*

Joske

• 5575
  • growing old is inevetable, growing up is optional.
Re:3T kabels van Aalt Jouk
« Reactie #15 Gepost op: 20 augustus 2013, 08:49:32 »
begint dat nu weer opnieuw met die vent? :police: :police: :police:
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #16 Gepost op: 20 augustus 2013, 08:56:42 »
kritisch mag je zijn Joske..
We hoeven het er niet állemaal mee eens te zijn.

Het moet alleen geen kruistocht worden.

Ik vind jou ook wel wat vreemd,maar ieder zijn mening  ;D

*

Be tweeter

• 9326
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #17 Gepost op: 20 augustus 2013, 08:58:32 »
[...]
Zoals ik op een andere forum reeds schreef:
[...]
Ik zie een onherstelbare reputatieschade opdoemen.......
[...]
Geen idee hoe oud die man is, maar dementeren kan zich soms heel vroeg en onherkenbaar (in eerste instantie) manifesteren.[/i]"

Leuk, je bent dus uit op reputatieschade? Mogelijk kan je jezelf daar eens op na laten kijken.

Wat een arrogante reactie. Kennelijk denk jij je dat te kunnen permitteren op een openbaar forum. Zulk gedrag impliceert dat jij jezelf eens na moet laten kijken.
Waarschijnlijk wil de schrijver slechts een fantast ontmaskeren?  :police: Dat is juist goed.
Je apparatuur vernielen kan altijd nog  ;)

Ik heb, zoals wellicht bekend, niets met gehakt maar dat deze reactie van Paul arrogant zou zijn kan ik niet onderschrijven. Licht humoristisch/ ironisch vind ik hem wél.
Of A.J. v.d.H. van het padje af is weet ik niet. Ik kan niets  met  het verhaal maar ben wel bekend met de kracht van suggestie.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

S.B.Marantz

• 23497
  • CLASSIC MARANTZ POWER! There can be only one...
« Reactie #18 Gepost op: 20 augustus 2013, 08:58:40 »

Ik vind jou ook wat vreemd,maar wel lekker   ;D

:o ;D ;D

Wanneer komt die meuk Ster?
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2013, 09:02:19 door S.B.Marantz »

*

tubejack

• 2717
    • TubeJack
« Reactie #19 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:03:20 »
Ik vind het (be)moedig(end) dat een toonaangevend fabrikant een dergelijk product op de markt brengt.
Van den Hull heeft "ballen" vind ik  :-*

*

Endhigh

• 1008
  • Musicus
« Reactie #20 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:09:09 »
Mijn theorie is dat Endhigh eigenlijk heel gevoelig is. Als hij het eenmaal heeft gehoord is hij om ;)
Eindelijk eens een fatsoenlijke reactie, waarvoor dank.
Tot op heden is er niemand die het verschil kan laten horen tussen een gehakt- en een niet-gehakt apparaat. Daar heb ik al meerdere keren om gevraagd. Als vervolgens de moderator deze vraag deleate, dan lig ik er helemaal uit.
Kennelijk is hij ook een gehakt-aanhanger. Ook dat vind ik kwalijk gedrag op een openbaar forum.
n.b. na een hatelijke reactie, spreek ik de schrijver in zijn eigen taal toe.
l.s. Millon Phantom v.v Spectral e.v. mono buizen dt Thorens TD124
cd Sony ES555

*

Joske

• 5575
  • growing old is inevetable, growing up is optional.
« Reactie #21 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:09:43 »

dit is niet kritisch maar slap gelul en herrie zoeken, ben ik niet van gediend, we zouden hier toch diskussieren met respect voor elkaar, ?? nou dat respect is hier ver te zoeken........, maar je hebt gelijk Dennis, elke repost op de onzin van deze "muzikant", is weer kolen op zijn vuur, dus ik stop ermee.
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #22 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:12:21 »
Endhigh er is je antwoord gegeven.
Je kan niet 2 identieke sets naast elkaar zetten.

Ga bij personen langs om te luisteren,het schijnt dat je het ervaart.

Je iets hoort wat je niet zo snel kan thuisbrengen.

Mensen eten je niet op,dus waarom pak je die handschoen niet Op?

*

chansig

• 10254
« Reactie #23 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:13:18 »
Mijn theorie is dat Endhigh eigenlijk heel gevoelig is. Als hij het eenmaal heeft gehoord is hij om ;)
Tot op heden is er niemand die het verschil kan laten horen tussen een gehakt- en een niet-gehakt apparaat. Daar heb ik al meerdere keren om gevraagd. Als vervolgens de moderator deze vraag deleate, dan lig ik er helemaal uit.
Kennelijk is hij ook een gehakt-aanhanger. Ook dat vind ik kwalijk gedrag op een openbaar forum.

Gewoon door blijven zeiken. Je had een topic kunnen openen (een keer of vier tegen je gezegd door mensen) en je kiest ervoor om dit niet te doen.

Je blijft de oplossing bij de ander neerleggen terwijl je hem zelf in handen hebt.

Je bent hier welkom of je het gehakt gaat horen kan ik je niet beloven.

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #24 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:16:30 »

dit is niet kritisch maar slap gelul en herrie zoeken, ben ik niet van gediend, we zouden hier toch diskussieren met respect voor elkaar, ?? nou dat respect is hier ver te zoeken........, maar je hebt gelijk Dennis, elke repost op de onzin van deze "muzikant", is weer kolen op zijn vuur, dus ik stop ermee.
ja discussie betekend ook zo nu en dan,dat de ideeën ver uit elkaar kunnen liggen.
Respekt voor elkaar is dan wel het sleutelwoord om normaal een discussie te voeren.

Achter een computer loopt dit vaak uit de hand.

Bij een goed bakkie koffie en zodoende ook direkt contact met de persoon,valt het vaak mee.

Probleem is ook dat men vaak gevoed word door derden,of uit eigen onvermogen.

:)

« Reactie #25 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:16:56 »
Het probleem is misschien heel misschien wel dat iets in je trekt en je reactieve mind zich verweert. Eigenlijk zie je dat bij velen. Probeer die mind wat minder destructief te laten reageren.

*

m44

• 7464
  • “If there is magic.... it is contained in water"
« Reactie #26 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:17:33 »
Ik vind het (be)moedig(end) dat een toonaangevend fabrikant een dergelijk product op de markt brengt.
Van den Hull heeft "ballen" vind ik  :-*

jij bent wel vaker ondersteunend naar mensen die alleen de klok hebben horen luiden.

dat viel me al eerder op.

ga gerust je gang maar ik vind het niet zo slim van vd hull en blijken van weinig kennis van hetgeen hij patent op heeft.
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

*

m44

• 7464
  • “If there is magic.... it is contained in water"
« Reactie #27 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:18:30 »
Het probleem is misschien heel misschien wel dat iets in je trekt en je reactieve mind zich verweert. Eigenlijk zie je dat bij velen. Probeer die mind wat minder destructief te laten reageren.

het accepteren dat gehakt werkt en bestaat...... zet soms veel op de kop ;)
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

« Reactie #28 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:21:19 »
Ja men voelt dat dit iets is. De ziel wil het. De hersenen moeten nog door veel vooroordelen heen.

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #29 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:22:05 »

het accepteren dat gehakt werkt en bestaat...... zet soms veel op de kop ;)
hij is vanmorgen nog opgestaan en had het fris,weet ik uit betrouwbare bron  ;D