sony ps1010 ruilen tegen andere platenspeler.
« Gepost op: 7 juni 2016, 23:52:20 »
hoi beste forumleden. zoals ik al eerder besproken heb ben ik eigenaar van de Sony ps. 1010 platenspeler. na mijn inzicht is deze speler nog origineel maar ontbreekt er sommige onderdelen zoals: de scharnieren van de stofkap en de geleider waarmee je de kap kunt open laten staan. de stofkap is nog zeer mooi en heeft geen scheuren of krassen. de speler doet wat hij moet doen. ik heb hem al aan gezet en de arm gaat via rode knop automatisch terug. cosmetisch heeft hij wel wat liefde nodig, maar een verzamelaar van zulke platenspelers weet daar wel raad mee.de reden dat ik wil ruilen is simpel, volgens mij heeft hij geen antiskating en omdat ik nogal tril met Mn handen ( je moet zelf de arm en element op de lp zetten) ben ik bang dat ik de naald mol of dat ik krassen maak op mijn lp. heb al binnenin gekeken of er iets van een veertje zit of zo voor de antiskating, maar ik snap daar niets van. zie foto's.  hebt u interesse en kunt u daar wat goeds tegenover zetten dan hoor ik dat graag. weet bij god niet wat de Sony waard is.  heb maar een zo een platenspeler op internet gezien en de prijs die ze vroegen. je kunt altijd komen kijken en daarna beslissen.    mvrgr kees lips.