Bluetooth stick op tv
« Gepost op: 24 januari 2017, 09:52:20 »
Heeft iemand ervaring met het volgende: kan je een bluetooth stick aansluiten op een tv die android ondersteuning biedt en usb ingangen heeft ? Kennis van me wil zich een nieuwe tv aanschaffen waar helaas geen bluetooth op zit ( voor bijvoorbeeld een toetsenbord en of muis )

*

Be tweeter

• 9177
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
Re: Bluetooth stick op tv
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2017, 10:08:22 »
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2017, 10:34:58 »
Hoi,

Werken de bluetooth funkties ( ik neem aan een chromestick ) ook zodra je hem niet gebruikt ? Het doel is om middels de bluetooth stick bijvoorbeeld een toetsenbord/muis en audio te laten functioneren. Zou de tv dan ook de bluetooth randapparatuur vinden een kunnen aansturen of geldt dit alleen binnen Google chrome?

*

Be tweeter

• 9177
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2017, 10:41:48 »
Chrome apparaten hebben toch een HDMI- of 3,5 mm jackaansluiting en geen usb?
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2017, 17:17:15 »
Ik doel is om een tv over een bluetooth aansluiting te laten beschikken. Zo`n chrome-stick zou een oplossing kunnen zijn. In de software van de tv zit een internet browser die ik wil bedienen met een bluetooth muis en of toetsenbord. Het is alleen de vraag of de bluetooth functionaliteit alleen bruikbaar is zodra de stick in gebruik is ( zeg maar buiten de chrome-stick om )

*

Be tweeter

• 9177
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #5 Gepost op: 24 januari 2017, 18:17:06 »
Het overdrachtsmedium is Bluetooth, de usb steker gedraagt zich naar de tv toe als een bedrade muis/ toetsenbord. Dit staat los van Chromeapparaten

« Reactie #6 Gepost op: 24 januari 2017, 20:07:48 »
ik denk dat voor hem de beste optie is om naar een winkel te gaan en zo`n bluetooth stick in het toestel te steken en dan te kijken wat er gebeurt...