*

Rubble

• 9928
Re: Driade luidsprekers terug
« Reactie #30 Gepost op: 7 mei 2017, 12:54:38 »
;D ;D

Rubble is meer een billenman..?
Bij dit model wel.  ;D
"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."

Steven Wright

*

Opa Spylac

• 5925
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #31 Gepost op: 7 mei 2017, 14:05:11 »
Precies, de voorkant ziet er uit alsof ze er regelmatig van alles van af bijt.

Brrrr....
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Mrzed

• *
  • 28
  • "Mooi" is afhankelijk van je referentiekader.
« Reactie #32 Gepost op: 8 mei 2017, 07:42:30 »
Mooie speakers dat wel . Wat ik weer vervelend vind is dat er geen prijskaartje wordt vermeldt ,of heb ik iets gemist , ik vind dat vaak van de gekke dat er zoveel moois m.b.t audio/Hifi via de prachtigste ontworpen websites wordt gepresenteerd maar de prijzen er niet in worden vernoemd

Verder waarom geen Nederlandse website voor zo een prachtig Nederlands product ,nu heb ik zelf geen probleem met de Engelse taal ,maar als je toch al zoveel investeert in de website kun je ook gewoon een de Nederlandse tekst gebruiken met een link naar bijv Duitse en Engelse tekst en die dame weglaten want zij zal mij nooit kunnen verleiden om deze Driade luidsprekers te kopen  ;D
Die prijzen, inderdaad. Dat ergert mij ook mateloos. Ik heb inmiddels diverse folders gezien van diverse fabrikanten, zoals Totem en advance acoustics. Daar staat allemaal machtig mooi spul in, maar wat het moet kosten, weet ik nog steeds niet. Ik heb zelfs een gesprek gehad met een man in een zaak waar nergens prijzen vermeld stonden. Vervolgens heb ik onder het genot van een bak koffie ruim drie kwartier zitten babbelen, zonder dat de prijs van ook maar 1 onderdeel benoemd werd. En dat terwijl de prijzen van andere merken, zoals Dali, B&W en Focal gewoon in diverse winkels gelijk zijn.

Als iemand niet over de prijs wil praten, vraagt hij vast te veel voor het product, is mijn instelling.
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2017, 07:51:50 door Mrzed »
Sky TEC: tec3020
PS3
JVC: rx-503l
Dali: Opticon 6

*

Mrzed

• *
  • 28
  • "Mooi" is afhankelijk van je referentiekader.
« Reactie #33 Gepost op: 8 mei 2017, 07:46:56 »
Zou dat nog een beetje zitten zo...??
Zit de baspoort aan de achterkant bij dit model?   ;)
Sky TEC: tec3020
PS3
JVC: rx-503l
Dali: Opticon 6

*

B. Gehakt

• 7295
  • Ik post niet op woensdag.
    • Suzy Wong
« Reactie #34 Gepost op: 2 juni 2017, 16:35:29 »
Hij is er nu wel, kijk maar op driadesystems punt nl.

Zo, en daar kan Jacob Cats een puntje aan zuigen!

*

art

• 8852
« Reactie #35 Gepost op: 2 juni 2017, 16:54:51 »
Mooie speakers dat wel . Wat ik weer vervelend vind is dat er geen prijskaartje wordt vermeldt ,of heb ik iets gemist , ik vind dat vaak van de gekke dat er zoveel moois m.b.t audio/Hifi via de prachtigste ontworpen websites wordt gepresenteerd maar de prijzen er niet in worden vernoemd

Verder waarom geen Nederlandse website voor zo een prachtig Nederlands product ,nu heb ik zelf geen probleem met de Engelse taal ,maar als je toch al zoveel investeert in de website kun je ook gewoon een de Nederlandse tekst gebruiken met een link naar bijv Duitse en Engelse tekst en die dame weglaten want zij zal mij nooit kunnen verleiden om deze Driade luidsprekers te kopen  ;D
Die prijzen, inderdaad. Dat ergert mij ook mateloos. Ik heb inmiddels diverse folders gezien van diverse fabrikanten, zoals Totem en advance acoustics. Daar staat allemaal machtig mooi spul in, maar wat het moet kosten, weet ik nog steeds niet. Ik heb zelfs een gesprek gehad met een man in een zaak waar nergens prijzen vermeld stonden. Vervolgens heb ik onder het genot van een bak koffie ruim drie kwartier zitten babbelen, zonder dat de prijs van ook maar 1 onderdeel benoemd werd. En dat terwijl de prijzen van andere merken, zoals Dali, B&W en Focal gewoon in diverse winkels gelijk zijn.

Als iemand niet over de prijs wil praten, vraagt hij vast te veel voor het product, is mijn instelling.

Prima te vinden hoor. Reken +25 +30% opslag voor de Euro.
https://baybloorradio.com/totem-acoustic