*

m44

• 7464
  • “If there is magic.... it is contained in water"
Re: altec 604G
« Reactie #2010 Gepost op: 15 april 2017, 13:52:10 »
het is meer dat ik evt clippen wil voorkomen

ik weet dat ik moet letten op vervorming in het hoog.Ik heb eens flink geluisterd op stevig volume en kwam met de db meter op 20 cm afstand op pieken van 97/98 dba

de speaker doet al 93 bij 1 watt en dan is verdubbeling (2 watt) 96 dba?

ik merk dat wanneer er vooral veel laag door de kamer dreunt ik dan afgeleid word door de gedachte dat de versterker mogelijk moeilijk gaat doen....dus in plaats van heerlijk wegdromen ga ik dan naar de versterker zitten kijken ( alsof dat helpt)

ik heb niet het idee dat de versterker auditief niet klopt met deze jongens....gaat als een raket
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

*

Rubble

• 9774
« Reactie #2011 Gepost op: 15 april 2017, 20:44:00 »
Kan je dan niet beter gaan voor een buizen voortrap (als je per se buizen wilt) en een stevige transistor eindbak?
"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."

Steven Wright

*

m44

• 7464
  • “If there is magic.... it is contained in water"
« Reactie #2012 Gepost op: 16 april 2017, 11:59:58 »
theo vW

heeft deze versterker aangepakt en signaal weg zo kort mogelijk gemaakt..ik moet zeggen dat ik het idee heb dat dat mij ook erg goed bevalt tov vorige versterkers ( lastig beoordelen want speakers veranderen ook mee vaak)
Maar sowieso een aanpak die ik wel waardeer...korte wegen...zal in ieder geval niet slechter zijn lijkt me

maar ik hou het dan liefst bij 1 bakkie :)
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

*

mumsoft

• 2762
  • Breng eens een zonnetje onder de mensen
« Reactie #2013 Gepost op: 16 april 2017, 15:24:51 »
Twee, drie kopjes koffie op een dag is voor mij de max.

Je ziet het, ben helemaal de kluts kwijt in alle topics die ik ooit volgde. Gefeliciteerd met de JBL's in ieder geval.
Marc
Do re mi fa so la ti do
Geef om/aan muziek van nu!
Lekker hangen op de ...