Re:Rca aansluiten op standaard radio
« Reactie #15 Gepost op: 4 juli 2014, 21:47:21 »
Wij praten over hetzelfde en ik zei ook dat er goedkopere modellen waren, waar de versie van dietz hetzelfde doet als de producten waar ik het over had.

Deze is alleen niet in te stellen, maar doet wel hetzelfde als de duurdere modellen en is wat deze personen willen in hun auto....

mvgr stefanovitch

*

4-weg

• 492
« Reactie #16 Gepost op: 4 juli 2014, 21:53:24 »
Blijkbaar ken je dan deze personen, dat je weet wat ze wilden. Want dat stond niet in de start topic.

« Reactie #17 Gepost op: 4 juli 2014, 22:01:27 »
" Mijn zoon en ik willen in onze auto's , fiesta uit 2005 en citroen ds3 uit 2011, de standaard radio gebruiken. Op beide radio's zit echter geen versterker uitgang.
Graag willen we onze 4 kanaals dls versterker  aansluiten samen met de dls composet als deurspeakers. Uiteraard zal er ook een woofer in de kofferbak meespelen. Het gaat ons dus vooral om SQ, daarom zouden we jammer vinden om de versterker high input te moeten aansluiten want dan verliezen we natuurlijk signaalkwaliteit "

Dit is wat ze wilden en daar heb ik op gereageerd, ik word niet graag op deze manier gewezen op iets wat ik met goede bedoelingen heb geplaatst of je nou senior member bent of niet.
Ik zit al 18 jaar in deze business en weet inmiddels wel een beetje waar ik over praat.

mvgr stefanovitch

*

4-weg

• 492
« Reactie #18 Gepost op: 5 juli 2014, 01:38:57 »
Het goed lezen van een stuk is 1. Het interpreteren naar eigen inzicht is 2.
Voor lange tijd ergens in werkzaam zijn is nog steeds geen garantie, zoals het dagelijkse leven dit spijtig genoeg bewijst. Werkzaam in de car audio branche of het zijn van bestuursvoorzitter maakt niets uit.
De vraag van de TS kan op verschillende manieren opgelost worden. Van budget tot jouw idee. De keuze is dan aan de TS.
Als jij jezelf voorstaat op het aantal jaren dat je in de branche werkzaam bent dan zou jij het juist moeten weten. En dat laat je nu na. Foutje. Daar kan je dus op worden aangesproken. 

« Reactie #19 Gepost op: 5 juli 2014, 08:56:21 »
Beste 4-weg , ik laat het over aan de diegene die overduidelijk het beste voorheeft met deze mensen.
 Ik mijn aanbeveling gedaan op basis van wat ik weet en laat het daar bij.

mvgr stefanovitch

« Reactie #20 Gepost op: 5 juli 2014, 19:48:03 »
Dank voor jullie inbreng, de ts wil,inderdaad niet aan SQ wedstrijden deelnemen maar wel een goed geluid in onze auto's . Vandaar dat we de deuren beplakken met bitumen , evenals de achterschermen en de bodem. Gebruiken we 2,5 m2 luidsprekerkabel en monteren we alles van het merk DLs ( soms zelfs de ( oudere) topline)

Ons punt is dat ik graag in de citroen de standaard radio wil behouden ivm stuurbediening , is op te lossen met een nieuwe goede radio met een adapter voor stuurbediening
maar
In de fiesta is een twee DIN radio ge´ntegreerd in het dashboard. Dit zou aangepast ( gezaagd) moeten worden om hier een twee DIN radio in te zetten.

Is er geen mogelijkheid om een rca aansluiting te maken op de radio's ?

A

« Reactie #21 Gepost op: 5 juli 2014, 22:52:21 »
Je bedoelt een RCA uitgang er op knutselen, dus radio openen, print analyseren en er een buffer in prakken?  Technisch mogelijk, maar zie maar iemand te vinden die het betaalbaar kan/wil doen.
Dus veel eenvoudiger en actieve high/low adapter, kost je inderdaad  iets aan kwaliteit maar dat valt ook wel weer mee.