*

S.B.Marantz

• 23492
  • CLASSIC MARANTZ POWER! There can be only one...
Re:3T kabels van Aalt Jouk
« Reactie #30 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:22:49 »

Probleem is ook dat men vaak gevoed word door derden,of uit eigen onvermogen.

:)

:o ;)

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #31 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:24:22 »
Ja men voelt dat dit iets is. De ziel wil het. De hersenen moeten nog door veel vooroordelen heen.
je zou zeggen hoe minder grijze hersencellen hoe makkelijker de vooroordelen worden overwonnen.

Maar daar zie ik geen verband in  ;D

We worstelen verder op het forum  ;D

*

morph

• 12758
« Reactie #32 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:24:52 »
Tot op heden is er niemand die het verschil kan laten horen tussen een gehakt- en een niet-gehakt apparaat. Daar heb ik al meerdere keren om gevraagd. Als vervolgens de moderator deze vraag deleate, dan lig ik er helemaal uit.
Kennelijk is hij ook een gehakt-aanhanger. Ook dat vind ik kwalijk gedrag op een openbaar forum.

Openbaar na aanmelding. En met aanmelding geef je aan je aan de regels van de forumbeheerder te houden.
Als een moderator daarnaar handelt is dat dus gewoon correct. Je hebt aangegeven het daarmee eens te zijn.
Dat staat helemaal los van de persoonlijke gedachten van een moderator over een onderwerp.

*

B. Gehakt

• 7286
  • Ik post niet op woensdag.
    • Suzy Wong
« Reactie #33 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:27:58 »
Tot op heden is er niemand die het verschil kan laten horen tussen een gehakt- en een niet-gehakt apparaat. [...]

Kan je de mensen hier even uitleggen wat dat met het onderwerp van doen heeft?
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2013, 09:30:55 door B. Gehakt »

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #34 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:29:53 »
 ;)
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2013, 10:36:44 door TANNOY »

*

B. Gehakt

• 7286
  • Ik post niet op woensdag.
    • Suzy Wong
« Reactie #35 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:31:41 »
Dank Tannoy, het is een foutje in het editen van het bericht.
Ik heb de post aangepast.

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #36 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:33:00 »
Aangepast  ;)

*

tubejack

• 2716
    • TubeJack
« Reactie #37 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:39:02 »
Ik vind het (be)moedig(end) dat een toonaangevend fabrikant een dergelijk product op de markt brengt.
Van den Hull heeft "ballen" vind ik  :-*

jij bent wel vaker ondersteunend naar mensen die alleen de klok hebben horen luiden.
dat viel me al eerder op.

Of van den Hul alleen de klok heeft horen luiden, kan ik niet over oordelen, hij heeft als enige de patenten.
Zover mijn informatie strekt, waren het vrienden of in ieder geval goede kennissen.
Ik hoop dat er iets moois uit komt.  Ik hou van klokkenluiders, dat zijn vaak mensen met lef.

*

berret

• 2272
  • Universeel Leeghoofd en soms platzak
« Reactie #38 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:33:00 »
Dit is geen klokkenluiden.
Dit is de klok horen luiden.
En verder onthoud ik me van commentaar.
Dromen zijn bedrog. Bedrog is harde werkelijkheid.
Word ik nou door de werkelijkheid of door de droom bedrogen?

*

i2Paq

• 2915
  • Beleving is puur persoonlijk
« Reactie #39 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:49:06 »
[...]
Zoals ik op een andere forum reeds schreef:
[...]
Ik zie een onherstelbare reputatieschade opdoemen.......
[...]
Geen idee hoe oud die man is, maar dementeren kan zich soms heel vroeg en onherkenbaar (in eerste instantie) manifesteren.[/i]"

Leuk, je bent dus uit op reputatieschade? Mogelijk kan je jezelf daar eens op na laten kijken.

Ik ben uit op reputatieschade van Dhr. van de Hul?

Op welke manier dan?

Telkens en weer is bewezen dat "ingestraald water", "geprogrammeerde armbanden" of welk ander gelijkende zaken kwats zijn.

