*

Tom!

• 5207
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
Re: Schaalmodellen
« Reactie #135 Gepost op: 17 april 2018, 17:11:08 »
Weinig overeenkomsten behalve het aantal wielen... ik ga puur om de looks voor de Ghibli. Wat een sexy kar.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

Nicolas

• 18434
  • The more ambitious home installation
« Reactie #136 Gepost op: 17 april 2018, 18:02:36 »
De overeenkomst is dat ik het beide erg leuke wagens vind. Met de 934 zou ik me meer (te veel) kunnen uitleven, met de Maserati kan de rest van het gezin ook wat. Qua soundtrack zitten beiden dik OK. Qua onderhoudskosten kan het nog spannend worden; in tegenstelling tot de algemene reputatie begreep ik van de karige eigenaars dat bv een Bora een erg makkelijke auto is om mee te leven, als je enige eventueel aanwezige Citroën hydrospul even negeert. Porsches zijn erg degelijk, maar onderdelen ook erg duur en bij een 934 alleen maar duurder.
about 0 seconds remaining

« Reactie #137 Gepost op: 18 april 2018, 07:12:44 »
Dure hobby dan, die schaalmodellen...😝😝

*

Nicolas

• 18434
  • The more ambitious home installation
« Reactie #138 Gepost op: 18 april 2018, 10:29:24 »
Ik ken er eentje die dit soort collectie op ware grootte heeft, dure hobby.  :-X En hij maar klagen dat het toch een werk is om te zorgen dat er regelmatig even gereden wordt met ieder exemplaar, en geen oren naar mijn voorgestelde oplossing.  ;D

Als je er meer dan 5 hebt, dan toch liever in een vitrinekast dan in de garage hoor. Voor je het weet gaat het op werk lijken. :)
about 0 seconds remaining

*

Tom!

• 5207
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #139 Gepost op: 18 april 2018, 11:39:33 »
Als die kast niet stofdicht is, wordt het toch werk... :)
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger