*

Leobus

• 430
Luisteren bij Leobus
« Gepost op: 12 februari 2015, 18:57:51 »
Nadat ik wat aan bekabeling heb gedaan wordt het voor mij aanstaande zondag weer een (nog) audiofiele(re) dag. Ik heb het rijk thuis alleen en kan vanaf ca 13.00u dus lekker muziek gaan maken. Mocht er iemand zin hebben om mee te genieten, dan kan dat voor maximaal 2 personen. Wie wil? Graag even contact via PM.

Groet,

Leobus

*

Leobus

• 430
Re: Luisteren bij Leobus
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2016, 11:28:01 »
Nadat ik wat aan bekabeling heb gedaan wordt het voor mij aanstaande zondag weer een (nog) audiofiele(re) dag. Ik heb het rijk thuis alleen en kan vanaf ca 13.00u dus lekker muziek gaan maken. Mocht er iemand zin hebben om mee te genieten, dan kan dat voor maximaal 2 personen. Wie wil? Graag even contact via PM.

Groet,

Leobus

En weer is er een dag dat ik het rijk alleen heb. Mocht er iemand zin hebben om te komen luisteren, dan kan dat. Weer max 2 personen en graag PM contact.

Groet,

Leobus

*

Leobus

• 430
« Reactie #2 Gepost op: 4 april 2017, 17:26:39 »
Aanstaande zondag heb ik het rijk weer alleen. Dat wordt dus de hele middag muziek genieten.
Als er iemand zin heeft om mee te genieten, dan is hij welkom. Graag reageren per pm. Max 2 personen.

Groet,

Leobus

*

Leobus

• 430
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2017, 08:43:16 »
Aanstaande zondag heb ik het rijk weer alleen. Muziek luisteren dus. Als er iemand zin heeft om mee te luisteren, dan kan dat. Reactie via PM.

Groet,

Leobus

*

minplus

• 6568
  • relax, don't do it
« Reactie #4 Gepost op: 20 augustus 2017, 18:00:07 »
Krijg je klappen als vrouwlief thuis is en je zet muziek aan? :-\
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Leobus

• 430
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2017, 20:42:54 »
Krijg je klappen als vrouwlief thuis is en je zet muziek aan? :-\

Dat risico neem ik liever niet. ;) Maar ze is absoluut niet muziekminded. En zeker niet mijn muziek op mijn geluidssterkte in de half verbouwde woonkamer als ik serieus ga luisteren.
Wel jammer natuurlijk, maar het is niet anders.

Groet,

Leobus

*

minplus

• 6568
  • relax, don't do it
« Reactie #6 Gepost op: 21 augustus 2017, 17:24:15 »
Staat een goed huwelijk niet in de weg.
M'n stiefmoe had niets met muziek (behalve dat ze na een pijp hasj Sticky Fingers van de Stones wel mooi vond) terwijl m'n pa dol was op (klassieke) muziek en ze hadden een prima huwelijk. :)
Maar goed, ik vind ook veel meer muziek mooi dan plusmin.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Rubble

• 9774
« Reactie #7 Gepost op: 21 augustus 2017, 19:18:45 »
Krijgen we nog een verslagje van de luisterdag? Altijd leuk.
"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."

Steven Wright

*

Leobus

• 430
« Reactie #8 Gepost op: 21 augustus 2017, 21:09:10 »
Ik heb van ca 13.30 u tot ca 21.00u met wat onderbreking voor eten en sport kijken helemaal alleen zitten luisteren. Ook nog een experimentje gedaan met een zelf gemaakte voedingskabel aan mijn VV.
En op het gevaar af dat ik voor mijzelf voor de gek houd, meld ik toch maar dat ik vond dat die beter klonk dan de commerciŽle -en veel duurdere-  die ik had. En dat ook nog met een paar gammele stekkers eraan.

Groet,

Leobus

*

Not Tubeless

• 2860
  • Zukke grote wappers jonguh!
« Reactie #9 Gepost op: 21 augustus 2017, 22:27:25 »
Waar woont je huis ongeveer?
If it got no swing, it ain't my thing...

*

Leobus

• 430
« Reactie #10 Gepost op: 21 augustus 2017, 22:35:08 »
Waar woont je huis ongeveer?

Ca 8 km zuidoost van Arnhem.

Groet,

Leobus

*

Benco

• 5364
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #11 Gepost op: 22 augustus 2017, 11:18:48 »
 Ik heb een beetje teveel pijntjes om verre afstanden te rijden , maat het zal er wel eens van komen om je een bezoekje te brengen ...
In the meantime kan er bij mij ook geluisterd , gepraat , gegeten en gedronken worden...
M.a.w. Bezoek is welkom hier :-)