Mijn nieuwe high-end speler en earbudjes.
« Gepost op: 3 november 2016, 01:05:55 »
Wie heeft er ook ervaring met goedkope spullen uit China?Had voor 50 een berg besteld.Het meeste is binnen nu.
De oordopjes zijn echt verrassend goed.Ik heb als referentie de Shure SE-535.Oortjes van 1 staan in die verhouding wel op 15-25 ten opzichte van die Shures.Klinkt allemaal wel lekker die 3 aparte drivers.Je hoort het ook echt wel en vooral als je het op een duurdere installatie aansluit.Maar wat doen we?Een Ipod.Dat is al wat toch?Voor 15 heb je hetzelfde geluid als voor 250.
Of is het onzin wat ik stel?

*

Be tweeter

• 9169
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
Re: Mijn nieuwe high-end speler en earbudjes.
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2016, 07:51:08 »
Geen idee, ik ken ze niet. Het nut van meerdere drivers in earbuds ontgaat me een beetje.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

grf-r 2

• 2647
Re: Mijn nieuwe high-end speler en earbudjes.
« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2016, 15:23:12 »
Geen idee, ik ken ze niet. Het nut van meerdere drivers in earbuds ontgaat me een beetje.

Eigenlijk, alleen voor muzikanten interessant, door meerdere drivers te gebruiken voor laag/mid/hoog wordt de boel flink hoger belastbaar en

definieerbaar.

Als je dan ook nog ''dopjes'' naar jou oren laat maken..is het de ideale podiummonitor..doe ik al ruim 15 jaar.

+ dat je monitor op je eigen volume/eq kunt instellen....speelt heel fijn, hoor je eindelijk is wat iedereen staat te doen op het podium..

En kan je die verschrikkelijke volumes van gitaristen ZELF bepalen. :) zelf gebruik ik ook er een limiter bij.