*

Mrzed

• 180
  • "Mooi" is afhankelijk van je referentiekader.
Re: What makes Bloom's music bloom?
« Reactie #90 Gepost op: 19 juli 2018, 10:35:19 »
Slim :)
Ja dat wel ,maar wel anti reclame voor de firma die het verkocht heeft .
Waarom? Omdat ze de transportkosten niet zelf op willen hoesten? Vind ik op zich niet gek.
Dat is nu eenmaal het nadeel wanneer je als consument iets lekkers van ver haalt.
Sky TEC: tec3020
PS3 Marantz CD6000ose
JVC rx-503l Denon PMA1500r
Dali: Opticon 6

*

Bloom

• 697
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
« Reactie #91 Gepost op: 19 juli 2018, 12:52:04 »
Mijn eerste SVS, de 25-31PC, kwam inderdaad uit de States. Er werd mij niet verteld dat ik een prototype kocht, dat hoorde ik pas toen de plateamp stuk ging en ze mij moesten vertellen dat dat helemaal niet hersteld of vervangen kon worden omdat het om een prototype ging en ze uiteindelijk voor een andere versterker gegaan zijn. Voor zover ik wist ontving ik bij aankoop een normaal verkoopmodel en geen prototype, want mij werd de volle prijs aangerekend!

De tweede SVS, de PC-Ultra13, had ik verkregen via de Europese distributeur, de Noorse firma LSound. Die distributeur was er nog niet toen ik mijn eerste kocht. Daar ging de plateamp ook van stuk maar uiteraard na de garantieperiode. En toen werd mij ook daar versteld dat ze inmiddels een ander merk en model van plateamp gebruikten en dat ze de mijne konden vervangen, maar voor 1000 euro exclusief transportkosten.

Hoewel ik vind dat die SVS subs goed presteren, kan ik ze daarom dus niet in eer en geweten aan anderen aanraden.

*

Opa S.

• 8282
  • Scheef en toch geen schaats
« Reactie #92 Gepost op: 19 juli 2018, 12:57:12 »
't Is niet mijn hobby om die dingen te repareren, maar voor 1000 Euro per stuk mag je me wel een paar setjes sturen!

Wat een bizar bedrag zeg.
Proper stupidity is fascinating.

Ricky Gervais

*

Bloom

• 697
  • Bloom's music blooms!
« Reactie #93 Gepost op: 19 juli 2018, 13:01:16 »
Tja, als het "high-end" is kom je al vlug tot dat soort bedragen hoor.

*

Opa S.

• 8282
« Reactie #94 Gepost op: 19 juli 2018, 13:03:15 »
Ik ben er van overtuigd dat het inwendige niet spectaculair anders is dan normale plate amps.

Heb je die oude nog? Ik zou er best wel eens een blik op willen werpen.

Ricky Gervais

*

Bloom

• 697
  • Bloom's music blooms!
« Reactie #95 Gepost op: 19 juli 2018, 13:07:55 »
Bij beide subs zijn de plateamps niet verwijderd. Bij de 25-31PC kon ik de wooferaansluitingen rechtstreeks op een van de luidsprekeraansluitingen aansluiten omdat de sub die had en er zo een passieve sub van maken. Die gebruik ik momenteel met die losse subversterker die ik hoger aangehaald heb.
De PC-Ultra13 heeft zelf geen luidprekeraansluitingen en daar kon dat dus niet zomaar, en ik wou niet zelf gaten gaan boren in de fraaie behuizing. Die staat al enige tijd werkeloos langs de kant. De plateamp zit er nog in, die is dus niet verwijderd.
Ik weet niet waar jij woont, maar ik zit in Hasselt (Belgisch Limburg) en dat is voor heel wat Nederlanders zowat Paramaribo! ;) Het ligt zo'n 60 km ten zuiden van Eindhoven, maar wel flink dichterbij dan Maastricht.

*

Opa S.

• 8282
« Reactie #96 Gepost op: 19 juli 2018, 13:12:15 »
Ik woon in de buurt van Haarlem, dus dat is inderdaad wel een eindje weg. Maar Hasselt is me nu ook weer niet onbekend hoor, ik heb daar in de buurt als kind een weekje of wat bij familie gelogeerd.

Mocht je wel eens in de buurt van Sittard komen, ik heb daar een vriend, die wil het vast wel voor me meenemen als hij een keer deze kant op komt.

En eventueel zou opsturen wellicht ook nog een optie zijn.

Ricky Gervais

*

dimitri

• 1299
  • död åt vek punk!
« Reactie #97 Gepost op: 19 juli 2018, 13:13:31 »
Ik ben vanaf volgende week 2 weken in Vroenhoven (in BE, ligt tegen Maastricht aan). Ik wil 'm wel voor je meenemen hoor Opa!
Lenco L75                  | SME3009 imp.      | Denon DL-304
Cinemag 3440-A SUT
Luxman C-02 / M-02
Tannoy Arden mk.1

*

Opa S.

• 8282
« Reactie #98 Gepost op: 19 juli 2018, 13:15:08 »
Ah ok, dat is lief, zou ook een mooie optie zijn.

Ricky Gervais

*

Bloom

• 697
  • Bloom's music blooms!
« Reactie #99 Gepost op: 19 juli 2018, 13:41:12 »
Ah kijk, zo vlug is zoiets geregeld!
Dimitri, PM me even dan stuur ik je mijn adres. Ik heb vanaf volgende week drie weken vakantie, dus er kan heel makkelijk iets geregeld worden. Die PC-Ultra13 is wel vrij groot.

*

dimitri

• 1299
  • död åt vek punk!
« Reactie #100 Gepost op: 19 juli 2018, 15:43:40 »
Dat ding past vast wel in m'n achterbak ;)  Tot ergens volgende week!
Lenco L75                  | SME3009 imp.      | Denon DL-304
Cinemag 3440-A SUT
Luxman C-02 / M-02
Tannoy Arden mk.1

*

Bloom

• 697
  • Bloom's music blooms!
« Reactie #101 Gepost op: 9 februari 2019, 20:56:16 »
En helaas is dat nooit meer wat geworden...

Nieuwste en voorlopig laatste AV-aanschaf:
(<klik!)
Een Marantz UD7007 allesspeler. Hij gaat twee spelers in mijn rek vervangen: de Sony BDP-S5000ES blu-rayspeler en de Denon DVD-3910 universele speler (dvd-video/dvd-audio/sacd/hdcd/cd). De Marantz doet al deze formaten en kan ze ook allemaal via hdmi naar buiten sturen en dat is wat ik wou hebben.

Als er mensen zijn die die Sony BR-speler of de Denon universele speler willen overnemen, dan kan dat dus vanaf nu.