Re: Het grote moppen topic!
« Reactie #210 Gepost op: 6 augustus 2018, 11:18:23 »
 een man fietst in de bossen en ziet een bord voor een vervallen boerderij met de tekst: “Pratende Bouvier te koop”.

De man stapt van zijn fiets, wandelt naar de voordeur en belt aan.
De eigenaar doet open en zegt dat de hond in de achtertuin ligt.
De man loopt de achtertuin in en ziet een bouvier in het gras liggen.
“Praat jij?” vraagt de man:
“Dat klopt", zegt de hond.

Nadat de man is bijgekomen van de schrik vraagt hij:
“Wat is je verhaal?”
De bouvier kijkt hem aan en zegt
“Nou, ik kwam er op jonge leeftijd al achter dat ik kon praten. Ik wilde de overheid helpen, dus ik ben bij de CIA gegaan. In korte tijd werd ik van het ene naar het andere land gevlogen, zittend in kamers met spionnen en wereldleiders, aangezien niemand rekening hield met een hond die ze zat af te luisteren.

Ik was één van hun meest waardevolle spionnen in de 8 jaar dat ik er zat. Maar het heen en weer gevlieg sloopte me en ik wist dat ik er ook niet jonger op zou worden, dus ik besloot het rustiger aan te doen. Ik nam een baan op een vliegveld als Undercover Beveiligingsbeambte, zoekend naar verdachte figuren en meeluisterend met gesprekken.

Ik heb daar heel veel grote drugstransacties mee weten te stoppen en smokkelwaar tegengehouden Hiermee heb ik ook meerdere medailles verdiend.

Hierna ben ik getrouwd, heb een aantal puppies gekregen en nu ben ik gewoon met pensioen.”

De man is met stomheid geslagen, hij gaat terug naar de eigenaar en vraagt hem wat hij voor de hond wil.

"Tien euro," zegt de eigenaar
"Tien euro ? Deze hond is geweldig!
Waarom verkoop je hem voor slechts een tientje?”

Roept de man:
"Omdat hij zwaar uit z'n nek lult.
Hij is nog nooit de tuin uit geweest!

*

jpio

• 4403
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #211 Gepost op: 6 augustus 2018, 12:10:00 »
;D
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

Leobus

• 519
« Reactie #212 Gepost op: 6 augustus 2018, 14:07:47 »
Er gaat een begravenisstoet door de straat. Voorop de lijkwagen en daarachter een man met een hond en nog een rij van wel 80 mensen die meelopen. Ik vraag aan de man met de hond wat voor stoet dit is. Hij antwoord: "mijn schoonmoeder is overleden en we gaan haar begraven." Ik vraag hem hoe het komt dat zijn schoonmoeder is overleden. "Mijn hond heeft haar dood gebeten" was het antwoord. "Goh" zeg ik. "Dan wil ik je hond ook wel een keertje lenen". "Dat kan hoor" zegt de man. "Sluit maar achteraan bij de stoet. Je bent de 81e".

Groet,
Leobus

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #213 Gepost op: 6 augustus 2018, 14:18:33 »
;D
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #214 Gepost op: 6 augustus 2018, 15:31:51 »
2x  ;D
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #215 Gepost op: 2 september 2018, 16:08:27 »
Een echtpaar ontdekt in de kamer van hun kleine zoontje een sado-maso-tijdschrift.
Zij vraagt daarop aan haar ega: "En, wat doen we nu?"
Hij: "Vooral geen pak voor de broek geven!"

*

jpio

• 4403
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #216 Gepost op: 2 september 2018, 16:43:33 »
;D
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

Niemand

• 21079
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #217 Gepost op: 2 september 2018, 17:02:41 »
 ;D
HvdHeide,s structuurinfo-Berret-ThvW.
Audiolamp+variac+gelijkrichter.v.v.Tegels-Berret
Tannoy15dc2838 Hornloaded DF kast-Peter GRF2+Filter Tannoyspecs -Peter GRF2,materiaal volgens ThvW)
Chaos-Bocama224bThvW
CD104-ThvW-Berret
draad-ThvW
At8000-Sander
Onbehandeld:
Div.Draaitafels

