*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
Re: Het grote moppen topic!
« Reactie #30 Gepost op: 7 mei 2016, 13:45:36 »
Een krasse oude Marine sergeant majoor bevond zich op een gala-avond georganiseerd door lokale liberale artsen.
Er waren jonge dames in overvloed die de sergeant majoor graag tot een gesprek verleidden.

“Excuseer me, sergeant majoor, maar u ziet er wel heel serieus uit. Heeft u misschien problemen?”

“Negatief, mevrouw. Ik ben van nature serieus."

De jonge dame keek naar zijn vele onderscheidingen en zei: “U ziet er naar uit alsof u heel wat actie hebt meegemaakt."

''Ja mevrouw, een hoop actie."

De jonge dame, moe van haar pogingen een gesprek te beginnen, zei: “Weet u, u zou de wereld wat vrolijker moeten bekijken.
Ontspannen en wat vrolijker zijn."

De sergeant majoor keek haar met een ernstige blik aan.

Uiteindelijk zei de jonge vrouw:
“Weet u, ik hoop dat u dit niet verkeerd op zult vatten, maar wanneer had u voor het laatst seks?”

“1955, mevrouw."

"Nou, zie je wel. Geen wonder dat u zo serieus bent. U moet eens echt uit uw dak gaan!
Ik bedoel, geen seks sinds 1955!"

Ze nam hem bij de hand en nam hem mee naar een van de slaapkamers, waar ze hem overhaalde diverse malen te “relaxen”.
Na afloop, nog na hijgend, leunde ze tegen de naakte borst van de sergeant majoor en zei: “Wow, je bent niets vergeten sinds 1955.”

De sergeant majoor zei, nadat hij op zijn horloge had gekeken:
“Dat mag ik hopen; het is nu pas 2130.”
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

KT88

• 27850
  • Emeritus Technicus
« Reactie #31 Gepost op: 7 mei 2016, 14:06:35 »
 ;D  ;D  ;D

Die Sir! Theo toch.... 8)
Audiodidact

*

geerd

• 5500
  • scheun ja
« Reactie #32 Gepost op: 12 mei 2016, 23:47:15 »
Er zitten een groep vrouwen samen aan de thee .
Pakt er een haar mobiel en drukt wat op het schermpje .
Wat doe je vraagt een ander .
Ik start even mijn wasmachine dan is hij klaar als ik thuis kom kan de was gelijk in de droger .
Goed dat je het zegt zegt een ander ze pakt haar mobiel even de oven aan zetten is het eten klaar als ik thuis kom .
De volgende kijkt op haar mobiel en zegt de stofzuiger is bijna klaar alleen de gang moet nog .
Ze kijken naar de volgende en die zegt ik heb heb een app die start de wasmachine  is die klaar doet hij de was in de droger .
hij stoft en stofzuigt het huis en hij kookt .
willen de dames wel weten wat voor app het is want das is helemaal handig .
nou zegt ze mijn man appi
les is more

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #33 Gepost op: 13 mei 2016, 00:08:43 »
 ;D

« Reactie #34 Gepost op: 13 mei 2016, 15:11:10 »
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #35 Gepost op: 13 mei 2016, 15:34:41 »
 ;D ;D ;D

*

jpio

• 4403
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #36 Gepost op: 13 mei 2016, 15:39:31 »
:)
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #37 Gepost op: 13 mei 2016, 18:41:00 »
LOL ;D
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

T82

• 1767
« Reactie #38 Gepost op: 14 mei 2016, 10:10:48 »
 ;D ;D ;D ;D
Pioneer A-70 | Sony CDP-XB930 | Sony MDS-JB940 | Sony DVP-NS900V | Pioneer VSX-924 | Pioneer PLX-1000 | AT440Mla - Ortofon 2M Blue - Grado Prestige Gold | Cambridge 651P | Cambridge Dac Magic PLus

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #39 Gepost op: 19 mei 2016, 21:16:04 »
Twee jagers vliegen met een gecharterd vliegtuigje naar het hoge noorden voor de jacht op elanden.
Ze hebben succes en schieten 6 zes grote elanden.
De piloot komt terug, zoals afgesproken, om ze op te halen.
Ze laden hun bagage in het vliegtuig en schuiven ook die zes elanden naar binnen.
Maar de piloot protesteert en zegt: “Het vliegtuig kan slechts vier elanden mee nemen, jullie zullen er twee moeten achterlaten"

De 2 jagers maken bezwaar omdat ze de vorige keer met zelfde model vliegtuig en capaciteit ook 6 elanden hadden meegenomen.
Na nog een poosje overleggen is de piloot overstag en gaat met enige tegenzin akkoord.
Maar bij een poging over een bergkam te vliegen lukt het het kleine vliegtuigje niet en ze storten neer.
Klimmend uit het wrak vraagt de ene jager aan de ander: “Weet jij waar we zijn?”
Na even nagedacht en om zich heen gekeken te hebben antwoordt de andere jager “Ik denk het wel, waarschijnlijk is dit ongeveer dezelfde plaats als waar we vorig jaar ook crashten met die 6 elanden!”

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
« Reactie #40 Gepost op: 20 mei 2016, 01:04:07 »
;D
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34

*

minplus

• 7960
  • relax, don't do it
« Reactie #41 Gepost op: 24 mei 2016, 20:02:32 »
Van een Belgisch satforum ;D:

Politieagent
DE SITUATIE

Je bent politieman.
Je wandelt in een afgelegen straat met je vrouw en kinderen.
Plots verschijnt er een gevaarlijk individu voor je met een mes.
Hij kijkt je recht in de ogen en brult dat hij je geld wil, terwijl hij jou en je gezin bedreigt met zijn gigantisch mes.
Jij hebt je dienstpistool bij je en je bent toevallig de beste schutter van je korps.
Je hebt slechts enkele seconden om na te denken en te reageren voordat hij aanvalt.

