*

Nicolas

• 18515
  • The more ambitious home installation
Re: Marktplaats & Co ... HUMOR ...
« Reactie #5040 Gepost op: 2 juli 2019, 10:11:33 »
De uitvluchten van mensen die iets alsnog niet willen kopen... Ik dacht dat ik alles al gehoord had, maar toen kwam deze binnen. Ik heb een lamp in de aanbieding, iemand wou ze kopen. Ging een dag of 2 later toch niet door want "ik heb zonet een kadobon van een verlichtingswinkel gekregen". Het zal je maar gebeuren he.  :P

1 2 3 4 5 6 7 8

*

Opa S.

• 8282
  • Scheef en toch geen schaats
« Reactie #5041 Gepost op: 19 juli 2019, 17:13:21 »
absurde prijzen!!! Ebay is een betere plek voor geldwolven.

peter

Krijg je dan als reactie op een advertentie die je geplaatst hebt.

Maar ach, misschien heeft hij ook wel een punt, inderdaad kost een zelfde apparaat op dit moment op eBay het dubbele.

Dan ben ik waarschijnlijk ook maar half absurd.

Volgens Nicolas was ik ook al een halve zool, dus dat past er prima bij.

;D
Proper stupidity is fascinating.

Ricky Gervais

*

Nicolas

• 18515
« Reactie #5042 Gepost op: 19 juli 2019, 18:34:59 »
Je neemt de commentaar van anderen gewoon te snel negatief op terwijl het allemaal goed bedoeld is, dt is het. Gewoon je zelfbeeld wat opkrikken, hou van jezelf. Mijn favoriet half zooltje.  :P  ;D

Die reactie van Peter hierboven doet me wel denken aan de keyboardwarrior destijds die mijn draaitafel "enkel goed genoeg vond om in de sloot te smijten" en vervolgens "50 euro" wou bieden maar in al zijn gegniffel per ongeluk "50 tientjes" typte. Dus ik reageerde met "akkoord" en kreeg geen reactie meer. Raar.  :P

1 2 3 4 5 6 7 8

*

Nicolas

• 18515
« Reactie #5043 Gepost op: 19 juli 2019, 18:44:33 »
Als je trouwens lekkere MP humor en onzin wil tegenkomen: lego ongesorteerde bulkloten kopen. Bulk-loten, Opa S. "ongesorteerd" wil zeggen "natuurlijk wel gesorteerd: al het goede spul is eruit en de random zooi is voor jou". Wat zich sowieso vertaalt in extreem weinig mannetjes en planten/bomen, en in veel gevallen ook nog eens wielen/vleugels en ander symmetrisch spul dat steevast nit in de broodnodige paren beschikbaar is in je lot. In het beste geval krijg je zelfs Lego; vaak zit de doos halfvol met namaak, ander speelgoed, stenen, etc. Aangezien je een kiloprijs betaalt wel nogal relevant.

Enfin, onlangs toch eindelijk een goed lot gevonden met 99.9% echte lego en symmetrische paren (nog steeds geen mannetjes en planten, wat dacht je). De verkoper lachte achteraf waarschijnlijk in zijn knuistjes omdat hij me had opgezadeld met een lot dat voor 1/3 bestaat uit scheepsrompen en Technic. Maar hij weet niet dat ik fan ben van scheepsrompen en Technic, Ha!  8) Die stapels Bionicles, voetbalvelden, zware spinners en boekjes...daar zat ik dan weer minder op te wachten. Ik moet ook nog even bedenken welke toepassing ik heb voor 50 gele of blauwe stoeltjes. Maar dat is de bluts met de buil bij die loten. Zoals gezegd, meestal is het enkel bluts.

1 2 3 4 5 6 7 8

*

Benco

• 5846
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #5044 Gepost op: 19 juli 2019, 19:14:08 »
Vragen staat vrij , ook als het om speakers gaat van meer dan 25 jaar oude en je meer vraagt dan wat ze ooit nieuw gekost hebben :D
https://www.2dehands.be/a/audio-video-tv/luidsprekerboxen/m1432966160-2-luidsprekers-tannoy.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

*

TANNOY

• 40896
« Reactie #5045 Gepost op: 19 juli 2019, 19:20:30 »
collectors item Benco  ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets doms zeg!