*

Buell

• 651
« Reactie #218 Gepost op: 17 september 2018, 20:35:49 »
Zo simpel zit de financiële wereld in feite in elkaar:
Het is september in een dorpje aan de kust van de Zwarte Zee.
Het regent en het dorpje lijkt verlaten. Het is een moeilijke tijd.
De inwoners hebben allemaal schulden, en leven op krediet.
Plots verschijnt een rijke toerist ter plaatse ... en stapt het enige hotel van het dorpje binnen.
Hij legt een bankbiljet van €100 op de balie, en gaat naar de eerste verdieping om een kamer uit te zoeken.
De hoteleigenaar pakt vlug de €100, en rent naar de slager om zijn schulden te betalen.
De slager pakt die €100 aan en gaat spoorslags naar de varkensboer om zijn schulden te betalen.
Op zijn beurt rent die naar de verpachter, en betaalt zijn schulden af.
De verpachter haast zich naar de enige prostituee in het dorp die vanwege de crisis haar diensten op krediet aanbiedt... en betaalt haar zijn schulden.
De prostituee haast zich naar het hotel, en betaalt de hotelier de kamerhuur.
De hotelier legt de €100 weer op de balie.
Op dat moment komt de rijke toerist naar beneden, neemt de €100 van de balie, omdat hij niet tevreden is over de kamer.
Niemand heeft iets verdiend, er is niets veranderd, maar het hele heleb dorp is wel schuldenvrij…
De wereldeconomie teruggebracht tot de basics.
Moet je daar nu jaren voor naar de universiteit?
Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.

Line Magnetic LM219ia | Audio GD R2R 7 dac| Magna Hifi_Mano Ultra streamer | TvW Erres(Philips) CD104 | PrimaLuna 8 cdspeler | Franco Serblin- Accordo monitoren| Suzy Wong tegels | Audio lamp | stroom alles M-Way

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #219 Gepost op: 17 september 2018, 21:35:38 »
 ;D

*

Niemand

• 21079
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #220 Gepost op: 18 september 2018, 05:32:23 »
mooi
HvdHeide,s structuurinfo-Berret-ThvW.
Audiolamp+variac+gelijkrichter.v.v.Tegels-Berret
Tannoy15dc2838 Hornloaded DF kast-Peter GRF2+Filter Tannoyspecs -Peter GRF2,materiaal volgens ThvW)
Chaos-Bocama224bThvW
CD104-ThvW-Berret
draad-ThvW
At8000-Sander
Onbehandeld:
Div.Draaitafels

« Reactie #221 Gepost op: 18 september 2018, 09:58:01 »
 :) :) :)

*

Naim_noob

• *
  • 15
  • 在此處發送您的個人信息
« Reactie #222 Gepost op: 18 oktober 2018, 21:39:09 »
Komt een reizende vertegenwoordiger een kroeg binnen, bestelt een biertje en ziet op de bar een grote pot vol met 100 Euro biljetten staan.
Vraagt ie aan de barman, joh waar is dat voor?
Barman zegt, oh dat is een weddenschap. Inleg is 100 Euro en als je drie opdrachten volbrengt, krijg je de pot met inhoud. Maar dat is nog niemand gelukt.
Ojajoh, zegt de vertegenwoordiger. Wat zijn die opdrachten dan?

Nou, zegt de barman, zie je die enorme kerel daar aan t end van de bar? Dat is Harry "Schedelkraker" Jansen. De eerste opdracht is dat je hem knock-out mept.
Dan is er een levensgevaarlijke valse herdershond hier achter op het terrein. Tweede opdracht is dat je een tand uit z'n bek trekt. Tenslotte, hierboven woont de dementerende oma van Harry. Derde opdracht is dat je haar een beurt geeft die ze nooit meer vergeet.

Ja, daag, zegt die vertegenwoordiger, wat een belachelijke opdrachten, dat doet toch niemand! Geef me nog maar een biertje.

En zo is de vertegenwoordiger gezellig de hele avond aan de zuip, biertje na biertje en een paar borrels, tot ie zwaaiend op z'n benen van z'n barkruk komt, een briefje van 100 Euro op de bar smijt en roept, Fuck it, daar gaat ie dan!
Waggelend komt ie op Harry Schedelkraker af gestommeld. Harry staat met een grijns op, maar dan! De dronken vertegenwoordiger springt en met een geweldige Chuck Norris stijl roundhouse kick roeit ie Harry in 1 klap uit z'n schoenen. Compleet uitgeschakeld!
In de kroeg kan je een speld horen vallen, terwijl de straalbezopen vertegenwoordiger de achterdeur van de kroeg uit struikelt.
Stilte... dan geblaf van een herdershond... een schreeuw, angstig gejank en gepiep... dan weer stilte.

De vertegenwoordiger komt met vuile, gescheurde kleren terug de kroeg in gestommeld, kijkt de barman triomfantelijk aan en zegt met dubbele tong,
Okeeee, waar is die ouwe doos met die tand?
Naim Uniti Atom
Rocket 44 3m
Audio Physic Yara

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #223 Gepost op: 18 oktober 2018, 21:51:02 »
 ;D
Mooie variant.