*

Opa Spylac

• 5925
  • O<erveen
    • Second Life Audio
Re: Nieuwe dali set gekocht met onbeluisterde denon receiver
« Reactie #15 Gepost op: 23 februari 2016, 20:42:25 »
Dat zijn tokkies en die zitten er helaas ook tussen. Maar dan dus gewoon een aardig bedrag inhouden om de schade te compenseren, misschien dat ze dan wel een keertje uitgetokt raken (vast niet).

Maar ach, ik denk dat het gros van de mensheid wel mee valt, ik heb er in ieder geval geen (echt) slechte ervaringen mee.
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #16 Gepost op: 23 februari 2016, 20:46:02 »
Dat zijn tokkies en die zitten er helaas ook tussen. Maar dan dus gewoon een aardig bedrag inhouden om de schade te compenseren, misschien dat ze dan wel een keertje uitgetokt raken (vast niet).

Maar ach, ik denk dat het gros van de mensheid wel mee valt, ik heb er in ieder geval geen (echt) slechte ervaringen mee.
nou probeer dat maar niet hoor..
ze maken je zwart op het internet,dat is het ook weer niet waard.
dus neemt men het verlies als verkoper.

maar over het algemeen gaat het wel netjes.

*

minplus

• 6726
  • relax, don't do it
« Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2016, 21:20:45 »
Dat verschijnsel ken ik niet. Dacht trouwens dat je altijd iets binnen 8 dagen mag retourneren mar ik kan me vergissen(?).
Tot nu heb ik altijd iets dat ik in een winkel gekocht had kunnen omruilen als het tegenviel of retourneren als er geen inruil-alternatief was. En dat zijn ook de zaken waar ik daarna vaker ben gaan komen om dingen te kopen. Ze hebben beslist aardig aan mij verdiend omdat ze service leverden en nog eens extra omdat ik anderen naar die zaken verwees. Souplesse loont.
En keer een zaak gehad waar een kledingstuk gekocht was dat met 40 graden gewassen moest worden. Na de 1e wasbeurt met 40 graden was het 2 maten kleiner geworden. De firma deed moeilijk toen ik er langs ging, dus gewacht tot zaterdag spitsuur en toen naar binnen gegaan en luidkeels aangegeven wat ik er van dacht. Halverwege de 3e zin had ik m'n geld terug. Maar dat was dus een kwestie dat ze iets ondeugdelijks verkocht hadden voor een aardig forse prijs.
dat heb je dus mis..
en jij hebt dan vast iets terug gebracht waar nog wat marge op zat zodat het mogelijk was..dan kun je makkelijker wat service (souplese) verlenen.

een receiver terugbrengen die verkocht is voor zowat de inkoopsprijs is verlies..

dit hoeft de winkelier echt niet terug te nemen.

dat is hij al niet verplicht,binnen 8 dagen is zeker niet zo.

Fijn te weten.
Ik breng overigens alleen iets terug als er iets mis mee is (met tegenvallen ook binnen die grens). Een TV met een permanente piep bijvoorbeeld. Of een dure aansteker lang geleden die het vaak na 5x klikken pas deed (had hem gekocht om van het 2 of 3x klikken af te zijn). Normaal test ik alles in de winkel dusdanig dat er nooit een probleem kan zijn.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Naddy

• *
  • 26
  • Were it comes to NAD, music wil be music.
« Reactie #18 Gepost op: 5 maart 2016, 16:46:53 »
Miskopen heb ik ook al best gehad.
📻 versterkers:
NAD C350
NAD C245BEE
NAD D7050
NAD PP 2i
📻 receiver:
NAD L76
🕳 platenspeler:
NAD C556