Wat doe je?

In Australië:
Actie
PANG!

In Amerika:
Actie
PANG PANG PANG PANG PANG PANG PANG!!
Herladen
PANG PANG PANG PANG PANG PANG PANG!!
Click click click click!

In Belgie :
Vooraleer over te gaan tot actie eerst een diepgaand onderzoek uitvoeren:
- Is het mes toevallig geen plastiek namaakmes?
- Verkiest de aanvaller te spreken in het Arabisch, Turks, Duits, Engels, Frans of het Nederlands?
- Is hij toevallig geen vreemdeling die goed geïntegreerd is maar eventjes een kleine misstap doet?
- Is hij een nieuwe immigrant die niet goed weet hoe hij de politie moet benaderen?
- Is het een gevangene op proefverlof die nog steeds slecht gere-integreerd is in onze maatschappij?
- Gaat dit geval niet aangemerkt worden door de media als een racistische actie?

Actie: Ik zal hem dan maar eerst vriendelijk vragen zijn wapen neer te leggen en als hij niet reageert op mijn herhaald en zeer vriendelijk verzoek, dan schiet ik hem neer.

DE GEVOLGEN:

In Australië:  een eenvoudig proces-verbaal; een verdachte is namelijk altijd fout.

In Amerika: een verslagje door middel van een standaard invulformuliertje van één bladzijde, felicitaties en de zaak is gesloten.

In Belgie: proces-verbaal met alle mogelijke en onmogelijke motivaties waarom je hebt geschoten en of dat wel nodig was;
alsook:
- Verslag aan de korpschef.
- Verslag aan de Burgemeester.
- Verslag aan de Fed. Pol.
- Verslag aan de Algemene Inspectie.
- Inbeslagneming van je wapen.
- Tuchtonderzoek.
- Verschijnen voor de onderzoeksrechter.
- Verschijnen voor de rechtbank als verdachte.
- Klacht tegen je met burgerlijke partijstelling door de familie.
- Klacht met burgerlijke partijstelling door het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racisme bestrijding
(hij bleek een illegale vreemdeling te zijn).
- Veroordeling wegens doodslag.
- Oneervol ontslag.
- Jarenlang trauma...
Je moet zien dat je geen procedurefouten hebt begaan!!!
Is de verjaring niet ingetreden?
Had je geen voorkennis?
Moest je daar wel zijn? Kon je niet onder begeleiding gaan wandelen?
Gaf je geen aanleiding tot diefstal door met je handtas te onbedekt  te lopen?
Heb je niet te uitdagend racistisch gekeken? En ook je middenvinger opgestoken misschien?
Je was toch niet te westers gekleed?
Je had toch geen varkensvlees bij je?
Had je niet eerst je advocaat gebeld?
Je had gewoon je geld toch kunnen geven? Anders komt de turtel... het toch halen!

Heb je wel Jef Vermassen gecontacteerd?

« Reactie #42 Gepost op: 29 mei 2016, 15:07:37 »
Twee bankovervallers zijn 's nachts op pad gegaan. Na het betreden van een bankgebouw openen ze de kluis.

Ze zien tot hun verbazing geen geld maar een bord pap staan. Ze hebben honger en eten het bord leeg. In de twee andere kluizen blijkt ook
geen geld te zitten, maar borden pap, die gretig door de overvallers worden leeggegeten.

De volgende morgen melden de ochtendbladen de kraak. Met grote koppen staat er te lezen:
'SPERMA-BANK OVERVALLEN'.

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

*

Celica TA40

• 26590
  • Passione celeste
« Reactie #43 Gepost op: 29 mei 2016, 17:03:46 »
 :o :-X ;D

*

art

• 8726
« Reactie #44 Gepost op: 31 mei 2016, 17:20:15 »

Muslim suicide bombers in Britain are set to begin a three-day strike next Monday  in a dispute over the number of virgins they are entitled to in the afterlife.  Emergency talks with Al Qaeda have so far failed to produce an agreement.

The unrest began last Tuesday when Al Qaeda announced  that the number of virgins a suicide bomber would receive after his death will be cut from 72 to only  45. The rationale for the cut was the  increase in recent years of the number of suicide bombings has created a shortage of virgins in the afterlife.

The suicide bombers' union, the British Organization of Occupational Martyrs (B.O.O.M.) responded with a statement that this was unacceptable to its members, and immediately balloted for strike action.  General Secretary Abdullah Amir told the press, "Our members are literally working themselves to death in the cause  of Jihad.  We don't ask for much in return, but to be treated like this is very unfair."

Speaking from his lean-to in the West Midlands town of Tipton where he currently resides, an Al Qaeda chief executive explained, "We sympathize with our workers' concerns, but Al Qaeda is not in a position to meet their demands.  They are simply not accepting the realities of modern-day Jihad in a competitive marketplace. Thanks to Western depravity, there is now a chronic shortage of virgins in the afterlife.  It's a straight choice between reducing expenditures or  laying people off.  I don't like cutting wages, but I'd hate to have to tell 3,000 of my members that they won't be able to blow themselves up."

Spokespersons for the union in Newcastle, Middlesbrough, Essex and Glasgow stated that they would be unaffected, as there are no virgins in  these areas anyway.

Apparently, the drop in the number of suicide bombings has been largely put down to the emergence of the Scottish singing star Susan Boyle.  Now that Muslims know what a virgin looks like, they are no longer so keen on going to paradise.