij te doen
ik wil nog is een par draaitafels kopen en die gaan rocked :angel:
Heb je wat raps online staan B ? Ik ben wel benieuwd ;)

*

Bizon

• 1079
  • Hoi ik ben Bizon...
    • M'n hyves
« Reactie #33 Gepost op: 5 november 2005, 22:01:40 »
ik niet komen eraan
ik heb net weer een tekst af
denk aankomende week opnemen
en dan heb ik nog een tekst maar wacht op de tekst van de zangeres
kan die ook opgenomen worden
maat van me wel heeft wel dingetjes op het web staan
http://www.soundclick.com/sirocrecordings
vooral die onderste is vet
maar die mag ik eigenlijk niet promoten

[edit]
en er is ook nog een videotje gemaakt van een nummer van ons tijdens een optreden tijdje terug
komt ook wel op het web te staan
drop ik nog een freestyletje op als die erop staat[/edit]
« Laatst bewerkt op: 5 november 2005, 22:04:21 door B To The B »
Logic Pro 8.0.2, TC Electronic Konnekt24D, KRK V88, CME UF6, Technics SL1210MKII, Ortofon Concorde Nightclub E MKII, Rode NT1000.

*

rdridder

• 4174
    • Informatie over Hoorn
« Reactie #34 Gepost op: 6 november 2005, 11:47:26 »
ik niet komen eraan
ik heb net weer een tekst af
denk aankomende week opnemen
en dan heb ik nog een tekst maar wacht op de tekst van de zangeres
kan die ook opgenomen worden
maat van me wel heeft wel dingetjes op het web staan
http://www.soundclick.com/sirocrecordings
vooral die onderste is vet
maar die mag ik eigenlijk niet promoten

[edit]
en er is ook nog een videotje gemaakt van een nummer van ons tijdens een optreden tijdje terug
komt ook wel op het web te staan
drop ik nog een freestyletje op als die erop staat[/edit]
FF geluisterd en ik vind het erg goed.

Heel origineel het onderste nummer, vooral de Chinese sample

Ik ben heel benieuwd naar jouw creaties B  8) Heb je trouwens wel eens wat van muziekfreak gehoord ? Die heeft een aantal erg leuke house plaatjes gemaakt.

*

baloo the bear

• 944
  • www.jmfotografie.nl mijn eigen foto website.
    • www.jmfotografie.nl
« Reactie #35 Gepost op: 6 november 2005, 11:51:49 »
heb een beetje op een keyboard gespeeld maar ik heb hiervoor geen doorzettings vermogen. kreeg altijd op mijn mieter van de leraar dat ik te veel verjazzde. Maar ja ben een jazz liefhebber en dat vond ik gewoon veel mooier. Wil nog wel een Hammond hebben met een lesley box. Maar verder doe ik niets meer op dat gebied. Heb ook nog op een mannenkoor gezeten maar dat werd mij te duur en ben dus gestopt. Stem in het koor was 1e tenor. ;)

grv Baloo the bear 8)

*

Celica TA40

• 26589
  • Passione celeste
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #36 Gepost op: 6 november 2005, 12:02:20 »
Ik ben van meerdere koren lid geweest; in het eerste (mannen)koor 2e bas, in het tweede (gemengd) koor bas, in het derde (mannen)koor eerst 1e bas, daarna 2e bas.
Leuke hooby, maar teveel verplichtingen; daar kreeg op het laatst mijn buik meer dan vol van. Of het nou Kerstmis of Pasen of zomaar een zondag of een repetitie was, je werd geacht altijd aanwezig te zijn; volcontinue diensten waren nog wel een reden om eens in de drie weken een repetitie niet, danwel slechts de eerste helft ervan, bij te wonen. Privézaken moest je maar zo regelen, dat je dat op andere dagen deed. Maar er waren nou eenmaal privézaken die ik alleen op zondag of koopavond kon regelen, dus tabée koor; hobby is hobby, en zodra het een verplichting wordt, is het voor mij geen hobby meer.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

Dream

• 467
« Reactie #37 Gepost op: 6 november 2005, 14:54:03 »
heb een beetje op een keyboard gespeeld maar ik heb hiervoor geen doorzettings vermogen. kreeg altijd op mijn mieter van de leraar dat ik te veel verjazzde. Maar ja ben een jazz liefhebber en dat vond ik gewoon veel mooier. Wil nog wel een Hammond hebben met een lesley box. Maar verder doe ik niets meer op dat gebied. Heb ook nog op een mannenkoor gezeten maar dat werd mij te duur en ben dus gestopt. Stem in het koor was 1e tenor. ;)

