Sin City
« Gepost op: 9 november 2005, 14:25:22 »
Zijn er meer mensen hier die deze al gezien hebben?

Ik heb hem gisteren kunnen bekijken, eindelijk en was echt sprakeloos. Heb zelden zo een intensieve, prachtige en gewoon vet goede film gezien. En van de beste films die ik ooit heb gezien en geloof me, dat zijn er veel  ;D

Zeker een 9,5/10 van mij hoor!  :)

*

morph

• 13766
Re: Sin City
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2005, 15:03:32 »
Zijn er meer mensen hier die deze al gezien hebben?

Ik heb hem gisteren kunnen bekijken, eindelijk en was echt sprakeloos. Heb zelden zo een intensieve, prachtige en gewoon vet goede film gezien. En van de beste films die ik ooit heb gezien en geloof me, dat zijn er veel ;D

Zeker een 9,5/10 van mij hoor! :)

Tot nu toe heb ik slechts de strips gelezen toen ze verschenen en ben ik wat huiverig voor de filmuitwerking.
Maar als de dvd er eenmaal is zal ik vast wel een kijkje nemen.

« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2005, 15:26:23 »
Tot nu toe heb ik slechts de strips gelezen toen ze verschenen en ben ik wat huiverig voor de filmuitwerking.
Heb zelf de strips nooit gelezen maar naar ik hoor zou het de beste Comic-book adaption ooit zijn.

*

Satch

• 9850
  • We need more cowbell.
    • Ongezond audioverstand
« Reactie #3 Gepost op: 9 november 2005, 15:52:27 »
Ik heb hem in de bioscoop gezien en ik vond hem geweldig. Ik moest wel erg lachen om Elijah Wood (Frodo uit Lord of the Ring) te zien als een psychopathische moordenaar. Een klein beetje miscast, maar zeker de moeite waard!!

« Reactie #4 Gepost op: 9 november 2005, 15:54:37 »
Ik vond dat Elijah het nog wel goed deed. Ik denk dat het gewoon is omdat we hem nu zo gewoon zijn als Frodo, dat het zo vreemd lijkt :)

*

morph

• 13766
« Reactie #5 Gepost op: 30 november 2005, 22:55:43 »
Heb 'm inmiddels op dvd gekocht en bekeken.
De film is erg goed geworden in vergelijking met de boeken.