*

Bongo

• **
  • 56
Kemp Maxiimus
« Gepost op: 9 december 2016, 22:30:20 »
Iemand ervaring met de Kemp Maxxiimus M40 en M100? Deze apparaten zijn bedoeld om in de meterkast te worden ingebouwd.

*

geerd

• 4954
  • scheun ja
Re: Kemp Maxiimus
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2016, 23:19:14 »
zo wat een prijzen zeg en dat voor            ja helemaal            mooie tekening niet kloppend draaistroom richting kun je met een draaistroom regelaar van 63 euro ook regelen ,nut is er niet behalve voor sommigen 380 v stappen motoren
trappen natuurlijk wel mensen in anders waren ze allang weg maar naar mijn mening is het hetzelfde als je geld door de wc spoelen maar nogmaals dat in mijn mening
les is more

*

art

• 8850
« Reactie #2 Gepost op: 10 december 2016, 07:32:55 »
Tsja, de mensen worden kennelijk graag belazerd ..... (en er zijn vogels die daar graag aan meewerken!).

http://stereotimes.com/post/kemp-elektroniks-maxiimus-p16-shunt-conditioner/

Prijzen voor dit soort ongein:
http://www.kempelektroniksshop.nl/shunt-conditioners.html

Maar eerst moet je je even aansluiten bij de kerk:
https://www.youtube.com/watch?v=tOht5aXhzIo

Kwam op DIY-Audio de gedachte tegen van iemand die zich 'congeniac' noemt, die de wereld anders ziet; leuk om mee te nemen:
http://www.diyaudio.com/forums/lounge/234829-funniest-snake-oil-theories-1007.html#post4912525
 8)

*

Rubble

• 9815
« Reactie #3 Gepost op: 10 december 2016, 08:46:37 »
Het is dus eigenlijk 'Camp' Maxiimus?  ;D
"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."

Steven Wright

*

Bongo

• **
  • 56
« Reactie #4 Gepost op: 10 december 2016, 09:04:55 »
Heren, heren! Ik vroeg naar ervaringen, niet naar meningen. Het is heel makkelijk om 'vreemde' producten neer te sabelen, maar zonder dit zelf gehoord te hebben is voor mij veel te kort door de bocht.....

*

art

• 8850
« Reactie #5 Gepost op: 10 december 2016, 09:21:37 »
Sorry hoor, maar ik ben van de 1+1=2 club.  ;)

*

Be tweeter

• 9382
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #6 Gepost op: 10 december 2016, 09:28:55 »
Heren, heren! Ik vroeg naar ervaringen, niet naar meningen. Het is heel makkelijk om 'vreemde' producten neer te sabelen, maar zonder dit zelf gehoord te hebben is voor mij veel te kort door de bocht.....
Je kunt nu ook nog even naar Astro TV sms' en, die kunnen je wellicht zo vertellen of het in jouw specifieke geval een positieve bijdrage zal leveren. Dat kost je vier euro en heb je een oordeel dat beter bij jouw instelling past dan dat van azijnpissende techneuten die de hele dag weinig anders doen dan audio repareren..
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

Opa Spylac

• 5852
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #7 Gepost op: 10 december 2016, 09:38:13 »
Kost dat 4 Euro! Wat een oplichters.
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Be tweeter

• 9382
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #8 Gepost op: 10 december 2016, 09:42:00 »
Nou, maximaal twee sms'jes van twee euro dus ik ging van het ergste uit.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

morph

• 13006
« Reactie #9 Gepost op: 10 december 2016, 13:17:39 »

Misschien kort door de bocht zónder eerst te luisteren, maar stel dat iemand vraagt om oordeel over een apparaat waarvan beweerd wordt dat als het eenmaal in (of na) de meterkast aangesloten is, alle lampen in huis fraaier licht gaan geven.
Zou je dan echt eerst serieuze ervaringen van anderen willen horen voordat je het gaat uitproberen voor een fiks bedrag, of gaat er direct een lampje branden?

Mocht dat lampje niet echt fel gaan branden kan mogelijk het verdiepen in onderzoeken over placebo-effecten daar wel verbetering in brengen.

