Fidelizer 3.0 voor Windows gebruikers
« Gepost op: 4 oktober 2013, 10:07:18 »
Ben nog niet helemaal achter of dit echt een verschil uitmaakt, maar wellicht als meer mensen proberen, kunnen we van elkaars ervaring leren.

Komt op neer dat als je die software gebruik, zal de prestatie van audio gedeelde na voren geschoven en andere delen worden gewoon onderdrukt, waardoor je pc traag wordt, maar klank zou beter worden.
Persoonlijk, heb ik nog niet het indruk dat klank vele malen beter is, maar het kan aan mij liggen.

Punt is, als je die software activeer, moet je je pc herstarten om het uit te zetten, anders blijft die achter de schermen draaien en jou pc last van hebben.

http://www.windowsxlive.net/fidelizer/

*

.

• 8215
Re:Fidelizer 3.0 voor Windows gebruikers
« Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2013, 12:59:23 »
Dank voor de tip, ik zal het eens gaan testen op mijn Vista laptopje.

Mijn XP machine heb ik zelf al helemaal geoptimaliseerd voor audio.

Re:Fidelizer 3.0 voor Windows gebruikers
« Reactie #2 Gepost op: 4 oktober 2013, 13:22:16 »
Het nadeel, vind ik, dat je niet direct kan vergelijken, tenminste, ik niet, heb 1 laptop. Had gevoel dat klank wat dynamische werd , maar toch is het niet zeker, wellicht nadat meer mensen hebben geprobeerd, kunnen we beetje concluderen.

Graag gedaan.

Re: Fidelizer 3.0 voor Windows gebruikers
« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2015, 10:24:12 »
Ik gebruik Fidelizer al ongeveer een jaar, de gratis versie en de lichtste vorm. Ik ben er van overtuigd dat het beter klinkt met dan zonder,op een laptop die ik alleen gebruik voor audio.De betaalversie zal misschien nog beter klinken?