Re: Marktplaats & Co ... HUMOR ...
« Reactie #4875 Gepost op: 12 januari 2019, 21:17:26 »
Voor wie niks beters te doen heeft met zijn leven, blijf deze randdebiel als verdacht melden aan Marktplaats aub:

https://link.marktplaats.nl/m1363253001

Dit is dezelfde trieste figuur als enkele maanden terug met die Italiaanse E-600 en Krell EVO eindtrap. Knap dat hij een E550 die al 10 jaar EOL is 6 maanden geleden nieuw heeft kunnen kopen. Enkele dagen geleden bood hij ook nog een ML 383 aan voor €2150. Verder standaard kreet "gevonden op zolder", "wordt niet meer gebruikt", "staat in de weg" en soortgelijke onzinverhalen, adverteert telkens vanuit uithoeken van het land - Groningen, Zeeland en Limburg.  >:(
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2019, 21:24:31 door J.B.L »

*

Wim72

• 1992
« Reactie #4876 Gepost op: 12 januari 2019, 21:23:20 »
Bod MAX € 9.999.999,00 12 jan. '19

Ik mag toch aannemen dat deze meneer niet zomaar domweg 10 miljoen overmaakt en op een niet bestaand pakje gaat zitten wachten... :(

« Reactie #4877 Gepost op: 12 januari 2019, 21:25:43 »
Bieder MAX heeft het ook door dat het een oplichter is, door €99999999 te bieden blokkeer je de mogelijkheid om te bieden voor anderen.

'not all heroes wear capes'  ;)

*

Wim72

• 1992
« Reactie #4878 Gepost op: 12 januari 2019, 21:27:21 »
LOL ;D

*

Wim72

• 1992
« Reactie #4879 Gepost op: 12 januari 2019, 21:35:17 »
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html

Controleer verkopergegevens
Voordat u met iemand zaken doet via een handelssite of webshop, kunt u hier controleren of er meldingen over deze (ver)koper zijn gedaan.

Controleer op

Jesse  Zoek
Er zijn geen meldingen over deze verkoper.

Controleer verkopergegevens
Voordat u met iemand zaken doet via een handelssite of webshop, kunt u hier controleren of er meldingen over deze (ver)koper zijn gedaan.

Controleer op

Jesse Groningen Zoek

*

Heintje

• 1734
« Reactie #4880 Gepost op: 12 januari 2019, 22:33:41 »
Afgelopen dagen voor een vrij hoog bedrag zaken gedaan via Marktplaats naar een koper in Engeland.
Is helemaal goed gegaan met een hele tevreden koper (blijkens email).
Het kan dus nog wel goed gaan, ook had ik eigenlijk mijn bedenkingen ...  :o ;D

*

Opa S.

• 8366
  • Scheef en toch geen schaats
« Reactie #4881 Gepost op: 13 januari 2019, 08:51:50 »
Jesse Groningen Zoek

Dat geeft aan dat ze hem kwijt zijn. Waarschijnlijk omdat hij op de loop is voor pissige slachtoffers en/of de politie.
Proper stupidity is fascinating.

Ricky Gervais

« Reactie #4882 Gepost op: 13 januari 2019, 22:12:49 »
Triest dat dit soort figuren rondlopen. Ik heb de advertentie via de mail gemeld aan Marktplaats met diverse argumenten. Hopelijk wordt deze zielepoot eraf geknikkerd. Daar heb ik overigens wel goede hoop op. Laatst was er nog zo’n k******* die een Accuphase C2420 aanbood voor 2000 euro. Elders wordt er ruim het drievoudige gevraagd. Gemeld met diverse argumenten en de advertentie is verwijderd en het account geblokkeerd. Die *** arresteren en berechten zou beter zijn, maar ik heb geen idee of dat in dit geval überhaupt mogelijk is. Schijnbaar is verwijderen en blokkeren het maximaal haalbare op MP. Hopelijk is daarmee MP wat veiliger geworden. Het betreffende account was reeds 13 1/2 jaar actief, waardoor het betrouwbaar overkomt. Maar nu moet hij opnieuw beginnen, wat hopelijk potentiële kopers voorzichtiger maakt.

*

i2Paq

• 3213
  • Beleving is puur persoonlijk
« Reactie #4883 Gepost op: 14 januari 2019, 09:57:58 »
Triest dat dit soort figuren rondlopen. Ik heb de advertentie via de mail gemeld aan Marktplaats met diverse argumenten. Hopelijk wordt deze zielepoot eraf geknikkerd. Daar heb ik overigens wel goede hoop op. Laatst was er nog zo’n k******* die een Accuphase C2420 aanbood voor 2000 euro. Elders wordt er ruim het drievoudige gevraagd. Gemeld met diverse argumenten en de advertentie is verwijderd en het account geblokkeerd. Die *** arresteren en berechten zou beter zijn, maar ik heb geen idee of dat in dit geval überhaupt mogelijk is. Schijnbaar is verwijderen en blokkeren het maximaal haalbare op MP. Hopelijk is daarmee MP wat veiliger geworden. Het betreffende account was reeds 13 1/2 jaar actief, waardoor het betrouwbaar overkomt. Maar nu moet hij opnieuw beginnen, wat hopelijk potentiële kopers voorzichtiger maakt.

Ik heb vaak contact over onbetrouwbaarder overkomende accounts. Zo'n account wat al 13 jaar actief is blijkt vaak gehacked, MP kan namelijk de geschiedenis van de accounts en gebruikte e-mail adressen zien.

Zo'n accounts is al vaak langer inactief omdat de originele eigenaar er geen gebruik van maakt. Hoe ze dan zo'n account hacken is mij nog onduidelijk maar ik gok dat men toegang heeft tot het originele e-mail adres.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

« Reactie #4884 Gepost op: 14 januari 2019, 19:25:34 »
En gelukt. MP dacht eveneens dat het een fraudeur betrof en heeft de advertentie verwijderd en het account geblokkeerd.

*

minplus

• 8866
  • relax, don't do it
« Reactie #4885 Gepost op: 14 januari 2019, 20:28:53 »
Mooi.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

« Reactie #4886 Gepost op: 15 januari 2019, 13:44:08 »
Mooi, die C2420 aanbieder is telkens dezelfde figuur.

*

funky

• **
  • 64
« Reactie #4887 Gepost op: 24 januari 2019, 19:46:23 »
Heb je toch een blad voor je knikker als je dit voor 60 durft neer te zetten;

https://link.marktplaats.nl/m1343716237

... slechts kleine ??! beschadiging aan de tweetert ... duh ... maar het is wel EEN speaker. De andere is waarschijnlijk van ellende gevlucht ... :laugh: :laugh:
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2019, 19:48:11 door funky »

*

geerd

• 5761
  • scheun ja
« Reactie #4888 Gepost op: 24 januari 2019, 20:43:04 »
en als je nu mono wild luisteren ,,, anders moet je steeds er 1 weg gooien oo wacht hij luistert mono en probeert zo nog winst te boeken ook
extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

*

funky

• **
  • 64
« Reactie #4889 Gepost op: 25 januari 2019, 10:35:49 »
 :laugh: :laugh: :laugh: