Beste allemaal,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Simone, student Industrieel Ontwerpen en op zoek naar participanten voor een gebruikerstest met een relatief nieuw product van KEF, namelijk de LS50 Wireless. Dit project in samenwerking met KEF heeft het doel om de gebruiksvriendelijkheid verbeteren. Ik zoek naar "expert" gebruikers van speakers en ben zo op dit forum terecht gekomen! Je hoeft geen ervaring te hebben met het product, maar ervaring met actieve speakers is gewenst.

De test inclusief interview zal ongeveer een uur duren en zal plaatsvinden op de faculteit Industrieel Ontwerpen in Delft op dinsdag 21 of donderdag 23 maart. Er is een klein bedankje aan het einde van de test en natuurlijk is er genoeg koffie en of thee. Ben je of ken je iemand die in de buurt woont, graag praat over speakers en ge´nteresseerd is in KEF? Stuur dan een reactie of een berichtje naar mij persoonlijk.

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes, Simone

*

geerd

• 4869
  • scheun ja
Re: GEVRAAGD/GEZOCHT: participanten voor een user test met KEF LS50 Wireless
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2017, 22:20:52 »
komen kan ik niet wil wel even laten weten wat ik erover denk .
ten eerste de term draadloos is een regelrechte leugen er zit wel degelijk een draad aan een 220 v draad aan elke luidspreker en 1 aan de zender plus een interlink
het geluid van kef was vroeger best goed helaas zijn ze afgegleden en komen nu ernstig te kort .
om dat dan ook nog een te digitalicere om het te verzenden en weer analog te maken en dan door een klasse d e of f  versterkertje te laten versterken komt het resultaat niet ten goeden .
verder is er bij velen een gebrek aan wantcontact dozen zodat er dan maar een verlengsnoertje tussen wordt geknoopt met alle gevaren van dien
meeste mensen vragen bij aankoop wel een luidspreker kabeltje want dat is normaal bij draadloos vragen ze niet naar verlengkabels ,zitten geen draden aan