*

i2Paq

• 3208
  • Beleving is puur persoonlijk
« Reactie #5046 Gepost op: 19 juli 2019, 19:22:01 »
Vragen staat vrij , ook als het om speakers gaat van meer dan 25 jaar oude en je meer vraagt dan wat ze ooit nieuw gekost hebben :D
https://www.2dehands.be/a/audio-video-tv/luidsprekerboxen/m1432966160-2-luidsprekers-tannoy.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Hij zegt "Professionele speakers aan halve prijs." maar hij bedoelt ""Halve Professionele speakers aan hele prijs.".
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

*

Benco

• 5846
« Reactie #5047 Gepost op: 19 juli 2019, 19:22:41 »
collectors item Benco  ;D

dan ben ik best rijk , heb er zo als fronts in de surroundset staan :D

*

Benco

• 5846
« Reactie #5048 Gepost op: 19 juli 2019, 19:23:49 »

Hij zegt "Professionele speakers aan halve prijs." maar hij bedoelt ""Halve Professionele speakers aan hele dubbele prijs.".

*

TANNOY

• 40896
« Reactie #5049 Gepost op: 19 juli 2019, 19:24:23 »
vragen staat vrij!  ;D ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

*

TANNOY

• 40896
« Reactie #5050 Gepost op: 19 juli 2019, 19:27:04 »
Citaat
dan ben ik best rijk

Citaat
absurde prijzen!!! Ebay is een betere plek voor geldwolven.
;D

*

Nicolas

• 18515
« Reactie #5051 Gepost op: 19 juli 2019, 21:11:59 »
Sixes voor de prijs van een aardige 15". Waarom niet.  ::)

1 2 3 4 5 6 7 8

*

Opa S.

• 8282
  • Scheef en toch geen schaats
« Reactie #5052 Gepost op: 19 juli 2019, 21:47:41 »
@Nicolas; 't Is dus een beetje een loterij, dat Legoloten kopen!

Over goed bedoeld commentaar gesproken, dit stond in een mailtje wat ik net binnenkreeg;

Het is alweer een tijdje geleden dat je mn Sansui reviseerde. Ik wil je bij deze laten weten dat ik er nog elke dag van geniet. Prachtig warm geluid. Daar kan ik nog jaren mee vooruit!

Nicolas, is dat nu ook goed bedoeld, of neem ik het nu te negatief op...

;D

Vind ik toch wel lief, dat iemand die moeite neemt om dat na zowat een jaar nog even door te geven.

PS: Jij was natuurlijk bang dat ik er bul-kloten in zou lezen. Nou, dan had je inderdaad gelijk! Daarna was ik wel even de draad van je betoog kwijt, maar na een tijdje had ik door dat het over Lego ging, iets waar ik door de schrieperigheid van mijn ouders al diep in de jaren '70 afscheid van heb moeten nemen, ofwel, je had me zo'n beetje net zo goed in het Chinees kunnen aanspreken.
Proper stupidity is fascinating.

Ricky Gervais

*

Nicolas

• 18515
« Reactie #5053 Gepost op: 19 juli 2019, 22:45:30 »
Over goed bedoeld commentaar gesproken, dit stond in een mailtje wat ik net binnenkreeg;

Het is alweer een tijdje geleden dat je mn Sansui reviseerde. Ik wil je bij deze laten weten dat ik er nog elke dag van geniet. Prachtig warm geluid. Daar kan ik nog jaren mee vooruit!

Dat jouw zoetgevooisde stem zo'n blijvende indruk op iemand kan nalaten!  :o Je had pastoor moeten worden.

Maar het is inderdaad wel tof dat iemand na een jaar nog even zo'n bedankje stuurt.  8)

1 2 3 4 5 6 7 8

« Reactie #5054 Gepost op: 20 juli 2019, 12:03:10 »
Hoe slecht het beoordelingensysteem van MP ook is, geeft het wel een goede indruk of je met iemand zaken wil doen.
Zie bijv. de beruchte figuren uit Utrecht en Den Haag die elke keer nieuwe accounts aanmaken omdat ze meer negatieve dan positieve reviews hebben gekregen. Zelfs WW audio heeft dat gedaan...

Je ziet dus de bekende hobby-dozenschuivers meestal rond 3 ster gemiddeld staan en de eerlijke lui keurig op 5 ster, denk bijv. Opa Spylac of Jan uit Delden.
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2019, 16:40:32 door Mr.Tisniks »