*

minplus

• 7611
  • relax, don't do it
Re: Marktplaats draaitafel advertenties
« Reactie #12390 Gepost op: 5 maart 2017, 17:25:09 »
 ;D
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

« Reactie #12391 Gepost op: 13 maart 2017, 14:10:13 »
hoi allen, ik zoek een mooie (Technics) platenspeler tot maximaal 150 euro op marktplaats.
Nu kwam ik deze advertentie tegen:

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/platenspelers-en-pick-ups/m1144287578-pick-up-platenspeler-draaitafel-technics-sl-1900.html
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/platenspelers-en-pick-ups/m1145373581-technics-sl-1410-dd.html

- Mooie tafels prijs/kwaliteit
- Gereficeerd
- Weinig gebruikerssporen

Welke voorkeur zouden jullie hebben? Of is er nog meer te vinden voor dit budget :)
Ik ga mijn speler aansluiten op voorversterker.

*

Rubble

• 10372
« Reactie #12392 Gepost op: 13 maart 2017, 14:39:51 »
Waar lees je dat ze gereviseerd zijn? De ene is blijkbaar gerepareerd en de andere is "nagekeken", wat een erg ruim begrip is. Ik zou me niet blind staren op dat soort kreten. Bij de aankoop goed letten op gelijkloop en of alle functie het (blijven) doen is belangrijker.

Met deze Technicsen kan je je niet echt een buil vallen al vind ik de prijzen erg hoog. Maar dat hebben we te danken aan de huidige vinyl gekte.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

« Reactie #12393 Gepost op: 13 maart 2017, 16:46:17 »
Waar lees je dat ze gereviseerd zijn? De ene is blijkbaar gerepareerd en de andere is "nagekeken", wat een erg ruim begrip is. Ik zou me niet blind staren op dat soort kreten. Bij de aankoop goed letten op gelijkloop en of alle functie het (blijven) doen is belangrijker.

Met deze Technicsen kan je je niet echt een buil vallen al vind ik de prijzen erg hoog. Maar dat hebben we te danken aan de huidige vinyl gekte.

Dat is waar - prijs is wat hoog. Heb jij nog andere tips t.a.v. Marktplaats - of iemand die daar nog een mooie prijs/kwaliteit goede speler ziet?
Mijn budget is max. 150 euro namelijk...

*

Rubble

• 10372
« Reactie #12394 Gepost op: 13 maart 2017, 17:12:43 »

Dat is waar - prijs is wat hoog. Heb jij nog andere tips t.a.v. Marktplaats - of iemand die daar nog een mooie prijs/kwaliteit goede speler ziet?
Ja, het is lastig om een beetje leuke tafel te vinden tegenwoordig. En als je wat hebt gevonden, ervoor te zorgen dat het ook nog okee draait. Het is veelal (erg) oud spul en vatbaar voor defecten. Ik weet niet waar je in de buurt woont maar we kunnen eens met je meekijken. 
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

« Reactie #12395 Gepost op: 13 maart 2017, 17:41:40 »

Ja, het is lastig om een beetje leuke tafel te vinden tegenwoordig. En als je wat hebt gevonden, ervoor te zorgen dat het ook nog okee draait. Het is veelal (erg) oud spul en vatbaar voor defecten. Ik weet niet waar je in de buurt woont maar we kunnen eens met je meekijken.

Inderdaad. Ik zoek een Technics of Thorens - max 150 euro ongeveer. Ik woon in de omgeving Utrecht - maar ben bereid om wat te rijden.
Verzenden is een risico - maar als die goed verpakt wordt op zich wel het overwegen waard.

Ben benieuwd naar jullie tips! Super als jullie met me willen meekijken :)

Via een kennis van mijn vader kan ik een Technics SL-D3  overnemen voor 100 euro. Hij is helemaal nagelopen en alles werkt goed incl. goede (geen nieuwe!) AT naald.
Zou dat nog wat zijn? Of zien jullie betere opties via marktplaats? (bijv. SL-1900)
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2017, 17:44:18 door Muziekplaat »

*

KT88

• 28078
  • Emeritus Technicus
« Reactie #12396 Gepost op: 13 maart 2017, 17:47:55 »
Technics direct drive is echt heel iets anders dan Thorens snaar .... niet te vergelijken naar mijn idee.

Die SL-D3 lijkt me een mooie aanbieding, zeker als hij helemaal in orde is.
Prijzen zijn nu eenmaal hoog, met dank aan de hipsters.

Element kun je vervangen trouwens.
Audiodidact

« Reactie #12397 Gepost op: 13 maart 2017, 17:59:34 »
Top. Die Technics SLD-3 voor 100 is in orde, alleen stofkap ontbreekt wel.

Zien jullie nog andere mooie of passende opties op Marktplaats binnen mijn budget range?
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2017, 18:01:28 door Muziekplaat »

*

Opa S.

• 7080
  • O<erveendfant terrible, presumed preppy
    • Second Life Audio
« Reactie #12398 Gepost op: 13 maart 2017, 18:33:07 »
Top. Die Technics SLD-3 voor 100 is in orde, alleen stofkap ontbreekt wel.

Én met Opa Spylac garantie!

;D
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

« Reactie #12399 Gepost op: 13 maart 2017, 19:08:39 »
Ik weet niet waar je in de buurt woont maar we kunnen eens met je meekijken.

Ben benieuwd of je nog wat pareltjes op marktplaats ziet - voor max 150 euro  ;)

« Reactie #12400 Gepost op: 14 maart 2017, 16:51:18 »
Hoi kenners, ik zoek een leuke platenspeler voor maximaal 150 euro met stofkap en goed onderhouden.
Wie kan mij wat adviseren op Marktplaats?

Ik heb voorkeur voor een Technics speler - zonder al te veel onderhoud.
 :)

« Reactie #12401 Gepost op: 14 maart 2017, 17:08:54 »
Hoi kenners, ik zoek een leuke platenspeler voor maximaal 150 euro met stofkap en goed onderhouden.
Wie kan mij wat adviseren op Marktplaats?

Ik heb voorkeur voor een Technics speler - zonder al te veel onderhoud.
 :)

Dat wisten we al toch?  ???

*

geerd

• 5372
  • scheun ja
« Reactie #12402 Gepost op: 5 april 2017, 16:05:19 »
deze zie je niet vaak binatone cd 500 jammer dat het zover weg is en de werking onbekend anders wel iets waar er niet veel van zijn

les is more

*

JanP

• 181
« Reactie #12403 Gepost op: 5 april 2017, 23:26:54 »
deze zie je niet vaak binatone cd 500 jammer dat het zover weg is en de werking onbekend anders wel iets waar er niet veel van zijn

Niet te lang over rouwen Geerd! Wees blij dat het ver weg is, de werking is bekend...
Binatone is een Britse import-my. Ik denk dat Aiwa het origineel van deze maakte

« Reactie #12404 Gepost op: 18 april 2017, 14:49:19 »
Voor de audiofreakers in Baarn en omstreken.

Technics SL-Q3; vraagprijs €30, huidig bod is €45...

https://link.marktplaats.nl/m1156939153
ADAM ARTist 5 / B&W DM2A + DM4 + DM5 / Dual 721 / Eltax Linear Response 10.5 / Onkyo A-809 / TvW CD104 / Sansui AU-7500 / Sony CDP-XB930 / Sony MDS-JB980 / Technics S(pylac)A-600 / Technics SL-Q3 / Technics SL-7 / Technics SL-10 / Technics SC-EH600 / Thorens TD-320 Mk II