*

Be tweeter

• 9396
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
Re: Profigold Oxypure kabel, blij verrast!
« Reactie #60 Gepost op: 5 mei 2017, 17:35:55 »
Ja, op Wikipedia zal het ook staan.
Het blijft een coaxkabel want de integraal van alle stroompjes door de separate adertjes heeft nog steeds zijn centrum in het hart van de kabel.
De WC-eend Cardas verhalen vormen een slechte bron voor kennisvergroting, die zijn er voornamelijk op gericht om bij de ge´nteresseerde leek een "Oh ja natuurlijk, ik snap het" ervaring op te roepen. Zaken in audioland die gepatenteerd of, zoals bij Bose, geregistreerd zijn berusten vaak op een dichtgetimmerde wijze van productie zonder een werkelijk betere werking te garanderen.
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2017, 18:35:28 door Be tweeter »
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

art

• 8852
« Reactie #61 Gepost op: 5 mei 2017, 18:03:17 »
Ik ben verbijsterd .....   :o
Het 'kruidenvrouwtje' denkt echt dat de wereld van geleiders uitsluitend uit het twisted-pair van 1880 bestaat .....

*

rob768

• 170
« Reactie #62 Gepost op: 22 juli 2017, 15:33:01 »
Net een rca subwooferkabeltje gekocht van profigold. Inderdaad best leuk spul voor weinig geld.

« Reactie #63 Gepost op: 22 juli 2017, 15:55:43 »
Net een rca subwooferkabeltje gekocht van profigold. Inderdaad best leuk spul voor weinig geld.
Ik heb in de lage regionen nog nooit verschil gehoord in kabels, had je net zo goed een kruitvat kabetje kunnen komen  8)

*

rob768

• 170
« Reactie #64 Gepost op: 22 juli 2017, 20:12:46 »
Koste me 6,95.......

« Reactie #65 Gepost op: 22 juli 2017, 20:33:29 »
Ik heb in de lage regionen nog nooit verschil gehoord in kabels, had je net zo goed een kruitvat kabetje kunnen komen  8)
Nou ik wel hoor. Snap dat niet! Je hoort geen verschil, omdatje geen klankkasten hebt neem ik aan.  ::)