*

richard

• 3520
Re: Ludic Audio
« Reactie #15 Gepost op: 4 augustus 2017, 21:42:49 »
Het klinkt in ieder geval hetzelfde als wat ik had. Voor 7 tientjes ligt er nu in ieder geval een mooi uitziend kabeltje. Gewoon leuk.

Een mooie net afgewerkte installatie in de luisterruimte doet ook veel, alleen is het pas helemaal perfect als die nieuwe kabels op pootjes liggen in de ruimte en u er met stofzuigen makkelijk onderdoor kunt...
Daar heb ik over nagedacht ja haha. Van die stomme blokjes om de kabels op te leggen. Puur om te zieken.  8)
Liggen de blokjes nog steeds in de weg voor de stofzuiger.
Ophangen met haakjes in het plafond, dat scheelt pas echt. Trillingen via de vloer worden niet meer doorgegeven.
Probeer maar; je zult verstelt staan van het resultaat.
Genoeg is beter.

*

Raaf

• 1068
  • Muziek !
« Reactie #16 Gepost op: 4 augustus 2017, 21:43:54 »
mijn kabels liggen op walnoten (maar alle noten zijn goed)
Ik neem aan dat ik daar niets over hoef uit te leggen ......
"Tubes are for Music, transistors are for electronics in general"

*

Roots

• 1474
  • I am Krelled
« Reactie #17 Gepost op: 4 augustus 2017, 22:08:13 »
Houten vloer of een betonnet vloer?
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

*

geerd

• 4869
  • scheun ja
« Reactie #18 Gepost op: 4 augustus 2017, 22:28:39 »
persplex houders zijn ook wel leuk werken net als de anderen  ;D
scheu premier mk II
Dynavector dv 501, dv karat 17 d3, , ASR mini basis .
 Seac we 308 Sheu glider 1 project tube amp
Micromega Variodac
Denmay m4 monoblokjes
Avance Kingserie 5
Micromega T dac en T drive
Denmay power sub
Denmay interlinks
Taralab luidspreker kabels

*

Roots

• 1474
  • I am Krelled
« Reactie #19 Gepost op: 5 augustus 2017, 00:13:16 »
Hoe werken die dan?
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

*

geerd

• 4869
  • scheun ja
« Reactie #20 Gepost op: 5 augustus 2017, 00:17:28 »
houden de kabel van de grond handig voor het stofzuigen , en zien er wel leuk uit  ;D ;D
scheu premier mk II
Micromega Variodac
Denmay m4 monoblokjes
Avance Kingserie 5
Denmay power sub
Denmay interlinks

*

Roots

• 1474
  • I am Krelled
« Reactie #21 Gepost op: 5 augustus 2017, 00:52:11 »
Ah ja... Best wel logisch natuurlijk...Zover was ik nog niet gekomen...Dank Geerd.

*

Opa Spylac

• 5685
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #22 Gepost op: 5 augustus 2017, 07:37:41 »
Ik geef zelf eigenlijk de voorkeur aan "Hover Cable".

Geen blokjes nodig, deze kabel zweeft geheel zelfstandig boven de vloer.

Hoe dat werkt, geen idee, maar het lijkt wel magic!

Maar het heeft ook wel weer nadelen, zodra je meer dan vier Watt door de kabels pompt beginnen ze een beetje te dansen.
Afgezien van het optische ongenoegen hoor je dit ook terug in de muziek. Het is dan net alsof je door - noem eens wat - een prachtig album van Cardiacs een beetje Dancing Queen van Abba hoort.
Sommig bezoek vind dat dan weer leuk, die gaan hier de boel dan lekker opendraaien. Er zijn dan zelfs mensen - meestal boven de 80 - die het volume zo hard oppompen dat Abba het begint te winnen van Cardiacs.
Nou, dan moet je wel van goede huize komen zeg, als je 't van Cardiacs weet te winnen! Het vreemde is dat dan de klachten van de buren wel weer afnemen. Maar ja, die zijn hier ook allemaal boven de 80.

Ik heb wel gereclameerd bij de firma Hover, maar die laten me er een beetje bij zweven. Als ik de productinformatie goed had gelezen had ik kunnen zien dat er melding was gemaakt van deze speciale eigenschappen.
En inderdaad, sjonge, het stond in de folder, maar wát een kleine lettertjes. Ik mocht eigenlijk zelfs nog wel blij zijn, sommige kopers hadden kabels waar je BZN doorheen kon horen!
Nou, inderdaad, toen ben ik ook gelijk gestopt met klagen, stel je voor dat ze me zouden aanbieden de set om te ruilen voor een ander exemplaar en je krijgt James Last of zo, dan maar liever Dancing Queen!

Maar goed, het is inderdaad erg handig met stofzuigen en mijn hulp draait het volume altijd flink op, want met Dancing Queen vindt ze het lekkerder werken. Elk voordeel hep se nadeel zullen we dan maar denken.
With sufficient thrust, ducks fly just fine.

*

Rubble

• 9773
« Reactie #23 Gepost op: 5 augustus 2017, 08:05:13 »
Die firma maakt zeker ook sleepkabels? Althans die zie je ook altijd zweven tussen 2 wagens.
"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."

Steven Wright

*

geerd

• 4869
  • scheun ja
« Reactie #24 Gepost op: 5 augustus 2017, 11:50:32 »
ik hoorde dat je wel op moet passen met zweefkabels , die blijken een luidspreker om te trekken .
om dit te voorkomen zou een flinke beton tegel op de luidspreker een aanrader zijn .
scheu premier mk II
Micromega Variodac
Denmay m4 monoblokjes
Avance Kingserie 5
Denmay power sub
Denmay interlinks

*

KT88

• 27796
  • Audiodidact
« Reactie #25 Gepost op: 6 augustus 2017, 11:57:11 »
"Ludicrous Audio. We make you forget about the music!".  ;D

Mensen zijn soms al geschokt door wat ik zég.
Ze zouden eens moeten weten wat ik dénk.....

« Reactie #27 Gepost op: 20 augustus 2017, 13:24:46 »
60,- voor een stekker??????????? hahaha
My new experiment with a rice paper cone, lots of little detail )) Minimoog Demo  https://youtu.be/A5tsWbPsQWU

*

Wim72

• 1156
« Reactie #28 Gepost op: 20 augustus 2017, 15:09:37 »
60,- voor een stekker??????????? hahaha

Dat noemt men Powercords en geen simpele stekker dat soort benamingen is voor het gewone klootjesvolk >:(  Kwaliteit mag wat kosten en sommige liefhebbers hebben zelf complete aparte stroomgroep laten aanleggen vanaf de meterkast voor een storingsvrije stroomvoorziening met zogenaamde gouden stoppen audiofiele zekeringen...

« Reactie #29 Gepost op: 20 augustus 2017, 18:09:08 »
LOL

Ik ga er liever voor naar de oeren  :P
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2017, 18:10:47 door terug-naar-af »
My new experiment with a rice paper cone, lots of little detail )) Minimoog Demo  https://youtu.be/A5tsWbPsQWU