Ik durf zelfs te stellen dat Lourdes of welke Heilig verklaarde op grond van welk wonder dan ook, in mijn beleving, je reinste onzin is.

Niets ten nadele van die personen an sich.

Ik stel alleen dat ik sterke twijfels heb bij wat daar geschreven cq. verkondigd wordt, welke reputatie die man dan ook heeft.

Mocht het onzin blijken te zijn, wat ik verwacht, loopt de verkondiger reputatieschade op, niet ik.

Heeft hij wel gelijk, dan heb ik ongelijk (wat ik eerst nog moet zien), dat gaat echt niet ten koste van mijn reputatie.

Hij, jij, wie dan ook, moeten eerst maar eens bewijzen dat die ringen voor in de kamer, om je vinger, om je arm, om je nek of waarom dan ook werkelijk iets doen.

Ik hoef dat niet te bewijzen.
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2013, 10:52:15 door i2Paq »
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

*

berret

• 2272
« Reactie #40 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:52:36 »
Nee, jij hoeft iddniets te bewijzen.

*

m44

• 7464
  • “If there is magic.... it is contained in water"
« Reactie #41 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:00:44 »
Ik vind het (be)moedig(end) dat een toonaangevend fabrikant een dergelijk product op de markt brengt.
Van den Hull heeft "ballen" vind ik  :-*

jij bent wel vaker ondersteunend naar mensen die alleen de klok hebben horen luiden.
dat viel me al eerder op.

Of van den Hul alleen de klok heeft horen luiden, kan ik niet over oordelen, hij heeft als enige de patenten.
Zover mijn informatie strekt, waren het vrienden of in ieder geval goede kennissen.
Ik hoop dat er iets moois uit komt.  Ik hou van klokkenluiders, dat zijn vaak mensen met lef.

klok horen luiden!!!

de klokkenluider was in dit geval eerder dhr vd heide.
en met zijn erfenis word soms een beetje te koop gelopen vind ik...door vd hull en die gast met de koolweerstanden (Veen?)

das geen ballen hebben....wel behoeftes
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

« Reactie #42 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:04:33 »
vdHul liegt ook gewoon. Zijn kabels worden niet geprogrammeerd.

Eén en ander krijgt zelfs een enigszins esoterische lading wanneer Van den Hul vertelt dat hij met dezelfde technieken als die hij toepast in de audio, ook op medisch vlak actief is. Aalt-Jouk laat een aantal ringen met een doorsnede van een centimeter of acht zien die hij gemaakt heeft uit stukjes Van den Hul kabel en vertelt daarbij dat hij deze ‘programmeert’ zodat ze iets gaan doen met energiestromen in het menselijk lichaam...

Lees meer : http://www.hifi.nl/artikel_pagina3/20842/Verslag-Van-den-Hul-demonstratie-Hi-Fi-Klubben-Energie-en-programmeren.html#ixzz2cUxaVG1s

« Reactie #43 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:14:00 »
Heeft hij dit echt zelf bedacht? Of heeft hij het van van der Heiden?

Ik begon daarom te experimenteren met in principe niet-geleidende materialen die wel een heel mooie, regelmatige moleculaire structuur hebben, zoals koolstof, en dacht uit hoe ik deze geleidend kon maken. Dit leidde uiteindelijk tot de eerste metaalvrije audiokabels met Linear Carbon Structure – The First, The Second en The Third.

Lees meer : http://www.hifi.nl/artikel/20842/Verslag-Van-den-Hul-demonstratie-Hi-Fi-Klubben-Verslag-Van-den-Hul-demonstratie-Hi-Fi-Klubben.html#ixzz2cV00H0Tr

Interessant om te zien hoe recent dit artikel is.

*

berret

• 2272
« Reactie #44 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:19:28 »
Die ontwikkelingen liepen vrijwel parallel. Voor zover ik weet was Aalt indertijd inderdaad bezig met klool maar met een geheel andere inzet en ander doel dan Henri.
Ik weet niet of Aalt liegt over het programmeren, misschien weet hij iets wat ik niet weet, maar ik weet onderhand wel hoe kool zich gedraagt en waar de valkuilen zitten. Tenminste, ik heb daar wat ervaring mee.