*

Rood

• 10189
Re: Marktplaats & Co ... HUMOR ...
« Reactie #4455 Gepost op: 10 juni 2017, 22:08:55 »
Mergpijp van de Jumbo ..
Nee die grap is te makkelijk .

*

Be tweeter

• 9324
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #4456 Gepost op: 13 juni 2017, 09:13:45 »
Element
Ik heb  goede ervaringen met de betrouwbaarheid van deze elementen maar de laatste stamt uit '80 en ik vraag me af of de ophanging, en de specs, nog als nieuw zijn.. Dan is het een behoorlijke prijs. 
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2017, 09:19:47 door Be tweeter »
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

geerd

• 4868
  • scheun ja
« Reactie #4457 Gepost op: 13 juni 2017, 12:26:57 »
meestal kan een element gerust jaren in de kast liggen zonder daaronder te lijden .
alleen de prijs zag er pas een op e bay staan voor 115 $ met goede naald volgens de verkoper .
scheu premier mk II
Dynavector dv 501, dv karat 17 d3, , ASR mini basis .
 Seac we 308 Sheu glider 1 project tube amp
Micromega Variodac
Denmay m4 monoblokjes
Avance Kingserie 5
Micromega T dac en T drive
Denmay power sub
Denmay interlinks
Taralab luidspreker kabels

*

minplus

• 6560
  • relax, don't do it
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Opa Spylac

• 5679
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #4459 Gepost op: 28 juni 2017, 10:08:08 »
Die John uit Hoorn maakt er toch ook de laatste tijd steeds meer een zooitje van;

Typische handelaarsmentaliteit, onzin, onzin en nog meer onzin. Dat afgewisseld met... onzin.

160W? Jaja, dat zal wel achterop staan. De werkelijkheid is iets weerbarstiger; 2 x 20 Watt bij 8 ohm

Quad quality? Huh Wazda2? "Werkt als een tank (als een QUAD)".
Dat zou ik hem toch eens moeten gaan vragen, wat ie hier nu mee bedoelt. Een versterker die werkt als een tank? Kan je er iemand mee doodschieten dan? Misschien handiger voor in Syri, dan voor hier bij ons?
En dan dat "werkt als een QUAD".... Maar ik zie nergens wielen??? Voor dat geld zou ik best een quad willen hebben, daar niet van, maar ik ben bang dat dit toch teleur zal stellen.

Gelukkig is het allemaal wel "High end quality"!, "State of the art" en "n van de beste Japanse vintage versterkers". De arme ziel doet zich echt flink te kort met dit superkoopje, typisch weer een van die mensen die niet weten wat hun spullen waard zijn.

Je zou welhaast zeggen dat de goede man de klepel heeft horen luiden maar niet weet waar de klok hangt, maar aangezien hij al jaren op mp adverteert ben ik er toch bang voor dat het meer de boel aan de lopende rages ophangen is teneinde de - hoge! - vraagprijs te verantwoorden, de helft minder lijkt me al een stuk realistischer. Tenzij je wilt betalen voor de "voorstelling" natuurlijk.
With sufficient thrust, ducks fly just fine.

*

Opa Spylac

• 5679
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #4461 Gepost op: 3 juli 2017, 22:27:53 »
 ;D

*

Rubble

• 9770
« Reactie #4462 Gepost op: 5 juli 2017, 19:15:53 »
B&W's met inverted dome tweeters.  ;D

https://link.marktplaats.nl/m1180902516
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2017, 19:17:32 door Rubble »
"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."

Steven Wright

*

Tullyo

• 174
« Reactie #4463 Gepost op: 6 juli 2017, 12:50:33 »
Hier nog een van deze aanbieder, high-end? Volgens mij kostte dit deck nog geen 300 gulden nieuw?

https://link.marktplaats.nl/m1181259074

Die John uit Hoorn maakt er toch ook de laatste tijd steeds meer een zooitje van;

Typische handelaarsmentaliteit, onzin, onzin en nog meer onzin. Dat afgewisseld met... onzin.

160W? Jaja, dat zal wel achterop staan. De werkelijkheid is iets weerbarstiger; 2 x 20 Watt bij 8 ohm

Quad quality? Huh Wazda2? "Werkt als een tank (als een QUAD)".
Dat zou ik hem toch eens moeten gaan vragen, wat ie hier nu mee bedoelt. Een versterker die werkt als een tank? Kan je er iemand mee doodschieten dan? Misschien handiger voor in Syri, dan voor hier bij ons?
En dan dat "werkt als een QUAD".... Maar ik zie nergens wielen??? Voor dat geld zou ik best een quad willen hebben, daar niet van, maar ik ben bang dat dit toch teleur zal stellen.

Gelukkig is het allemaal wel "High end quality"!, "State of the art" en "n van de beste Japanse vintage versterkers". De arme ziel doet zich echt flink te kort met dit superkoopje, typisch weer een van die mensen die niet weten wat hun spullen waard zijn.

Je zou welhaast zeggen dat de goede man de klepel heeft horen luiden maar niet weet waar de klok hangt, maar aangezien hij al jaren op mp adverteert ben ik er toch bang voor dat het meer de boel aan de lopende rages ophangen is teneinde de - hoge! - vraagprijs te verantwoorden, de helft minder lijkt me al een stuk realistischer. Tenzij je wilt betalen voor de "voorstelling" natuurlijk.

*

Opa Spylac

• 5679
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #4464 Gepost op: 6 juli 2017, 20:18:53 »
Tja, hij is al lang actief met goedkoop spul voor minimaal dubbel de waarde, maar de aanprijzingen zijn de laatste tijd ook in waarde verdubbeld. Geef me dan maar de Vintage Chief.

*

Opa Spylac

• 5679
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #4465 Gepost op: 22 juli 2017, 12:01:47 »
Geen name & shame deze keer, ik kan me voorstellen dat de verkoper echt gelooft dat dit waar is (ik zie echt al zo'n gladde dozenschuiver voor me die dit soort onzin aan argeloze kopers verkoopt....)

*

Satch

• 9821
  • We need more cowbell.
    • Ongezond audioverstand
« Reactie #4466 Gepost op: 22 juli 2017, 12:38:40 »
Prima staat! Op de laatste regel na...
http://link.marktplaats.nl/m1185923708

*

morph

• 12909
« Reactie #4467 Gepost op: 22 juli 2017, 13:17:41 »
Ach, wat doen zulke details er nu toe...

Wt een absurde advertentie, haha.

*

Be tweeter

• 9324
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #4468 Gepost op: 22 juli 2017, 13:58:24 »
De Onkyo kenner weet dat sommige uitvoeringen alleen een MUTE knop op de afstandsbediening kenden, een feilloos recept voor deze klacht.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

tito

• 9646
« Reactie #4469 Gepost op: 24 juli 2017, 00:07:21 »