*

Joske

• 5575
  • growing old is inevetable, growing up is optional.
Re:voedings kabels
« Reactie #30 Gepost op: 31 augustus 2013, 15:01:06 »
En dan pas je het aan en dan leest iemand dit zonder eerst de t te hebben zien staan. Die dan vervolgens denkt....euhhhhhh.....het staat er toch ? Toch maar eens even navragen. Die persoon had ook even kunnen kijken naar het tijdstip van het bericht van Betweter en vervolgens in jou bericht kunnen zien staan dat deze is bijgewerkt vlak nadat Betweter zijn post had gepost. Zo ingewikkeld genoeg ?

Gr Hans
:o
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

*

chansig

• 10230
« Reactie #31 Gepost op: 31 augustus 2013, 15:01:40 »
 ;D

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

B. Gehakt

• 7289
  • Ik klaag niet op zaterdag.
    • Suzy Wong
« Reactie #32 Gepost op: 31 augustus 2013, 15:03:57 »
Ik vindt dat iedereen die d/t fouden maakt moed worden gebant.

*

chansig

• 10230
« Reactie #33 Gepost op: 31 augustus 2013, 15:09:21 »
Je ben wel milt zeg... ;D

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

richard

• 3489
« Reactie #34 Gepost op: 1 september 2013, 22:03:28 »
En dan pas je het aan en dan leest iemand dit zonder eerst de t te hebben zien staan. Die dan vervolgens denkt....euhhhhhh.....het staat er toch ? Toch maar eens even navragen. Die persoon had ook even kunnen kijken naar het tijdstip van het bericht van Betweter en vervolgens in jou bericht kunnen zien staan dat deze is bijgewerkt vlak nadat Betweter zijn post had gepost. Zo ingewikkeld genoeg ?

Gr Hans
Ik had de oorspronkelijke 'd' eigenlijk ook kunnen laten staan; ik heb me immers bij voorbaat geŽxcuseerd via de vrijwaringsclausule in mijn onderschrift:
Citaat
De tekst in het hierboven geschreven stukje is een persoonlijke mening en kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl of feitenkennis. Hiervoor biedt richard bij voorbaat zijn excuses aan
Genoeg is beter.

*

Be tweeter

• 9267
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #35 Gepost op: 1 september 2013, 22:07:47 »
Nu denkt iedereen: "Wat schrijft die l&*& van een Betweter nu weer over 'd' en 't', het staat er toch goedt?
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

richard

• 3489
« Reactie #36 Gepost op: 2 september 2013, 01:15:52 »
Nu denkt iedereen: "Wat schrijft die l&*& van een Betweter nu weer over 'd' en 't', het staat er toch goedt?
Zo krijg je de praatjes. Ik ben de oorzaak; jij krijgt de schuld. ;D
Genoeg is beter.