*

berret

• 2164
  • Universeel Leeghoofd en nu echt platzak
Re: De "audiolamp"
« Reactie #2640 Gepost op: 22 september 2018, 13:24:21 »
Zou zomaar kunnen... :)

*

Walt

• 107
« Reactie #2641 Gepost op: 22 september 2018, 13:31:07 »
Jammer dat er niet meer inzichten bekend worden gemaakt, het zou de acceptatie bij de non believers kunnen vergroten. Ik ben zelf vooral benieuwd hoe deze inzichten meer universeel op de hifi set kan worden losgelaten. Mogelijk beter geluid voor een grote doelgroep zonder hoge financieele investeringen, voorzetting van het gedachtegoed van Henri, zonder mystiek eromheen, hij zou eens erkenning moeten krijgen op grote schaal...

Groetjes Walter

*

horn

• 2072
  • hoorns en buizen
« Reactie #2642 Gepost op: 22 september 2018, 15:30:10 »
Jammer dat er niet meer inzichten bekend worden gemaakt, het zou de acceptatie bij de non believers kunnen vergroten. Ik ben zelf vooral benieuwd hoe deze inzichten meer universeel op de hifi set kan worden losgelaten. Mogelijk beter geluid voor een grote doelgroep zonder hoge financieele investeringen, voorzetting van het gedachtegoed van Henri, zonder mystiek eromheen, hij zou eens erkenning moeten krijgen op grote schaal...

Groetjes Walter
Ik denk dat als er meer inzichten bekend gemaakt worden het alleen nog maar meer gedoe geeft tussen believers en non believers raar is die drang toch eigenlijk om andere te overtuigen.
Het is sowieso vreemd dan mensen zich druk maken tot welk groepje ze horen
of zich druk maken waarom anderen het wel of niet ervaren en er een missie van maken de ander er vanaf te helpen of eraan te helpen .
Ik vind de lamp een fijn ding en ik ben er ook blij mee.
zo ook meerdere mensen hier of het forum en erbuiten.
Maar is het perse nodig om van de muziek te genieten?
Absoluut niet !

Ik heb hier wel vaak het gevoel dat er in superlatieven word geschreven door veel lampeniers.
overdrijven is ook een kunst
en alsof het niet mogelijk is om zonder lamp of tegels te genieten van muziek.
voor mij geeft het wel een beetje meer gevoel mee in de muziek iets dat je niet mist zonder, maar met lamp of tegels toch wat extra's heeft.

voor mij is dat fijn ik gebruik het en misschien zit het tussen de oren of gedeeltelijk of wat het ook is
het maakt me niet uit
en het maakt me ook niets uit dat er mensen zijn die het gewoon niet ervaren
daar hoeft geen overtuigings kracht bij te komen van beide partijen niet
laat gewoon iedereen z'n ding doen.

*

Buell

• 651
« Reactie #2643 Gepost op: 22 september 2018, 18:33:44 »
Mee eens ;)
Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.

Line Magnetic LM219ia | Audio GD R2R 7 dac| Magna Hifi_Mano Ultra streamer | TvW Erres(Philips) CD104 | PrimaLuna 8 cdspeler | Franco Serblin- Accordo monitoren| Suzy Wong tegels | Audio lamp | stroom alles M-Way

« Reactie #2644 Gepost op: 11 oktober 2018, 14:11:56 »
Neem over een week of vier even contact op. Tegen die tijd zijn er wel tegels klaar

Hoi Berret, zijn de tegels al klaar?

*

berret

• 2164
  • Universeel Leeghoofd en nu echt platzak
« Reactie #2645 Gepost op: 11 oktober 2018, 14:33:08 »
Neem over een week of vier even contact op. Tegen die tijd zijn er wel tegels klaar

Helaas nog niet. Er staan al behoorlijk wat mensen in de wacht. Ik ben even te druk om het te doen en aan afraffellen heb ik een pesthekel. Ik hoop eind volgende week te kunnen beginnen.

« Reactie #2646 Gepost op: 11 oktober 2018, 16:09:45 »

Helaas nog niet. Er staan al behoorlijk wat mensen in de wacht. Ik ben even te druk om het te doen en aan afraffellen heb ik een pesthekel. Ik hoop eind volgende week te kunnen beginnen.
Ok, prima, ik heb geen haast.