*

Tdo

• 10534
  • Smurf?!
Re: Hebben we een virus bij audiofreaks?
« Reactie #30 Gepost op: 28 januari 2016, 18:42:35 »
willen we het dan überhaupt wel weten..  ;D

*

Niemand

• 20684
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #31 Gepost op: 28 januari 2016, 18:52:25 »
willen we het dan überhaupt wel weten..  ;D
TDO ,
Ja dat willen wij wel weten ,dus ga jij maar lekker zoeken wie dat gedaan heeft .
EN NOU NIET MET HET KUT SMOESJE KOMEN :
Ik kan niemand vinden!!!!!!!!!!!!!!

;D ;D
Muziek uit:

MS Bl91+Denon DL103R.
Td125MKII-Longbase+12inch arm+  Adc xlmII Imp
AstionTrew8000.

CD104SandalistischeKermiswerken
Chaos-Bocama
Tannoy Ardens
Speakerkabels door  THvW gemaakt volgens Van Der Heiden principe

NAD Dac2 usb
TV/DVD-geluid uit dezelfde set

*

Opa Spylac

• 5709
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #32 Gepost op: 28 januari 2016, 19:05:50 »
Dat is vast het Ziggovirus, waar de laatste tijd zoveel over te doen is.

Maar goed, nu het wel duidelijk is dat het niet duidelijk is rest mij slechts nog één vraag, hoe krijg je toch die muggen door de kabel?
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

minplus

• 6568
  • relax, don't do it
« Reactie #33 Gepost op: 28 januari 2016, 22:14:21 »
Ik heb toen ik dit alles net las meteen bij m'n mail gekeken maar ik heb niks gekregen en ook niks raars verzonden, tenminste, nou ja, eh, niet aan Ome S.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

T82

• 1767
« Reactie #34 Gepost op: 29 januari 2016, 09:21:26 »
Inderdaad, ik geef aan dat ik e-mail van leden wil kunnen ontvangen, maar ik ga er dan niet van uit dat ik daarmee feitelijk ook een achterdeur open zet om spam te ontvangen.
Eigenlijk is het meer een "open deur", het contactformulier bevat immers geen captcha of een controlevraag, dus als het ware een achterdeur die meters open staat.
Maar in principe geldt dit ook voor privéberichten, jaren terug was er b.v. een invasie van spammers die massaal via PB's aan het spammen waren geslagen.

Nou ok, ik vergeef het de software op één voorwaarde, als een spammer elk spambericht individueel moet versturen, dan is er niks aan de hand. Maar als hij het geautomatiseerd kan doen en honderden van dit soort mails tegelijk kan versturen, dan is 't wat mij betreft wel degelijk een ongewenste achterdeur.
Dit kan allemaal geautomatiseerd, ik noemde de tool XRumer al in een vorige post en die wordt veelal gebruikt voor dit soort doeleinden. (zie deze video hoe makkelijk dat gaat.)
Maar de meeste spammers zijn wel voorzichtiger geworden, de tijd dat een forum binnen no-time volgekwakt was met onzin zie je nu nauwelijks meer.
De spam wordt nu vaak gericht verstuurd, waarbij ze ook de activiteit monitoren. Dus wordt de mail geopend, zijn er kliks gedetecteerd op de links etc...

Pioneer A-70 | Sony CDP-XB930 | Sony MDS-JB940 | Sony DVP-NS900V | Pioneer VSX-924 | Pioneer PLX-1000 | AT440Mla - Ortofon 2M Blue - Grado Prestige Gold | Cambridge 651P | Cambridge Dac Magic PLus

*

Tdo

• 10534
  • Smurf?!
« Reactie #35 Gepost op: 29 januari 2016, 10:54:03 »
... jaren terug was er b.v. een invasie van spammers die massaal via PB's aan het spammen waren geslagen.

Welk forum was dat?

*

T82

• 1767
« Reactie #36 Gepost op: 29 januari 2016, 11:05:55 »
Dat is het forum van HijackThis waar ik één van de moderators ben. Als workarround hebben we destijds nieuw geregistreerde leden als eerste in een groep laten plaatsen die geen privéberichten kon versturen. Pas na één forumpost werden de (nieuwe) leden automatisch naar de reguliere groep geregistreerde gebruikers verplaatst zodat men weer PB's kon versturen.
Pioneer A-70 | Sony CDP-XB930 | Sony MDS-JB940 | Sony DVP-NS900V | Pioneer VSX-924 | Pioneer PLX-1000 | AT440Mla - Ortofon 2M Blue - Grado Prestige Gold | Cambridge 651P | Cambridge Dac Magic PLus

*

Tdo

• 10534
  • Smurf?!
« Reactie #37 Gepost op: 29 januari 2016, 11:07:33 »
Ah, ok  ^-^