*

geerd

• 4954
  • scheun ja
« Reactie #10 Gepost op: 10 december 2016, 14:11:48 »
ik geloof niet dat je zoon ding hoeft te kopen om te weten dat het niet kan werken .
en de fouten in hun teksten en tekeningen geeft al aan dat de werking er niet is .
ze moeten eens een draaistroom meter ter hand nemen en even gaan meten dan vallen ze gelijk door de mand .
en of de stroom nu door een aluminium kabel loopt of door een buis met aluminium poeder maakt voor de stroom niets uit en meer is het niet .
voeding zijn 3 draden 2 keer zwart een keer zwart wit de enen zwarte ten opzichten van de zwart witten heeft een rechts om draairichting de andere zwarte een links om , dat is om de draairichting van een krachtstroom motor te regelen .
tov de nul geeft elke draad 240 v en ontstaat er geen draairichting vandaar ook dat een 240 motor niet gevoelig is voor de aansluiting van de bedrading .
100% links om is dus onzin verhaal of je versterker moet op 400 volt 3 fase zijn aangesloten .
240 volt heeft dus geen draaiveld
les is more

*

Bongo

• **
  • 56
« Reactie #11 Gepost op: 12 december 2016, 13:46:39 »
Hmmm.......de reacties vallen me tot nu toe niet erg mee. Uit beschrijvingen op de website al kunnen concluderen dat een dergelijk product niet kan werken of het diskwalificeren op basis van spelfouten lijkt me niet de manier om een component met open mind te beoordelen.

*

Be tweeter

• 9382
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #12 Gepost op: 12 december 2016, 14:05:34 »
Vijfentwintig jaar reparatie-ervaring in audio en video en evenzolang ervaring met snake-oil producten, mag dat basis zijn om sommige zaken op voorhand te beoordelen?
Ik neem aan dat jij mogelijk ook beroepskennis hebt op grond waarvan je bepaalde uitspraken kan doen.
Ik heb nog even op de site gekeken en eventuele spelfouten zijn wel het minste wat er op valt aan te merken.
Links en rechtsdraaiende elektriciteit, hoog en laagfrequente elektrosmog.
Het ontbreekt er nog aan dat ze zeggen dat niet behandelde elektriciteitsleidingen autisme veroorzaken en behandelde niet...
Mijn kwinkslagen aangaande de waarzeggers van RTL blijken dus gewoon te kloppen.
Even in het verlengde daarvan. Ik heb daar ook nooit een telefonisch consult omtrent mijn toekomst gedaan, houdt dat dan in dat ik ook over die programma's niets kritisch mag ventileren? Lamenielachuh.

« Laatst bewerkt op: 12 december 2016, 18:35:16 door Be tweeter »

*

morph

• 13006
« Reactie #13 Gepost op: 12 december 2016, 14:52:36 »
de manier om een component met open mind te beoordelen.
Als een "open mind" betekent dat er tussen het linker en rechter oor alleen een luchtstroom voert die andere mensen probeert terug te fluiten omdat er bij hen wel iets zit dat functioneert, kan ik mij daar niet in vinden.
Ook niet als het van rechts naar links zou stromen, overigens.

Zet vooral de gedachte dat iets dat zodanig geprijsd is wel iets zinnigs moet bevatten omdat het anders geen bestaansrecht zou hebben, resoluut van je af. Daarin zit hem nu net de truc.

*

hrcc

• 524
« Reactie #14 Gepost op: 12 december 2016, 18:06:07 »
Als je een open mind hebt en je portemonnee ook ver genoeg open kan zou je een poging kunnen wagen.
Dat van die tot wel 30 procent energiezuiniger moet niet al te moeilijk aan te tonen zijn.
Voor mij klinkt het als totale maar slim gebrachte kul.
Ik vind het wel fascinerend met welke verhalen deze gasten komen aanzetten om flink wat euro's
uit iemands zak te kloppen.
Wat zou er gebeuren als je de hele tweakverzameling in een kamer zou plaatsen ?
vriendelijke groet,
cees

luistert allen naar fip radio: jazz en wijde omstreken !