grv Baloo the bear 8)
:D Heb je geen keyboard meer? Anders die Hammond gewoon kopen en spelen! :D
Ik ben van meerdere koren lid geweest; in het eerste (mannen)koor 2e bas, in het tweede (gemengd) koor bas, in het derde (mannen)koor eerst 1e bas, daarna 2e bas.
Leuke hooby, maar teveel verplichtingen; daar kreeg op het laatst mijn buik meer dan vol van. Of het nou Kerstmis of Pasen of zomaar een zondag of een repetitie was, je werd geacht altijd aanwezig te zijn; volcontinue diensten waren nog wel een reden om eens in de drie weken een repetitie niet, danwel slechts de eerste helft ervan, bij te wonen. Privézaken moest je maar zo regelen, dat je dat op andere dagen deed. Maar er waren nou eenmaal privézaken die ik alleen op zondag of koopavond kon regelen, dus tabée koor; hobby is hobby, en zodra het een verplichting wordt, is het voor mij geen hobby meer.
Ja dat is jammer, die verplichting, want het moet zoals je al zegt een hobby blijven.
Ik heb nooit in een koor gezeten, lijkt me best leuk en mooi om te doen. Helaas heb ik er geen tijd voor.

'''Het leven is dynamieK'''
'''Ik aanbid je eeuwig...dat weet je toch'''

*

baloo the bear

• 944
  • www.jmfotografie.nl mijn eigen foto website.
    • www.jmfotografie.nl
« Reactie #38 Gepost op: 6 november 2005, 17:01:27 »
doe ik ook wel een keer dreamy. ;)

grv Baloo the bear 8)

« Reactie #39 Gepost op: 11 november 2005, 00:21:02 »
Jeej! Sinds vandaag een dedicated musicroom voor mezelf! Nu ja, musicroom... de trappenhal boven is getransformeerd in een music'hall' voor de gitaartjes, keyboard (niet op foto) en de rest. Fijn, fijn  ;D

(voor de hifinauten onder ons (zowat iedereen dus :D), de 'speakertjes' die er staan zijn Celestion Ditton 44's, gebruikt voor begeleidingsmuziek a.k.a backingtracks)

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

*

Bizon

• 1079
  • Hoi ik ben Bizon...
    • M'n hyves
« Reactie #40 Gepost op: 11 november 2005, 14:26:41 »
klik
hier staat 1 beat van mij
en ben er een remix aan het opzetten maar die beat ga ik nog zelf gebruiken
heb de beat ook wel maar alleen op .wav
let trouwens niet op de fruity drums bij die remix (i fixxed it for the beat)

« Reactie #41 Gepost op: 12 november 2005, 00:58:48 »
Jeej! Sinds vandaag een dedicated musicroom voor mezelf! Nu ja, musicroom... de trappenhal boven is getransformeerd in een music'hall' voor de gitaartjes, keyboard (niet op foto) en de rest. Fijn, fijn  ;D

(voor de hifinauten onder ons (zowat iedereen dus :D), de 'speakertjes' die er staan zijn Celestion Ditton 44's, gebruikt voor begeleidingsmuziek a.k.a backingtracks)

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Vet. Ik heb al mijn zooi ook gewoon in mijn kamer staan  ;D

Mvgr, Sherwin
« Laatst bewerkt op: 13 november 2015, 06:26:11 door Sherwin »

« Reactie #42 Gepost op: 12 november 2005, 00:59:49 »
Sexy gitaartje heb je daar, Sherwin, wat is het?  :)

« Reactie #43 Gepost op: 12 november 2005, 01:37:28 »
Sexy gitaartje heb je daar, Sherwin, wat is het?  :)

Fender Showmaster HSS (Humbucker, Single, Single). Een model wat niet meer gemaakt wordt:

Heeft wel de gaafste vorm van welke Fender dan ook. Eigenlijk is het gewoon de ouderwetse Superstrat.
Deze heb ik gekocht zodat ik zowel bluesrock als satriani achtige dingen kan spelen. Het liefst zou ik dus gewoon een keer een aparte JS of JeM willen voor dat soort werk  ;D. Een deze of een echte eigen custom strat voor de blues. Maar deze speelt ook lekker hoor  ;D

24 frets, van die Dunlop kingsize frets, Alnico elementen, Floyd Rose, Locking tuners en al die rotzooi  ;D

Ik heb een dvd van Gary Moore, en daar speelt hij op bijna zo'n zelfde soort gitaar, echt gaaf  8)

Mvgr Sherwin
« Laatst bewerkt op: 13 november 2015, 06:27:03 door Sherwin »

*

tito

• 9635
« Reactie #44 Gepost op: 12 november 2005, 02:12:58 »
Fender Showmaster HSS (Humbucker, Single, Single). Een model wat niet meer gemaakt wordt:

Zal ongetwijfelt `n goed instrument zijn, maar vind `m `n beetje saai. ::)
Als je >> hier << ff gaat snuffelen kom je heel aardige modelletjes tegen.
Vind zelf de Italiaanse merken (Melody) behoorlijk flitsend.
Niet altijd even goed bespeelbaar, maar wat `n lijntjes.
Nederland wordt vertegenwoordigd door `t roemruchte Egmond. (Egmondmuseum).  :D